čtvrtek 6. února 2014

Mám svůj sen! :) (Část druhá)

Pěkný den, mé milé. :)

Dnes se tento pozdrav opravdu hodí. Zima utíká pryč a venku je jako na jaře. Miluju tohle počasí, kdy se sluneční paprsky prodírají přes okna do našich bytů. Člověk má potom hned hezčí den. Zítra mě toho ve škole nečeká tolik, proto jsem se rozhodla pro vás dnes sepsat druhou část článku týkající se mého snu. Nebudu to tedy dál okecávat a hned se do toho pustíme.

Noční Berlín - No řekněte, není to pohádka? :)
V minulém článku jsem vám přiblížila mé studijní úspěchy a neúspěchy, které mě provázely základní školou. Hodně jsem se motala kolem německého jazyka. Opravdu to nebylo jen tak náhodou, protože jsem zrovna neměla o čem psát, všechno má svůj důvod. :)

Protože mi němčina vždycky šla, obdivovala jsem Němce a Německo měla ráda, můj sen se zákonitě kolem Německa musí motat. A on se kolem něj jen nemotá, ono v něm hraje velmi důležitou a nezanedbatelnou roli.

Tak jo, konec s napínáním.
Už pár let mám naprosto jasno o tom, co chci po maturitě dělat. Chvíli mi trvalo, než jsem se k tomu dostala, ale už to vím a makám na svém snu.

Jakmile se vyhrabu z téhle školy, má cesta povede právě do výše zmiňovaného Německa.
Plánuji tam pro začátek jet jako Au-pair, mám ráda děti a každá druhá německá rodina někoho takového hledá, nemělo by být tedy těžké tuto práci najít. Možná potom budu dělat něco jiného, kdo ví. :)

Když budu mít štěstí, jednou si vezmu Němce a budu mít jedno z těch dokonalých německých příjmení, co se mi vždycky tak líbily.

Pokud se mi bude chtít a budu německy umět dobře, chtěla bych se tam pustit i do vysoké školy a následně do Sprach diplomu.

Nejkrásnější město podle mě vždycky byl, je a bude Berlín. :)

A víte na co se strašně těším? Až pro vás budu psát blog z Německa. Budu vám ukazovat novinky v německých drogeriích a popisovat zážitky soužití s německým manželem.

Plánování mi vždycky šlo a strašně mě bavilo.
Tak třeba se jednou poštěstí a mně se sen opravdu splní. :)

obrázek

6 komentářů:

  1. To je skutečně moc hezký sen. Ten německý voják už na Tebe někde na akademii čeká a ani o tom ještě sám neví! :)
    Tak Ti přeju, aby se všechno podařilo, protože to zní jako moc krásný plán! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, ty vždycky víš, jak mě potěšit. :) Já doufám, že čeká a že najdeme. :)
      Děkuju moc. Budeš ta první, komu budu posílat novinky z německých drogerií. :)

      Vymazat
  2. Držím pěsti, aby se ti vše splnilo. Pěkně jsem si početla. Jen. Mám osobní zkušenost s vojenským přítelem a nikomu bych to nepřála. Pokud nebudete opravdu stejného ražení, ve většině případů přichází zklamání. Vlastní zkušenost! A to podotýkám, že vojáci jsou ti nejvíc sexy chlapi na světě! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Péťo! :-*
      Vojenský přítel? To mi musíš povyprávět! :-) Jo to jsou, úžasní. :-)

      Vymazat
  3. Hezký sen, tak ať se ti splní. V Berlíně jsem byla s tátou jako dítě.

    OdpovědětVymazat