čtvrtek 20. února 2014

Já, moji přátelé a uniformová úchylka

O tom, že se mi strašně líbí policisté a vojáci už dávno víte. Víte i to, že mě ostatní chlapi nechávají naprosto chladnou, ale jakmile jde po ulici frajer v policejní nebo vojenské uniformě, snad bych kvůli němu vylezla i na strom a v sekundě jsem schopná si rozmyslet směr své cesty tak, aby byl shodný s tím jeho. 

Ale aby nedošlo k omylu, nelíbí se mi jen tak nějací policisté. Nebo teda vlastně líbí. Za městskými se otočím a srdce mi poskočí když je vidím, ale ne že bych se za nimi hnala. Jakmile se ale v blízkosti ukáže státní policista v té pěkné černé uniformě, přestávám vnímat vše okolo. 

zdroj
To jen tak pro upřesnění. 
Teď se možná smějete, ale ono je to se mnou občas vážně těžký, jo uznávám to. U nás se těch policajtů moc nevyskytuje, sem tam nějaký městský co už má svá dobrá léta za sebou, ty mě teda zase tolik nedostávaj. Ale stačí přijet do Plzně a jsem jak v nebi. Každou chvíli tady nějakej ten policajt projde. 

Moji přátelé mé uniformové nadšení respektují a přijde jim hrozně vtipný, jak se otáčím za každým policajtem a jak o těchto mužích dokážu mluvit hodiny a hodiny. Pokaždé když se kolem mě venku mihne policista nebo projede policejní auto, náležitě na to upozorním své přátele, aby jim to náhodou neuniklo, automaticky jsem na to v pondělí upozornila i Péťu. 

Jak jsem je tak několik měsíců upozorňovala a vysvětlovala svým přátelům, jak rozeznat městské policisty od těch státních, jaká mají auta a další náležitosti, zanechalo to na nich nějaké následky. 
 - Kamarádka jela v říjnu na čtyři dny do Francie, několika kamarádům přivezla dárečky. A víte co jsem dostala já? Fotky francouzských policistů! :)
 - Když jdu s někým ven, už i on mě na policisty upozorňuje a sdílí moje nadšení. 
 - Kamarádka si našla nového přítele a hned se ho zeptala, jestli se mezi jeho přáteli nějaký ten muž zákona nenachází. 
 - Jako dárek k narozeninám jsem od jedné kamarádky dostala velký plakát s policistou. (Dlouhá pauza a slintání nad dokonalým chlapem).

Moje budoucnost je už prostě jistě a jasně namalovaná po boku policisty. :) 
Moji přátelé si na to zvykli, baví se a podporují a to je důležité. 

A o čem sním ve spojitosti s policisty a vojáky? 
 - Mít jednoho doma
 - Jet na Dny NATO
 - Vidět slavnostní přísahu nováčků AČR
 - Podívat se na plzeňský den s IZS

Dnes končíme, jdu se pokochat nějakým tím policistou. :)
V sobotu vás čeká TAG, budu na sebe práskat špínu. :D

15 komentářů:

  1. Mě se teda obecně líbí chlapi v uniformách, Ale jako zase tak odvařená z nich nejsem. Co teprve námořníci v krásných bílých uniformách. Ach!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Námořníci taky mají něco do sebe, ale na vojáky nemají..:))

      Vymazat
  2. Hihi, zrovna nám před okny parkovali státní. ;))
    Tak stále doufám, že jednou toho svého pravého uniformovaného najdeš. (A jak znám průměrné lidské životy, nakonec to stejně bude nějak úplně jinak. ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, tohle se nedělá! ;))
      Děkuju :) Né, to určitě néé..:))

      Vymazat
  3. Náhodou, lidi mají i horší úchylky... Já si píšu s jedním ruským vojákem, heč! :D A když jsem zjistila, že můj instruktor v autoškole je policajt, okamžitě jsem se do něho zamilovala :D
    I když jsou to všechno upřímně obyčejně gumy vygumované, tak ano - chlap v uniformě je sexy ;)
    Podělím se s tebou o svou oblíbenou fotku příšlušníka RAF, která na mě vyskočila před pár měsíci na Pinterestu: http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/c2/7d/1d/c27d1d60b1f5080754ca0d9afe4c0179.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uuuu, tak ta fotka je proklatě sexy!!! uuu:DD to se mi zvedl tlak:D jinak já ujíždím hlavně na mužích v historických kostýmech!!! hlavně to ale nesmí být ti napudrovaní frantíci v parukách...ale taková viktoriánská anglie, uf uf:))

      Vymazat
    2. Štveš mě, víš?! :D
      Taky bych takového instruktora chtěla, určitě by mi to hned šlo líp..:D
      Ale notak, najdou se mezi nimi určitě i inteligentní výjimky. :)
      Fotka je krásná..:)

      Vymazat
  4. Sice té "úchylce" nerozumím, ale respektuji:-)) Ať se ti splní všechny tvé sny.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám kamaráda policistu ----- svobodného :)
    Jinak mě přijdou víc sexy vojáci jako takoví než hasiči/policisti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Clarky, seznámíš nás? :D :))
      Ano, vojáci jsou jednoznačně nejpřitažlivější. :)

      Vymazat
    2. To já bych moc ráda - jen je mu 27. Není to moc?

      Vymazat
    3. Možná to bude vypadat divně, že to řeknu.. Ale je to fajn věk. :)

      Vymazat
    4. Tak on už četl tenhle článek+komentáře :) jen nevím jak Vás spojit :-P

      Vymazat
    5. Ježiš! :-D Na to jsi mě měla připravit :-D Teď se stydím :-D
      Kdyžtak ti můžu do mailu hodit nějakej kontakt. :-P

      Vymazat
    6. Nestyď :) ono to nějak dopadne :-P jinak jsem ti psala na FB.

      Vymazat