středa 12. února 2014

Zázrak v kelímku

Představte si, že se ráno musíte z postele vykopat už v pět, letíte do školy ze školy do práce, nakoupit, dát věci do čistírny, vyzvednout dítě ze školky, uvařit, uspat řvoucí hladové mrně, které jste stále nenakrmili, protože kuře v troubě je černé jako uhel. Ze stropu začne kapat voda a vy zjišťujete, že vás senilní soused vytopil. Pomáháte mu sušit podlahu, mezitím dítě zuřivě tahá kočku za ocas. Manžel přichází z práce, sedá k televizi a dožaduje se teplé večeře. Nakrmíte zvěrstvo objednanou pizzou a jediné po čem právě toužíte je horká vana.

Zapálíte voňavou svíčku, nalijete si dvojku bílého a ukládáte se do horké vody s miliony bublinek. Celodenní stres z vás padá, zapomenete na celý ten šílený den a jen si užíváte tu pohodu a relax.


Dnes si budeme povídat o Rakytníkové masti s Aloe vera Dr. Popova. Představte si výše zmíněnou situaci na vaší pleti. Nečistoty se na ní zachycují celý den k nim se začne přidávat stres a jediná možnost, kdy si pleť může odpočinout je právě noc.

Ona to ale nezvládne sama a my ji můžeme pomoci. Já osobně vždy na noc dávám na pleť bezvodé krémy a nebo oleje. Do pleti se krásně vsáknou a ráno se probudíte s dokonale hydratovanou a regenerovanou pletí. Samozřejmě tyto krémy a oleje můžete používat i přes den, ale je tu riziko, že budete prasátka házet na všechny strany.

Momentálně je mou noční společnicí právě Rakytníková mast s Aloe vera od Popova. Základem této masti je vepřové sádlo, možná to zní nevábně, ale jestli můžete pleť něčím postavit na nohy, je to právě sádlo. Tahle mast bude pro vaši pleť něco jako horká vana pro tělo. :)

Rakytela je vysoce účinná mast pro každodenní péči o pokožku. Zklidňuje, hydratuje a regeneruje normální i vysušenou pleť. Vynikající pro omezení tvorby vrásek. Obsahuje kvalitní Aloe vera gel pro zvlhčení a výživu pokožky. Rakytníkový olej má regenerační a epitelizační účinky, díky tomu je Rakytela vhodná i pro péči o jizvy, spáleniny a omrzliny.

Mast je díky absenci vody opravdu hodně hutná. Při prvním použití máte pocit, že se snad nedá rozmazat, ale po chvíli se začne díky styku s pokožkou krásně rozpouštět a dobře roztírat. Vsakuje se pomaleji a proto je fajn, dát ji na vlhkou pleť.


Nevím k čemu bych její vůni přirovnala, nemám ani tušení jak voní rakytník a aloe vera samy. Každopádně mi přijde vůně lehce citrusová, ale ještě s něčím smíchaná. Fakt mi sedí, je taková uklidňující, jako stvořená pro namazání po té horké vaně s bublinkami a svíčkami.

Po noční hydrataci s Rakytelou se ráno probouzím se sametovou pletí, která má takovou fajn barvu a už na pohled je krásně vyživená. Po prvním použití jsem byla přáteli upozorněna na to, jak pěkně dnes vypadám, a to jsem nebyla namalovaná! :)

Já můžu tedy Rakytelu jen a jen doporučit. A až mi dojde nynější balení, určitě si pořídím další a pak další a další. :) Rakytela se stává mojí stálicí a mám dojem, že jen tak něco ji netrumfne. :)

Co vy a masti Dr. Popova? :)

11 komentářů:

  1. No co si budeme povídat, je to moje láska, s úspěchem jsem na konci druhého balení. :)
    Je na ní super, že s ní člověk může namazat úplně cokoliv, od exému, obličeje po rozpraskanou patu, a pořád to funguje! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě fascinuje těch nespočet způsobů použití. :-) Snad ti snesu modré z nebe, za to že jsi mi o Rakytele řekla. :-)

      Vymazat
  2. Já jsem pořád k tomu vepřovému sádlu skeptická. Asi k tomu musím dospět časem, ale fakt se nemůžu prokousat k tomu patlat si na obličej sádlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Claire, taky jsem byla skeptická a hodně! Přišlo mi šílený si mazat pleť sádlem. Ale pak mě jednou An svou recenzí na Rakytelu tak nahlodala, že jsem ji koupila a řekla si, že to teda zkusím. Bála jsem se aby nebyla nějak "sádlově" cítit. Ale fakt není. :-) A moje pleť po noci s Rakytelou vrní blahem. :-) Lepší hydrataci jsem jí zatím nebyla schopná dopřát. :-)

      Vymazat
  3. Rakytelu mám v merku už docela dlouho, už bych si ji fakt mohla pořídit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíš! :-) Ručím za to, že budeš spokojená. ;-)

      Vymazat
  4. Dr.Popov je dobrá značka, já nedám dopustit na tea tree krém, ale tento vypadá také zajímavě! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tea tree jsem ještě nezkoušela, ale slyšela jsem, že je fajn. :-)

      Vymazat
  5. Jé, takové husté mazadla mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat