pátek 10. ledna 2014

Pleť jako miminko a ještě voňavou

Už jsem se konečně dokopala k sepsání první recenzi na výrobek Nonique. Výrobky mám doma už nějakou dobu a měla jsem možnost je pořádně otestovat. Na všechny produkty už jsem si udělala obrázek a vy si teď budete moci postupně o všech něco přečíst.
Pokud o značce Nonique nic nevíte a rádi byste se něco dozvěděly, doporučuji přečíst článek věnovaný jen a pouze této značce a jejím výrobkům. :)

Začneme tím nejpozitivnějším a tím je Čistící krém z řady Tropic. Když mi domů dorazil balíček s Nonique výrobky, po rozbalení na mě dýchla krásná vůně tropického ovoce, asi jako někde u moře, v zahraničí s koktejlem v ruce. Hned jsem musela všechno rozbalit a očuchat. 

Nefotila jsem vám složení ani nijak obal, protože je tam stejně všechno německy, tak byste z toho moc neměly. Ale můžu říct, že na výrobku se píše, že obsahuje BIO Noni, BIO Aleo vera, BIO babasový olej, BIO Ananas (hlavní složky). Dále se dozvíme, že je výrobek 100% a žádné testování na zvířatech nepřichází v úvahu, pochází ze 100 % kontrolované kosmetiky, bez umělé parfemace, bez minerálních olejů (parafín, ropa), bez PEG, parabenů a silikonů. 

Z Čistícího krému jsem měla obrovskou radost, protože nic podobného jsem na pleť zatím nezkoušela. Krém voní božsky, kokosově, banánově, ananasově. Prostě vás to musí nadchnout. Necítíte žádnou chemii, nic umělého, jen pěkně voňavý krémík narvaný ovocem a přírodními složkami. :)

Krém je hutnější konzistence, ale krásně se roztírá, na pleti vám vytvoří takový jemný povlak. Já si ho nanáším večer při sprchování a jednou se mi stalo, že jsem ho zapomněla smýt, na pleti ho necítíte. Po smytí je pleť maličko sušší, ale nic hrozného, stačí potom běžně namazat nějakým krémem a vše je v pořádku. 

Já jsem vypozorovala, že ho nesmím nechávat na pleti působit moc dlouho, protože jí mám potom červenou, ale když krém na nesu a za půl minutky, za minutku hned smyji, žádné zarudnutí se nekoná. 


Od doby co krém používám se mi pleť zlepšila. Rozšířené póry se stáhly, černých teček je méně, žádné pupínky se mi nedělají a když už se nějaký utvoří, hodně rychle se zahojí. Já si tedy na krém vůbec nemůžu stěžovat. 

Mimochodem, taky se vám tak strašně líbí jejich obaly? Krabička je super a tubička krému je taková jednoduchá, ale přesto krásná. :) Já jsem z nich fakt nadšená! :)
Tubička obsahuje 100 ml a a seženete ji třeba tady a to za 130 Kč. Já vám můžu nabídnout 15 % slevu na nákup v e-shopu, stačí jen zadat kód - InL15. 

3 komentáře:

  1. To zní dobře, jen mě trochu děsí to zčervenání pleti, nevím, co by mi to udělalo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná to bylo tím, že jsem ho na pleti nechala dlouho. Když ho smyji dříve, pleť červená není. Ale taky mě to trošku děsilo. :)

      Vymazat
  2. suhlasim obaly maju neprekonatelne!

    Inak pozyvam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat