neděle 22. prosince 2013

Předvánoční shon

Krásnou čtvrtou adventní neděli :)

Vím, že jsem vás v posledních dnech zanedbávala a nejsem na sebe vůbec pyšná. Ale najednou se toho dělo tolik a já vůbec nevěděla kde mi hlava stojí. Miluju Vánoce a to ještě více, když se nesou v klidu a v pohodě. Umím si takové zařídit, ale občas se najde něco nebo někdo, kdo mi tu pohodu zkazí.


Všechno jsem měla už od začátku prosince naplánované. Věděla jsem, kdy zabalím dárky, kdy upeču které druhy cukroví, kdy vyrobím adventní věnec.. Všechno to bylo dokonale připravené. Ale najednou přišly povinnosti ve škole, problémy doma, zdravotní problémy.. A můj harmonogram byl ta tam..
Adventní věnec jsem dělala ráno o první adventní neděli, cukroví peču ještě teď a dárky stále čekají až je zabalím.

Tentokrát jsem velké nákupy kosmetiky vyměnila za velké nákupní šílenství za máslem. :) Peče se letos ve velkém :)
I tak vše ale beru s úsměvem na tváři. :) Kdo by se chtěl mračit na Vánoce? Já teda rozhodně ne. Proto mi doma voní vanilka a hrajou všemožné vánoční mixy. :)
Písnička, kterou jsem si v poslední době oblíbila a která mi doma jede několikrát za sebou, je právě od mého milovaného Voxela v kombinaci s Martinem Harichem. Pokud neznáte, určitě doporučuji poslechnout, stojí to za to. :)


Zkusila jsem si být týden bez blogu.. A samozřejmě jsem na vás hodně myslela a přemýšlela o tom, jestli se sem vracet, nebo se tiše vypařit z blogo-světa a nechat to tady všechno být.. Zjistila jsem totiž, že to bez blogu zvládám..
Ale pak mi došlo, kolik úžasných lidí jsem díky blogu potkala a kolik jich snad ještě potkám.. Kolik času už jsem do blogu investovala. Že to prostě nemůžu jen tak zahodit a vzdát. Budu pro vás psát dál a doufat, že při mě budete stále stát.

Těším se, až pro vás budu sepisovat zase další kosmetické recenze a tématické články. Bude teď víc času a já se na všechno vrhnu. Kdo by chtěl vidět nějaké fotky na víc, které spontánně nafotím, může se podívat na mém Instagramu, kterému jsem se rozhodla dát šanci. :)

Do Štědrého dne se vám ještě snad ozvu. :)

3 komentáře:

  1. Pf, takhle jako po anglicku zmizet? Ať Tě to ani nenapadne. ;)
    A přeju krásné Vánoce, ono to určitě bude dobré... :)

    OdpovědětVymazat
  2. V pohodě. Já taky teď měla shon. Né to ať tě ani nenapadne nás opustit :( To by byla velká škoda..

    OdpovědětVymazat