neděle 19. ledna 2014

Všehochuť posledních dní

Krásný den, mé milé. :)

Dnešní článek nebude nijak přímočaře zaměřený. Chtěla bych vám toho tolik říct, ale nevím jak to nazvat. Dnes to bude zkrátka taková všehochuť zážitků, postřehů a fotek z posledních dní. :) Doporučuji uvařit pořádný hrnek kafe, otevřít sušenky a začít číst (samozřejmě doufám, že to děláte u každého mého článku). :)

Tak čím bych asi začala..
Rozhodla jsem se, že ten rok 2014 bude přece jen jiný. V tom minulém se něco nepodařilo a proto to ten letošní dožene. To už ale víte. Ale ještě jsem vám neřekla, co že bych vlastně chtěla změnit.
   Od dnešního dne jsem nastolila pravidelné cvičení, abych se v létě mohla v plavkách pochlubit pěknou postavou, v jídelníčku jsem vyškrtala omezila sladké a na řadě je pravidelné stravování.
   Hlavně optimisticky! Ještě nikdy nebylo tak špatně, abych se z toho musela psychicky zhroutit. ;) Takže si pamatujme - Všechno nakonec skončí dobře, pokud to dobré není, prostě ještě není konec! :)
   Uvědomit si zásadní rozdíl mezi slovy "chci" a "chtěla bych" je základ. Ti co chtěji, většinou mají. A ti co by chtěli zůstávají stále na začátku. Nic mi ale nespadne do klína, musím tomu trošku pomoct a makat.
   Co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítřek. Jsem hroznej prokrastinátor a potom nic nestíhám. Musím si začít dopředu plánovat čas a nedělat všechno na poslední chvíli.
   Naučím se malovat horní linky. O tom jsem vám už psala. V týdnu se chystám jít koupit ty Essence, pro začátek mi postačí. :)
   A nakonec.. Konečně si nechám spravit zoubky.. Nevěřily byste, jak je těžké, sehnat v Plzni dobrého zubaře..


Dále bych vám chtěla sdělit něco o své "divné činnosti", které jsem si v posledních dnech začala všímat.. No.. Stále na blozích čtu, co blogerka dostala od přítele, jakou kosmetiku přítel vyzkoušel, jaký byl jejich skvělý společný den.. Já nic takové psát nemůžu.. Chybí mi to.. mrzí mě to..
   V poslední době, když někam jdu, hodně koukám kolem sebe.. To, že si svou budoucnost maluji po boku policisty nebo vojáka už taky víte. Tyto muže vidím ihned, jak se objeví v úhlu mého pohledu a přátelé si zvykli, že jsou na tuto skutečnost náležitě upozorňováni. Vojáci se ale potkávají velice těžko, u policistů je to snažší, ale taky žádná sláva..
   Potkávám samozřejmě i jiné muže, s optimistickým přístupem se na některé z nich usměji, buď úsměv opětují nebo ne.. Pokud ano, občas se na nějakého ještě otočím a má radost je obrovská, když se i on dívá. Ale jsem šílenej srab a nikdy bych si s ním nezačala povídat..
Asi budu do smrti sama a bydlet s rodiči. :D
Já vím, já vím.. Neměla bych lásku hledat, ona si mě najde sama.. Ale..:(


Začala jsem mít radost z maličkostí. Přišlo to najednou jako blesk z čistého nebe. :) Stačí, aby se na mě někdo usmál, povedla se mi malá věc.. Prostě stačí troška a já už mám na tváři úsměv. Opravdu je vše jen o přístupu. Náš život bude takový, jaký si ho uděláme. :)


Chtěla bych vám, blogerkám, poděkovat za přízeň. :) Moc pro mě znamenáte, mám vás ráda. Díky blogu jsem poznala moc skvělých lidí a (snad) jsem se v psaní zlepšila a vás mé články baví číst.
   Včera se u nás doma konal vinný večer s mamkou a její kamarádkou. Když odcházela za přítelem, chtěla ode mě nalíčit. Této příležitosti jsem se s radostí ujala a potom byla velice pochválená a hlavně, ona měla radost a to je pro mě ta nejhezčí odměna. Zjistila jsem, že mě strašně baví líčit ostatní, ale ne sebe. A tak děkuju vám, vy a vaše blogy mě naučily, co dnes umím. :)


A nakonec pár fotek z Instagramu (+ předchozí) :) Abyste taky věděli, kdo že vám blogerkám ty fotky lajkuje a komentuje. :) Ano, jsem to já. :)

Opravdu miluju tohle mléko! :)
Občas mě ty cesty vlakem fakt baví! :D

Pěkný zbytek dne. :)
(Do budoucna slibuji kvalitnější články..;)..)

8 komentářů:

  1. Příjemně odpočinkový článek. :) Ježto se válím doma nemocná, tak ani na náročnou četbu není nálada. :)
    Tak ať se rok vydaří, taky bych ráda trochu zapracovala na své postavě (a jakmile jsem s cvičením začala, jsem zase nemocná, hm. :( ), doufám, že to půjde od ruky.
    S mužskými je to těžké. Ono to fakt nechce honit, já na svého přítele narazila úplnou náhodou, ke všemu na internetu. :)) Ale kde se dá sehnat nějaké voják nebo policajt, to nevím. Zkus obcházet vojenské a policejní akademie. ;))
    Radování se s maličkostí je krásná věc. Paradoxně mě to naučily ty nejhorší věci v životě, ale jsem moc ráda, že to umím. :)
    Přeju Ti krásnou neděli. :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, mám tě moc ráda, víš? :) :-*
      Zvládneme to. :)
      Tak tahle historka mě zajímá. :) Nechceš poslat mailík? :) Ode dneška se po nich nebudu koukat, však oni přijdou. Teda spíš on. :)
      To už tak bývá. :)

      Vymazat
  2. Držím palečky, ať se všechno splní! A opravdu souhlasím s tím, že život je jenom takový, jaký si ho sami uděláme. Občas nám sice klacky pod nohy hodí někdo jiný, ale jen my sami s tím můžeme něco udělat. A muže se nevyplácí vyhlížet, protože oni vždycky přijdou, když to člověk nejmíň čeká ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Sabi. :)
      Přesně, je to jen na našem přístupu. :)
      Takže bych s tím měla přestat. :)

      Vymazat
  3. Mullermilch su najlepsie :)

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Dostala chuť na chleba se sýrem :-)

    OdpovědětVymazat
  5. I já jsem se naučila vážit si maličkostí a od té doby se mi lépe žije. S úsměvem děkuji Bohu za pokroky mých dětí, za drobné radosti a jsem vděčná, že žiju. Moc hezky píšeš, Domi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svět je potom opravdu krásnější, Marcelko. :)
      Děkuji :*

      Vymazat