neděle 5. ledna 2014

Jak jsem okusila kouzlo sushi

Přesně v okamžik, kdy jsem se doslechla o Luc. a následně prošmejdila její blog mi bylo jasný, že jestli se s touhle holkou chci bavit, prostě budu muset ochutnat sushi. Jinak by to nešlo, že jo. 
Probraly bysme spolu Plzeň (pokecaly si v tý jejich divný řeči s výrazy jako vošouchy a povášet) ,Hotelovku, nějakou tu kosmetiku.. 
No a co dál? Nebylo by se o čem bavit. Ale když okusim tu její závislost, budeme spolu moct mluvit "all day all nigt". 


Takže to bylo jasný. Jednoho dne jsem sbalila spolubydlící, nekompromisně jí oznámila, že se jde na sushi a námitky se nepřijímají. Dotáhla jsem jí do nejdražšího plzeňskýho sushi baru (kdo to mohl vědět, že jo..) a daly jsme si klasiku s lososem. 

Číšník nám na pěkným dřevěným stojanu přinesl namočený teplý ručník. Nechápavě jsme se podívaly na sebe a potom na ručník. My jako fakt nevěděly proč nám jako cpe nějakej ručník a ještě k tomu mokrej. Nechaly jsme ho radši netknutej a pak podle suprovýho návodu nakreslenýho na ubrousku trénovaly držení hůlek. 

Zdálo se to jako nadlidskej úkon, ale jo, naučily jsme se držet hůlky a pak už se jen cpaly. Chvílema se mi fakt chtělo brečet, bylo to pálivější než jsem čekala. Ale tak strašně mi to chutnalo, že bych nejradši sushi z talířku snědla i spolubydlící. 

A tak to byla láska na první pohled. Už dlouhou dobu jsem zase hůlky v ruce nedržela a sushi neměla, ale to se brzy změní. Jako dárek k narozeninám jsem od spolubydlící dostala pozvánku na running sushi, takže nás čeká skvělé dvouhodinové obžerství!

Už mám obrovské abstinenční příznaky po sushi, začnu na něj chodit snad každej tejden. Mimochodem.. Ukradly jste někdy hůlky ze sushi baru? Moje spolubydlící ano. Prý aby měla vzpomínku, na naši první společnou ochutnávku sushi. 

Čím déle se pohybuji v blogo-sféře, tím více zjišťuji, že sushi bude nějaká blogerská závislot. ;) 
Pořád vidím na své Facebookové zdi nebo Instagramu nějaké fotky sushi a teď ještě dokonce japonských polévek. Vy mi dáváte holky. 
Jen počkejte, já vám to vrátím. :)

zdroje obrázků: obr. 1

4 komentáře:

  1. Včera jsem měla sushi a už bych si dala zase. :D
    Ty mokré ručníky jsou na utření rukou. Je to lepší než klasický ubrousek.
    Hůlky nekrademe. Ale taky mě to už napadlo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, tohle je čistá provokace! :-D
      To už jsem taky pochopila, po odchodu z sushi baru. :-D

      Vymazat
  2. Já jsem asi jediná, která nemá ráda sushi :D Sakr! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu to tak vypadá, Sabi. :D To napravíme, klid :D

      Vymazat