pátek 31. ledna 2014

Pečující wishlist

Krásný den, mé milé. :)

Dnes jsem tu spíše s takovým kratším a fotečkovým článkem. Rozhodla jsem se vám ukázat, na jakou pečující kosmetiku si brousím zuby. Původně měl být wishlist větší, ale nakonec jsem se rozhodla trošku uskromnit. Na dekorativku se podíváme jindy. :)

Bude to tu trošku vypadat jako reklama na Saloos, ale nenechte se zmást, ta to opravdu není. :) Jen si mě jejich výrobky nějak získaly.

Tak jdeme na to. :)


Začneme pěkně zleva.

Jako první tu mám Hydratační šampon Unique. Jedná se o novou přírodní kosmetiku na českém trhu, která mě dostala svými popisky na obalech, samotnými obaly a hlavně certifikáty. :) No neříkejte, nevypadá dokonale? :)

Dále je tu opěvovaný Zelený jíl, který by měl pleť zbavit všech nedokonalostí a po jeho pravidelném používání budu mít pleť jako miminko. :) Díky Péťe už vím, kde ho v Plzni sehnat. A brzy si pro něj dojdu.

Saloos Bio kokosová péče - čokoláda. Tak si to ujasněme. Miluju kokosák, teda v určitý míře, třeba toho od Purity Vision už mám plný zuby a dostala ho spolubydlící. Ale když ho používám občas, nevadí mi. A miluju čokoládu. A kokosák s čokoládou? To musí být slast!

Saloos bio karité - vanilla. Co k němu říct. Všichni víte, jak jsou tyhle Saloos máslíčka dokonalý, jak dokážou vyléčit úplně všechno, všichni je chválíte. A další věc, kterou miluju v jakékoliv podobě je vanilka. V-a-n-i-l-k-a. Ach, už teď cítím jak voní. :)

Saloos bio tělový peeling čokoláda. Nikdy jsem nepoužila tělový peeling. Ale ty obličejové mám ráda a představa toho, že vypeelinguju celé tělo? To bude chuťovka! A to celé s vůní čokolády.

K šamponu Uniqe nesmí chybět kamarád Hydratační kondicioner slibující zázraky. :)

Všemi chválený a opěvovaný Arganový olej. Je potřeba k němu vůbec něco říkat? Všichni ho znáte, všichni ho používáte, všichni ho milujete.

Saloos bio kokosová péče vanilla. Láska. Jediné slovo, které je třeba dodat. :)

Tak to by byl pečující wishlist. :)
Doufám, že se vám článek líbil, můžete mi říct, něco o produktech, které už máte a nebo doporučit další, krásně vonící vanilkové nebo čokoládové produkty. :)


8 komentářů:

  1. Když mi pošleš do mailu svou adresu, uloupnu ti něco ze svých kokosových péčí a olejicku :-) Jestli chceš, aspoň nějakou tu trošku na vyzkoušení ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Sabinko! Tys mi zase udělala radost. :) Teda, ne že bych tě chtěla využívat jo, ale když se tak pěkně nabízíš, budu jedině ráda. :)

      Vymazat
  2. No vidíš, zase znám něco nového, značka Unique mi docela unikla. :)
    Jinak chudák kokosák teda... :)) Já čokoládové vůně moc nemusím, tak na péči od Saloos koukám spíš na ty ostatní vůně, ale taky mám něco v plánu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není na trhu dlouho, An., můžeš být v klidu. :)
      To já čokoládu můžu, ale stejně pořád vede vanilka. :) Ale i u čokoládových vůní jsem vybíravá a jen tak nějaká se mi nelíbí. :)

      Vymazat
  3. Když to tak čtu, přemýšlím, že bych se měla začít sama sobě víc věnovat, co se péče o tělo týče :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ha vidím, že Saloos vede! Je to nakažlivé, a závislostní :D

    OdpovědětVymazat