pondělí 13. ledna 2014

Malý milý nákup

Krásné pondělní odpoledne :)

Doufám, že se všechny máte pěkně a do nového týdne jste vstoupily pravou nohou a s úsměvem na rtech. :) Já jsem se rozhodla řídit všemi těmi motivačními citáty, které jsem si v posledních dnech přečetla a proto se snažím, aby z mé tváře nezmizel úsměv a stres mě na chvíli opustil.

Všichni víme, že právě teď bych měla dělat úplně něco jiného, než psát článek pro vás. Ale jakožto obrovský prokrastinátor jsem své povinnosti odsunula na druhou kolej a jsem tu pro vás s dnešním článkem.
Protože jsem vám neukazovala nákupy za prosinec, kvůli ztrátě fotek z mobilu, tak vám alespoň ukážu co přinesly dnešní nákupy. Všimla jsem si, a doufám že to tak i je, že vás tyto nakupovací články baví a rádi je čtete. :)
Nebyl to žádný velký shopping. Původně jsem šla do DM jen pro pastu na zuby, ale syndrom jedné věci v košíku byl silnější. :)


Jako první se v košíku objevila Rakytela. Nalákala mě na ní An. svými chvalozpěvy, takže když jsem se konečně dostala do HerBia, jí jsem tam nemohla nechat.
Fakt se mi líbí balení těch mastí od Popova. ;)
Rakytela mi moc pěkně voní a barvička je příjemná.


V Kauflandu jsem vzala na zkoušku dvě ovesné kaše. Jednu čokoládovou a druhou jablkovou se skořicí. Jsem zvědavá na chuť. :)
Jíte ovesné kaše? Popřípadě jaké kupujete?


Domů se mnou doputovalo i Psyllium od Dr. Popova. Nakonec jsem se rozhodla pro začátek vyzkoušet práškovou formu, vzala jsem jen 50g balení, když ho nebudu zvládat vypít, dám ho babičce a vyhodím to její desetileté balení co jí stojí doma na poličce.

Koupila jsem si dokonce i tu zubní pastu, ale tu vám sem fotit nebudu. ;)

To by bylo z dnešních nákupů vše. Pochlubte se v komentářích, jak jste na tom s Psylliem, zda znáte Rakytelu, používáte a nebo co vy a ovesné kaše. :) Budu ráda za každý komentář.

12 komentářů:

  1. S Psylliem jsem na tom divně, nemůžeme se sžít. :)) A Rakytela? To asi ani nemusím psát, že? ;) Každopádně moc hezký nákup, chválím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, jak to budu s Psylliem zvládat já. :) An, zrovna ty se k Rakytele vyjadřovat opravdu nemusíš. :))
      Děkuji :*

      Vymazat
  2. Ahoj, abych řekla pravdu tak s psylliem v práškové podobě zkušenost nemám, znám ho jen z jídla - přidává se třeba do chleba a tak.. A ten prášek asi taky můžeš vrznout kamkoliv, dej vědět až ho vyzkoušíš, zajímá mě jaké je ;o). Zaujaly mě ovesné kaše, já mám nejradši doma připravené, z vloček a naházet si do ní cokoliv co chci, to je prostě mňamka :o).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Deni, jojo prášek se dá přimíchat do musli, do jogurtů.. Určitě to ozkouším. :) Doma připravené kaše taky dělám, ale jen přes víkendy, když jsem doma, přes týden na intru si musím vystačit s těmito polotovary. :) Můžeš klidně hodit nějaký dobrý tip na kaši, co do ní naházet. :)

      Vymazat
  3. Ovesnou kaši miluju, ale dělám si ji doma, ta kupovaná je příšerně sladká a nezasytí, tak ji zkus taky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, domácí ovesnou kaši tohle samozřejmě nenahradí..:) Taky ji doma přes víkendy dělám, ale přes týden na intru to nejde, tak kupuju polotovary a nebo obyč. ovesné vločky s jogurtem nebo mlékem.
      Ale můžeš hodit tip na nějakou dobrou kombinaci, kdy by kaše chutnala dobře. :)

      Vymazat
  4. Psyllium jsem si taky nedavno koupila. To velký balení. Každé ráno v práci začíná s ním :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvykla sis rychle? :)
      Já radši začínám pomalu. :)

      Vymazat
  5. Já prostě psyllium pouze v tabletkách. Asi už jsem si vypěstovala psychický blok a v jiné formě ho do pusy nedostanu :) Já si taky teď dělala radosti a máš recht. Syndrom jedné věci ať už v reálném, nebo internetovém košíku je všemocný! :) Držím palce s učením :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím se snažím s Psylliem nějak sžít, pereme se spolu. ;)
      Koukala jsem na Tvé radosti. :)
      Děkuju Péťo :)

      Vymazat
  6. Ja som sa uz tolko snazila brat to Psyllium poriadne, ale nechuti mi to, vadi mi to, cize nie a nie sa prekonat :(

    Pozývam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se pořád snažím na něj nějak zvyknout. :) Zkus to psyllium v tabletách. :)

      Vymazat