pondělí 3. února 2014

Sečteno podtrženo - Prosinec + Leden

Krásné pondělní odpoledne, mé milé. :)

Ještě před tím, než vám ukážu druhou část článku o mém snu, jsem se rozhodla že je ten pravý čas na Sečteno podtrženo. Jen pro upřesnění, jedná se o upgrade verzi  Měsíčního vychloubání. :) V prosinci jsem si nekoupila tolik produktů, proto jsem se rozhodla v lednu spojit tyto dva měsíce, aby toho bylo více a vy jste se měly na co dívat. :)


Myslím, že je to historicky poprvé, co se v mém seznamu objevilo spolu s pečující kosmetikou i pár kousků dekorativky. Jo, lepším se. :) Přišla jsem na to, že bych občas taky mohla vypadat dobře, že jo. ;)


Když už byla řeč o té dekorativce, začneme tedy rovnou s ní. Na fotce můžete vidět relativně novinku a to gelové linky Alverde. Co se linek týče, radila jsem se s vámi a právě ty gelové jste mi doporučily. Nemohla jsem sehnat Essence a proto jsem sáhla právě po přírodních Alverde. Zatím to vypadá, že se docela spřátelíme. :)
Vedle linek si spokojeně stojí ten nejdokonalejší make - up Dream matte mouse od Maybelline. Tohoto krasavce jsem doma už jednou měla, ale jeho cena je trochu vyšší a proto jsem za něj dlouho hledala náhradu. V Rossmannu jsem ale minulý týden narazila na akci a on tam na mě čekal, nemohla jsem ho tam nechat! :)


Jako další tu máme sadu krémů, v těch se vyžívám nejvíc, vždyť už mě znáte. :) Vyzkoušela jsem hřejivý krémík na tlapky Balea, který kamarádka vychválila do nebes. Do kabelky jsem si pořídila máslíčko alverde s vůní makadamového oříšku (jsem jediná, komu to voní jako miminka?). Na poličce mi pyšně stojí i dokonalá Rakytela, kterou nedám z ruky. A jako poslední, už i já mám své skvělé bio Karité (s vůné granátového jablka), tyhle Saloos balzámky všichni vychvalují, já na tohle narazila zlevněné v DMku a musela ho vzít, mé rty prahly po hydrataci. A navíc - ta vůně. :)


Nakonec je tu všemi chválená Micelární voda L´Oreal, nebyla bych to já, kdybych ji nevyzkoušela, že jo. Známe svoje lidi. :) Psyllium - můj obrovský pomocník a kamarád v boji se špatným zažíváním. Díky za něj, až dodělám tohle balení, poběžím pro větší! :) Antiperspirant Fa, kdo by čekal, že bude umět tak dobře bojovat proti pocení? Já teda ne. Překvapil, frajer. A jako úplnou tečku vám představuji pěnu na holení Balea s bio arganovým olejem. Mým nohám se přestalo líbit holení jen s vodou a začaly to dávat najevo, tahle pěna, to je skvělá věc. :)

A to by bylo pro dnešek vše. :)
Přeji krásný zbytek dne a nezapomeňte se usmívat. :)

9 komentářů:

  1. Krásné novinky. Po těch gelových linkách se hodlám taky podívat, moje milé od Maybelline mi vyschly, tak je asi vyměním. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě po nich mrkni, poměr cena/výkon je tady skvělej. :)

      Vymazat
  2. Jaký je ten krém Raky Tea od Dr. Popova?

    OdpovědětVymazat
  3. Evelinko, je naprosto bezkonkurenční. :) Základem je sádlo, takže výborná hydratace pro pleť. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, moc prima blog máš:) Díky za super typy na kosmetiku. Já jsem si teď oblíbila hodně tu micelárku od Lorealu, používám od nich i krémy a jsem spokojená. Od Alverde jsem měla kdysi dvoufázový odličovač a taky byl super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda že se ti tu líbí. :)
      Ta Micelárka mi taky vyhovuje, za tu cenu je skvělá. :)
      Dvoufázový odličovač mi od Alverde zrovna nesedl. :/ Ale každý máme jinou pleť. :)

      Vymazat
  5. Ahoj :) ..
    no já už alverde někupuji jen ty tělová másílka, to s makadamovým oříškem mám také, voní krásně jemně ... minule když jsme si ho koupila tak bylo s vůní melounu to mě moc nevonělo tak jsem ho dala mamce :) ... ale tohle je bezva
    jinak jsme od alverde měla make-up ten byl teda hrozný, řasenka taky šílená, čistící krém (gel) taky nic moc no a ted ten jablečný krém na obličej kam jsi mi psala komentář, taky na prd.... takže já už od alverde nezkouším :)

    OdpovědětVymazat