pondělí 3. března 2014

Další nápad! Co ještě bych mohla dělat?

Od soboty smrkám a kýchám..
Dnes jsem dopoledne seděla u notebooku a strašně chtěla psát, ale nevěděla jsem co.. Máte taky takový stavy?
Téma na článek mě napadlo až dnes večer..
Tak pojďme na to. :)

Na Facebooku bedlivě sleduju stránky Armády ČR (to byste nevěřily kolik úžasných fotek vojáků se tam najde.. Ale sem tam přečtu i nějakej pěknej článek.), ale taky Týdeníku policie, kde jsou zveřejňovány aktuální fotky o dění v ČR (požáry, autonehody, krádeže), ale občas tam něco zveřejní i nějaký čtenář.

Včera jsem tam narazila na úžasnou fotku psovoda s jeho služebním psem. Fotka mě naprosto dostala a první co mě při pohledu na ní napadlo bylo - "Tak s tímhle chlápkem bych si taky četla!". No ale taky se mi strašně líbil zachycený okamžik, že jo.


Psovod.. Práce u policie spojená s pejsky..
Začala jsem přemýšlet, zda by mě to nebavilo, zda to není přesně to co hledám..

Protože jsem dívka činná, hned jsem začala na internetu hledat, co práce psovoda obnáší, jak se jím může člověk stát a podobně. Mezi hledáním jsem pravidelně slintala nad úžasným chlapem z fotky. Mimochodem už vím, že se jmenuje Martin. :D

Právě včera, po přečtení několika článků o práci psovoda jsem si uvědomila, že by mohlo být fajn, pracovat u policie.
Jen si to představte - kde potkáte nejvíc policajtů? No přece přímo u zdroje, že jo.
No ale tenhle fakt teď zanedbáme..
Upřímně mě to už párkrát napadlo. Kriminálka.. Žádná kancelářská myš, ale nějaký ten adrenalin..

Znovu jsem nebyla líná a zabrousila jsem na stránky Policejní akademie.
Jo, stránky mají pěkný..
Hned jsem prohledala možné studijní obory, pročetla co obnáší..
Jo něco bych si určitě vybrala..

Prolezla jsem i FB stránky PA a stejně tak Přiznání (to je dneska totiž děsně in).
Těžký příjímačky..
Holky se hlásí hodně na management (tam já nechci, takže fajn)
Konkurence je veliká..
Zátěžový testy u práce u policie jsou strašně náročný..

Je tu hodně věcí co mě odrazují od Policie.. Od studia na Policejní akademii..
Těžký příjímačky, velká konkurence uchazečů u místo na této univerzitě a velká fyzická zátěž..
Co si budeme povídat, nejsem žádnej velkej sportovec..

Ale práce v terénu, ať už se psem nebo bez psa, by mě vážně bavila.

7 komentářů:

  1. Já se z Tebe picnu! Zase ti uniformovaní. Pobavila jsi mě:)) Ale s tím, že by Tě to bavilo, to nemusí být ztracené. Fyzická zátěž to je, ale do kondičky se dostaneš za půl roku tvrdé práce. A hlavně(!), by jsi potom měla jistou budoucnost vedle nějakého mužného policajta a pejska!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha! :D Claire, já věděla že budeš první kdo bude komentovat! :) Tvoje komentáře jsou vždycky úúžasný! :)
      Mám strašnou radost, že se bavíš :D :))
      Přesně tak, to je tak motivující představa! :))

      Vymazat
    2. Jsem prostě rychlá jako vítr :))

      Vymazat
  2. Hihi, ale být Tebou, aspoň bych to zkusila. Kde jinde bys byla uniformami obklopená? ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Ta fotka je vážně kouzelná :-)

    A přesně, za zkoušku nic nedáš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď že jo :)

      Ráda bych to zkusila.. :)

      Vymazat