sobota 4. ledna 2014

Kosmetické otázky pro vás, aneb s čím si nevím rady III.

Mám strašnou touhu zasednout k počítači a začít psát. Ale jakmile se k tomu notebooku dostanu, najednou nevím co bych vám měla sdělit, nejspíš bych se tu jen vykecávala o svých momentálních problémech a starostech. A to většinou nikoho nezajímá, tak jsem tu dnes alespoň s kosmetickými otázkami.
Znáte to, když na něco myslíte, chcete to napsat, já takhle třeba na kosmetické otázky, ale než dojdete ke kusu papíru, nebo počítači, všechno zapomenete? Tímto stavem momentálně procházím. Možná bych se fakt měla poohlédnout po něčem na paměť. ;)


Tekuté oční linky
Tak jsem se rozhodla, že se naučím dělat horní oční linky a zase ze mě jednou bude kočka. Jsem si jistá, že boj Já vs. Oční linky bude ze začátku vypadat beznadějně, ale jakožto silný jedinec to nakonec zvládnu a třeba se s linkami i spřátelím.
A otázka pro vás zní, jaké tekuté oční linky byste mně (začátečníkovi) doporučily? Nejlépe by měly být drogerkové, abych pro ně mohla co nejdříve jít. :)

Přírodní micelární voda
S hrůzou jsem zjistila, že momentálně doma nemám nic na večerní nebo ranní dočištění pleti, nebo odlíčení. A tak bych se chtěla zeptat vás, jakou micelárku, nejlépe přírodní byste mi doporučily? Všichni teď jásají kolem Loreálu, ale nějak nevím jak je na tom se složením, kdyžtak mě můžete někdo zasvětit. :)

Psyllium Dr. Popov
Má někdo z vás zkušenosti s tímto psylliem? Uvažuji o jeho koupi a zatím se stále nemohu rozhodnout mezi tabletami a nebo obyčejným psylliem. Více se ale přikláním k obyčejnému psylliu, které by se dalo i do nějakého jídla přidávat. Ale trochu se bojím, abych to ráno nalačno zvládala, psyllium prý moc dobře nechutná a k tomu se ještě zapíjí velkým množstvím vody.
A viděly jste nějaké účinky?

Posílení imunity přírodní cestou
Zvlášť na podzim a v zimě hodně trpím na různé chřipky, angíny a další nedobroty. Chtěla bych tak nějakou přírodní cestou posílit svou imunitu. Víte o něčem, co zaručeně pomáhá a není to narvané chemií? Pokud ano, hned pište. :)

Pískové laky GS
Koupila jsem si tři pískové laky GS - Azzuro, Intense coral a Mistero Grey. Bohužel je ale nevyužiji, takže kdyby o ně měl někdo zájem, stačí napsat na email (Dominica.Droom@seznam.cz) a laky mohou být vaše.

 zdroje obrázků: obr. 1

10 komentářů:

  1. Ahoj Domi, tak s linkama jsem to měla stejně. Nejdřív jsem se bála a teď bez nich neudělám ani krok. Já můžu rozhodně doporučit gelové linky od L´Oréal (ty s tím štětečkem). Tekuté linky bych ani moc nedoporučovala, protože s nimi mám problém i já. Musím čekat až zaschnou, obtiskávají se mi na víčko a roztékají se. Gelovky jsou výborné v tom, že je s nima snadná práce. Pokud by se ti nechtělo za ně utrácet, tak můžu doporučit i ty od Essence, ale ty brzy vysychají a není k ním štěteček.

    Já místo micelárky používám růžovku s tea tree olejem. Normálně si růžovku nastříkám na tamponek, přikapu pár kapek tea tree a obličej dočistím ;)

    S psylliem mám zkušenosti jak v tabletách, tak v sypké podobě. Rozhodně doporučuju ty tablety. Sypké psyllium je nooo, pěknej hnus. Míchá se to s vodou a pak se to pije. Jenže to má takový rosolovatý stav, že se mi po každém doušku chce zvracet a musím hodně ovládat svůj dávicí reflex. Jinak psyllium je dobré na očištění střev, takže je rozhodně super ;)

    Petra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Péťo, taky se linek docela bojím, ale líbí se mi a myslím, že si je zamiluji stejně jako ty. :-) Takže myslíš, že s gelovými linkami od Lorealu to zvládnu i já, naprostý začátečník? :-) Jestli jsou tak skvělé, jak říkáš, tak do nich ráda investuji. Seženu tedy normálně v DM?

      Růžová voda by taky mohla být fajn, pravda. :-)

      Tak to se asi rozhodnu pro tablety, protože se bojim, abych do sebe to sypký dostala, moc toho nevydržím. Bála jsem se, aby neměly tablety nějaké menší účinky. Očištění střev by se mi rozhodně hodilo, mám určité trávicí potíže, tak snad psyllium pomůže, abych se nemusela obrátit na lékaře. :-)

      Vymazat
  2. Tak já bud první "chytrá" :-)
    Co se týká linek, být tebou začnu s gelovýma. Super jsou třeba od L'Orealu (psala jsem o nich na blogu, když si najdeš ve štítkách L'Oreal, určitě na ně narazíš). Cena je ale kolem 250 Kč a ne každý chce takovouhle částku investovat. Další vcelku ucházející černé linky jsou od Catrice, tam je cena kolem stovky. A můžeš si vybrat mezi černo-černýma a černo-zlatýma. Pokud bys ale chtěla něco barevnějšího, fajn gelové linky dělá i Essence (moje oblíbené jsou tmavší šedé), tam je samozřejmě cena asi nejpříznivější. Fajn štěteček na gelové linky je od Essence (takový placatý, zkosený), stojí kolem třiceti korun a seženeš ho prakticky u každého stojanu Essence, takže paráda :-) Tekuté linky bych ti doporučila, až budeš mít "linkování" trochu víc v ruce. Z těch jsou pak docela fajn ty od Alverde, které mají navíc další plus v přírodním složení. Alverde by mělo dělat nově i gelové, ale za ty neručím, protože jsem je ještě nezkoušela.
    Co do micelárek, já používám právě tu od L'Orealu a vyhovuje mi. Primární problém při výběru odličovačů je, že ty přírodní většinou mají účinnost na úrovni nuly. Bioderma je fajn účinky i složením, ale cena je trojnásobná, než u L'Orealu, účinnost je však stejná. Jediná spekulativní látka ve složení L'Oreal micelárky, je disodium EDTA. A to už si vyhledej a zhodnoť sama, zda ti za to užití stojí, či ne. Každý máme holt jiné nároky :-) Kdybys chtěla vidět celé složení, je vyfoceno ve stejném článku, jako výše zmíněné gelové linky stejné značky.
    Psyllium beru, ale kupuju to od značky Apotheke, jelikož 300 g balení vyjde na pouhých 139 Kč. Užívání psyllia rozhodně neuškodí, ale u lidí, kteří netrpí na zácpy, nejedí nekvalitní jídlo, či se neperou sladkým horem dolem (jako já - bez sladkého nepřežiju dýl než půl dne) nemá užívání, dle mého názoru, nějaký hlubší význam.
    Na posílení imunity já osobně beru jen Celaskon (vitamín c s postupným uvolňováním) a beru ho jen svátečně, když cítím, že na mě něco leze. Jinak k nezaplacení je dát si sem tam pořádný zázvorový čaj (já tím léčím i angínu). Což mi připomíná, že bych mohla napsat článek o tom, jak se má správně připravovat :-)
    A nakonec - nechápu, jaktože tyhle laky nevyužiješ, dle mě jsou naprosto boží. Jen to odlakovávání je peklo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťa už mi ty od L'Oreal taky doporučovala, asi na nich opravdu něco bude. :-) U tebe na blogu si o nich určitě přečtu, děkuju. Popřípadě se podívám v DM i na ty essence.
      Tak to vypadá, že sáhnu po té opěvované L'Oreal micelárce, vypadá dobře a za ty účinky mi to stojí a nebo potom ta růžová voda, uvidíme. :-)
      Já mám určité trávicí potíže, jinak by mě ani nenapadlo psyllium užívat, takže se mi hodí. A má Apotheke i tablety? A nebo se jejich sypké psyllium dá v pohodě pít, aniž by se ti zvedal žaludek?
      Mám gelové nehty, takže moc nelakuji. :-)

      Vymazat
    2. Joo, tak jestli dělají i tablety, to netuším. Já jsem zvyklá na sypkou verzi. Je pravda, že žádná pochoutka to není, ale zvykneš si. Já si obvykle rozmíchám dvě vrchovaté lžičky ve dvou deci vody, rychle to do sebe kopnu a zapiju dalšími třemi deci.
      K té růžové vodě - pokud bude mít dostačující účinky, je to rozhodně lepší možnost než L'Orealka.

      Vymazat
  3. Na paměť zkus ginko. :P :)
    Linky... vlastně asi neporadím, já si pořídila několik typů, od gelových přes tekuté až k fixe a zkrátka trénovala. Jednoho dne se z toho kupodivu vyloupla docela slušná linka. :) Docela fajn na tom ale je, že když člověk už jednou něčím linku solidně umí, tak ji udělá i těmi ostatními způsoby. Jako první se mi osvědčilo dělat ji jen pomocí stínů a zkoseného štětečku, napáchá to nejméně škody. :)
    Přírodní micelárku asi žádnou ozkoušenou nemám, tady bohužel neporadím...
    Psyllium mechanicky funguje dobře, ale musím teda říct, že samo o sobě je ukrutně hnusné. Ale třeba bys ho zvládla, nevím.
    Bohužel jediná věc, která se mi za celé roky na imunitu osvědčila, je psychický klid. Tak si dej občas aspoň chvilku relaxu, třeba to bude lepší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupím, An.. :D
      Taky budu trénovat a časem mě třeba spatříte s dokonalými linkami. ;)
      Jestli je tak hnusné jak se říká, tak to určitě nezvládnu, na tyhle věci nemám silný žaludek, nejspíš teda sáhnu spíše po těch tabletách. :)
      Odpočinek, odpočinek, odpočinek! :)

      Vymazat
  4. Tak já myslím, že zrovna s linkama je to hodně individuální věc, někdo se skvěle naučil s tekutýma, někdo začínal na gelových/krémových. Já jako první měla jakési noname tekuté v kalamáříčku s pevným hrotem a časem jsem techniku malování vymakala. Když jsem zkusila gelové, byl to dlouhou dobu děsný boj - u nich podle mě hrozně záleží na štětci; osobně nechápu, jak se může někdo malovat s takovými těmi typickými placatými a často zkosenými štětečky co má třeba Essence, s tím bych se v životě nenamalovala :) A jinak linkám docela věnuju prostor u nás, naposledy tam mám dvoje od L'Orealu - jak ty gelové v kelímku, co jsou nic moc ale štěteček je milionový, tak i tekuté s "gumovým" hrotem a za ty dám ruku do ohně jak jsou skvělé, i když jsem si na ně taky chvilku zvykala. Tak si nakup oboje a zkoušej, s čím ti půjde lépe ;) Zrovna ten L'Oreal asi v klidu doporučím oboje, koukni na ně k nám... ;-)

    Přírodní micelárka? To je trošku oříšek. L'Oreal přírodní určitě není, teď jsem ji kupovala mamce. Já nevím, nejsem o prospěšnosti micelárek úplně přesvědčená, většina je narvaná sulfáty a mnohdy i dalšími věcmi, co k čištění pleti vůbec nejsou nezbytné, tak až dojedu zelenou micelárku, jdu od nich pryč. Teď jsem koukala v PeMi, maj tam ledasjaký micelárky od takových těch malých značek, Bione a jí podobné, ty myslím byly docela košer... musela bych se podívat konkrétně. A jinak přírodní micelárku jednu recenzovala určitě Luc a možná i Bebe - byla taková v růžovém obalu, myslím že Evolve se to jmenovalo...? Tak nějak.

    Psyllium určitě doporučím. Na problémy se zažíváním sice většinou netrpím, ale psyllium se hodí vždycky, a určitě neuškodí, když nic jiného. Nevím, jak se používají tablety, já kupuju sypané. A víš ty co? Vůbec ho nezapíjím vodou. Možná to není úplně správný postup, ale sypu si ho do bílého jogurtu, nechám chvíli odstát a je z toho pak taková príma jedlá hmota. Pokud máš psyllium ochucené, pak to i dobře chutná :) Anebo neochucené v ovocném jogurtu... dobrá věc! :) Zvlášť večer, když honí mlsná ;-) Taky ho mám na blogu, mělo svůj spešl článek :)

    A imunita? Hmm, toť indivindi záležitost. Musím to zaklepat, ale od loni dodržuju ranní sprchu, kdy si na závěr dávám pár sekund ledové a nemocná jsem už hodně dlouho nebyla. Nehledě na to, že to skvěle nastartuje den. Někdy se mi nechce, ale většinou se přemluvím, těch pár vteřin "nepohodlí" za to stojí :) A dobře to rozproudí krev, takže zima hned odezní... Moc lidí mě nechápe, ale o prospěšnosti téhle ranní procedury jsem neoblomně přesvědčená :-D Plus otužování jako bonus...

    A díky, že ses mi tuhle připomněla u nás tím komentářem. Měla jsem pořád pocit, že pár návštěv na něčích blozích dlužím, tak teď už vím kde to bylo :) Zase se tu víc začtu, až bude po zkouškovém...

    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi je to hodně individuální, ale já na tyhle věci nejsem zrovna šikovná, tak teď nevím, které vybrat, ale nejspíš vezmu i gelové i tekuté a uvidím se kterými se bude pracovat lépe. Určitě se k tobě kouknu a zase naberu nějaké ty zkušenosti. :)

      Myslela jsem si, že L'Oreal asi úplně přírodní nebude. A jakou náhradu za Micelárku používáš ty, Verunko? Koukala jsem, na nějaký ty tonika u Bione, myslím, že by mohly být docela fajn, uvidíme. :)

      No vidíš, takhle by to taky šlo. Ale nejsem si jistá, jestli by pak psyllium dělalo stejnou práci ve střevech, potřebuji ho právě na problémy se zažíváním. Ale zkusit se to může, to samozřejmě. Děkuji za nápad. :)

      Tak uvidíme, nasadím ranní sprchy a když se o mě odteď nemoci nebudou pokoušet, dostaneš medaily za nejlepší radu. :D

      Jsem moc ráda, že jsi zase přišla, tvá návštěva vždycky potěší, Verunko. :)

      Vymazat