úterý 7. ledna 2014

Plánovače našeho času - Diáře

Dnes si popovídáme o našich druhých hlavách, pravých rukách a nebo plánovačích času, jak jen chcete. Řeč je jen a pouze o diářích. Tento článek jsem chtěla napsat hned na začátku ledna, ale hrubě jsem podcenila přípravu na nový rok a svůj diářek sehnala teprve včera po prozkoumání několika obchodů a papírnictví. Vždy jsem byla věrná Albi a mít diář odněkud jinud nepřipadalo v úvahu. Tentokrát ale Albi zklamalo a diáře už nebyly, dostala jsem tedy tip na Neoluxor a tam jsem ho našla.


Výběr byl dlouhý, zkoumala jsem ze všech stran, ale nakonec vyhrál tento krasavec. Není nějak hodně barevný, takže se nemusím bát ho vytáhnout ve společnosti, velký je tak akorát a roztomilý na pohled. Ihned jsme se spřátelily a já začala zapisovat všechny důležité i nedůležité události.

Co se týče mého zapisování do diáře, používám barevné lístečky. Růžové mě upozorňují, že se daná věc týká školy, oranžové blogu a zelené všech ostatních věcí. Na lísteček vždy napíšu jedno heslo, u školy je to třeba daný předmět a pod něj propiskou o co přesně jde.
Na fotce můžete vidět mé zápisy v praxi.


Občas ale přemýšlím nad tím, jak by šly události do diáře zapisovat jinak, protože mé lístečky se ohýbají a snadno odlepují, takže vytáhnout diář venku ve větru opravdu není příliš dobrý nápad, proto se ptám vás, jak si údaje do diářů zapisujete vy?



A ještě na vás mám jednu otázku. Kdybych si já do své druhé paměti nezapisovala články a nápady pro vás, nejspíš by tady na blogu bylo naprosto prázdno. Ale často mi přátelé berou diář a dívají se na mé zápisky. Ale o blogu ví jen dva lidi z mého okolí, proto mi tohle nakukování do soukromí samozřejmě vadí. Řešíte tento problém taky? A popřípadě jak? Nebo nápady na články nezapisujete do diáře, ale někam jinam?

Budu moc ráda všechny vaše rady a nápady při zapisování a utajování blogu. ;)

Já jdu opět plnit školní povinnosti. :)

9 komentářů:

  1. Pěkný diář! :)

    Řešila jsem podobný problém a nápady a témata na články si píšu do volných listů zezadu. Já jich mám v diáři hodně, ale nejsem si jistá, jak jsou na tom diáře u nás prodávané :/ Možná bych to řešila psaním na lepící lístečky a lepila bych je zezadu a potom likvidovala.
    Do políček se dny si potom jenom zkratkou píšu, co jsem kdy publikovala, ať mám zhruba přehled, ale jenom heslovitě: Saloos, DC MU (Dermacol make-up) atd. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)

      Pár volných listů v diáři taky mám, s těmi lístečky lepenými dozadu mě to už taky napadlo.. Asi to bude nejlepší. Jaký diář máš ty? :)
      Joo, tak to vypadá taky pěkně. ;) Takhle nějak by se teoreticky daly zapisovat i ty nápady.

      Vymazat
    2. Já mám diář z Ebay (Harry Potter! :D), nebyl na určitý rok a musím si do něj dopisovat data, ale to mi neva :) Mám ho až do června, tak jsem zvědavá, jak budu v půlce roku shánět nový diář...

      Vymazat
  2. aj ja vzdy strasne dlho vyberam diar a riesim to tiez listockami, to je prakticke :)

    Inak pozyvam na Nobilis Tilia giveaway a k tomu par drobnosti. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že v tom nejsem sama. ;)

      Vymazat
  3. Já diář neřeším. Mám v mobilu koupený chytrý diář a tam si všechno píšu. Mobil mám stále na očích, takže i diář a na nic nezapomínám :)

    Já si nápady na články píšu do konceptů na bloggeru, takž na nic nezapomenu a nikdo mi tam neleze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se spíš držím té papírové klasiky. :) Ale samozřejmě i mobilní diář je skvělá věc, jen ne pro mě :)

      To mě věci napadají kdykoli a kdekoli, tak než bych se dostala k notebooku, nejspíš bych to zapomněla. :)

      Vymazat
  4. Vypadá opravdu moc krásně.
    Musím se přiznat, že takový problém neřeším, protože moji přátelé nikdy o můj diář nejevili nejmenší zájem, takže i kdybych si tam psala plánované vraždy, nepřijde na to asi nikdo. :D Jinak bych to ale taky zkrátka řešila nějakými zkratkami, kterým budeš rozumět jen Ty sama. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí. :)

      An, ty mě občas svými výroky totálně dostáváš. :D Nejdřív to byla love story z drogerie a teď zase plánované vraždy.
      To je taky fajn nápad. :)

      Vymazat