sobota 14. prosince 2013

Vánoční TAG

Krásné sobotní dopoledne :)

Věřili byste tomu, že je už zase sobota? A že už je 14.12.? Já sama se občas při pohledu do kalendáře děsím, jak ten čas letí. :) A proto si dnes dáme jen rychlý Vánoční TAG, abychom se naladili do té vánoční nálady. :) Na mě potom v lednici čekají dvě těsta na vánoční dobroty a nezabalené dárky. :)

Jak jste na tom s dárky a pečením vy? :)

zdroj
Jaký film je v období Vánoc Tvým oblíbeným?

Nedá se říct, že bych měla úplně nejoblíbenější film, ale každý rok se na pár skvělých kousků těším. Vánoce si nedovedu představit bez Grinche, Tří oříšků pro Popelku, Sám doma, Jack Frost. :) A mnoha dalších, jsem pohádkový maniak, takže bychom tu byli ještě dlouho. :)

Jakou vánoční písničku máš nejraději?

Přece po mně nemůžete chtít, abych si z té hromady písniček vybrala jen jednu. :) Vánoční náladou mě vždy nabije Mariah Carey a její All I Want For Christmas Is You, Lohn Lennon se svou Happy Xmas, Deck the Halls a teď už i Voxel s Martinem Harichem a jejich Vianočná. :)

Jaká je Tvá oblíbená vánoční barva?

Jednoznačně bílá, stříbrná a červená. :) Já vím, je to neoriginální, ale je to tak. :) Takové ty typické vánoční barvy. 

zdroj
Je Štědrý večer. Zůstaneš ve svém pyžamu / domácím oděvu, nebo se hezky a společensky upravíš a oblékneš? 

Jsem schopná na Štědrý večer zůstat celý den v pyžamu a sledovat pohádky, večer si ale žádá něco mnohem slavnostnějšího. :) Mám to už nějak naučené, celá naše rodina se vždy pěkně obleče, upraví a potom teprve usedneme ke Štědrovečerní tabuli. :)

Otevíráš své dárky večer nebo ráno? A v kolik?

Dárky vždy večer po večeři. Opět jsme zdeformovaní Amerikou a jejími filmy, kde vidíme ranní otevírání dárků. Já mám ráda našeho Ježíška a české tradice, proto jedině večer. :)

Upekla jsi někdy chaloupku z perníčku?

Upekla jsem ledacos, ale chaloupku teda ještě ne. Na to je totiž potřebná určitá manuální zručnost a ta mi opravdu chybí. Proto se raději pouštím do těch jednodušších věcí, kde toho nemůžu tolik zkazit. :)

zdroj
Co děláš o vánočních prázdninách?

Peču ještě poslední kousky cukroví, procházím se krásnou zimní krajinou a samozřejmě sleduju velké, opravdu velké množství těch nezapomenutelných vánočních filmů a pohádek. 

Máš nějaké vánoční přání?

Samozřejmě že mám. Každý bychom přece měli nějaké to své přání mít, protože Vánoce jsou a budou vždy časem zázraků. Nebudu vám se ale své přání psát, protože potom by se nesplnilo, to všichni víme. ;)

Už víš, co bys chtěla najít pod stromečkem?

Štěstí, lásku a zdraví. :)

zdroj
Jaká je tvá oblíbená vánoční vůně? 

Nesnáším vůni skořice, přijde mi to už strašně ohrané, takže doma zakazuji zapalovat skořicové svíčky a pít skořicové čaje. Místo toho se u nás line vanilková vůně, kterou občas vystřídá mandarinka s pomerančem. :)

Jaké je tvé oblíbené vánoční jídlo / pochoutka?

Jediná doba kdy mi chutná bramborový salát jsou Vánoce, takže na ten se fakt těším a dokážu ho sníst strašně moc. :) A pokud jde o sladké, tak jsou to vosí hnízda, mohla bych klidně jíst to těsto rovnou z mísy a je mi fakt jedno, že to nemá tvar hnízdeček. :D

To by bylo pro dnešek vše. Budu ráda, pokud taky někdo vánoční TAG sepíšete a potom mi klidně do komentářů hodíte odkaz. :)

6 komentářů:

  1. Hezký tag. :) Já mám skořici moc ráda, nevím, jak můžeš říct o vůni, že je ohraná, a potom ji nahradit vanilkou... :D Ale to je drobnost. :) Jinak jsou ale souhlasím, pohádky bych mohla sledovat celé Vánoce. :)
    Tag jsem psala už loni. http://carre-de-sucre.blogspot.cz/2012/12/vanocni-tag.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dobře An, uznávám, vanilka taky není nejnovější vůní. :D

      Vymazat
  2. Pěkný tag, rozhodně ho taky udělám :) S těma filmy to máme stejně. Těším se až 20 zavřu dveře od práce a budu jen koukat na Vánoční filmy :) Napečeno už mám skoro všechno i chaloupku :) Jen musím dát fotky do počítače. Vůni skořice a jablka už mám taky po krk. Vanilku naprosto miluji v každém období.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělej eS, ráda si přečtu, ale to víš. :) Joo, taky se těším, už jen ta představa je božská. :) Vyfoť mi chaloupku! :) Taky můžu vanilku čichat pořád. :) V létě, v zimě, na podzim, je to jedno. :)

      Vymazat
  3. Milá Domi, tenhle vánoční tag mě chytil za srdce. Moc pěkně jsem si početla, o Vánocích já můžu číst vždy a všude, ale u Tebe to je o to milejší. V mnoha věcech se beze zbytku shodneme, snad jen skořice k mým Vánocům patří stejně jako vanilka. Ale dobře, až ke mně někdy přijdeš na návštěvu, skořicové svíčky schovám do šuplíku a provoním byt jen vanilkou. ;-)
    Měj se moc krásně.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivinko, tvůj komentář mi vždycky udělá radost. :) Dobře, děkuji a beru tě za slovo, svou návštěvu ohlásím předem. :)

      Vymazat