čtvrtek 27. března 2014

Jak mě poslali do BauMaxu

Krásný den, mé milé. :)
Razím heslo, že čtvrtek je malý pátek. A protože už je skoro šest hodin večer, stačí už jen čekat na ten opravdový velký pátek, těšit se a plánovat. Co plánovat? Žádné náročné aktivity, chraň bůh. Leda tak to co budeme přes víkend jíst a jaké filmy sledovat. :)
Zítra touhle dobou už se budu cpát smaženým sýrem a mazlit se s těmi svými chlupatými miláčky pěkně v pohodlí domova. :)
Slintáte? Já taky. 
Ale zasloužím si to, dnes jsem si konečně napsala čtvrtletní práci z matematiky a snad by mohla dopadnout i dobře (čti - lépe než nedostatečně).

Teď už se ale pustíme do článku, ať se tu zase zbytečně nevykecávám. 


Vypadalo to jako naprosto obyčejná a snadno splnitelná prosba. Přišlo to najednou, nikdo to nečekal. 
Jednoho krásného slunečného dne mi zazvonil mobil, volala teta. Co chce? Nikdy mi nevolá. Už tehdy mi to mělo přijít podezřelý. 
Telefon jsem ale zvedla a s milým pozdravem přijala hovor. 
Následovala otázka jak se mám a co ve škole. Odpověď zněla jako obvykle dobře, dobře. Žádný dlouhý povídání, přejdeme k věci, kvůli tomu určitě nevolá. 
A pak to z ní vypadlo. 
"Domi, potřebuju objednat dveře." 

Následovalo ještě několik rychlých vysvětlovacích vět, na papírek jsem napsala požadované rozměry a běžela na poštu vyzvednout peníze. 
Několik dní jsem si v klidu chodila po Plzni s osmi tisíci v kapse. Kdyby mě zrovna teď někdo okradl, měl by radost. 

O pár dní později mi na mobilu přistála smska od kamarády, jestli si nezajdeme na kuřecí rizoto. Pod podmínkou společného absolvování cesty do Baumaxu jsem souhlasila. 
Po škole jsme se sešly a já s důvěrou, že kamarádka ví kde je Baumax, nastoupila do autobusu (nebo trolejbusu? No ono je to vlastně jedno). 
Chvíli to vypadalo, že jedeme špatným dopravním prostředkem a místo u Baumaxu skončíme u Bauhausu. Ale světe div se, dorazily jsme do správného obchodu a nadšeně se vydaly dovnitř. 

Pánské osazenstvo zaměstnanců obchodu na nás koukalo jako na blázny, asi už tehdy věděli, že dvě ženský v takovém obchodě.. To nevěstí nic dobrého. 
Měli pravdu. 

Dveře jsme našly. Ale všichni se najednou někam uklidili a měli na práci strašně moc jiných věcí, než poslouchat moje požadavky ohledně dveří. 
Pak se ale milý pán objevil. 
Na otázku  - Co si přejete?
Jsem mu odpověděla, že chci objednat dveře a do ruky mu vrazila papírek s požadovaným typem dveří a rozměry. 
Rozesmál se. Ale pochopil mě a asi mu došlo, že mu toho o typu dřeva a dalších hrozně důležitých věcech moc neřeknu. 
Šli jsme se společně podívat na dveře, abychom zjistili zda jsou k dispozici. Pán tak kouká a něco si pro sebe mumlá, vypadá že je chce sundat. 
V hlavě mi proběhne, jak se asi táhnu na intr s třemi obrovskými dveřmi. Pohotově ho zastavuju, zuřivě gestikuluju a vysvětluju, že teď si je domů brát fakt nebudu. 
Když vypadá že mě pochopil, spokojeně vydechnu. 

Následuje ještě několik vět ohledně vyzvednutí dveří a dalších nedůležitostí. 
Asi vypadám fakt jako totální blbec, protože mi pan všechno opakuje třikrát a pokaždé se ujistí, jestli danou věc opravdu chápu. 
Po tom co se mě jeho kolega pokusí srazit k zemi šíleně dlouhým trámem - neúspěšně. Vyrážím k pokladně. 

Z nějakého důvodu na mě i ta pokladní tak divně kouká. Pro jistotu mi taky ještě jednou vysvětlí, že až si ty dveře pojedu vyzvednout, v žádném případě nesmím zapomenout ten papír (doklad), jinak mi je nevydají. Po třicáté souhlasně přikývnu, abych slečnu ujistila, že všechno chápu. A konečně odcházím. 


Potom už na řadu přišlo i to úžasné kuřecí rizoto. 
Že bylo ale zasloužené! :) 
V tom zmatku a mého překvapení z obřího obchodu s velkým množstvím (mně neznámých) věcí jsem zapomněla na to, že jsem si chtěla koupit semínka bylinek. 
Půjdu pro ně radši do OBI, v BauMaxu už mě dlouho nikdo neuvidí. 
Jsem si jistá, že si o mně zaměstnanci povídají ještě dnes. 

14 komentářů:

  1. Hihi, to je moc pěkné. A úplně Ti rozumím, v takových technických věcech jsem taky dočista ztracená:DAspoň, že rizoto bylo dobré!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uf, jsem ráda že v tom nejsem sama :-D
      Stálo za to! :-)

      Vymazat
  2. Řídím se podobným heslem, taky je pro mě čtvrtek malým pátkem a vůbec se mi nic nechce dělat do školy. Máš můj obdiv za Baumaxx, já do takových obchodů pro jistotu nechodím a když jsem donucena prohlížím si křečky (nevím, jestli nejsou v Hornbachu). A nezasloužila sis jen rizoto, ale i dortík :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě se nechce ani v pondělí, Niki. :-)
      Já jsem tam byla poprvé a naposled. ;-)

      Vymazat
  3. Hele dáme lekci, já přijedu a všechno Ti vysvětlím - naučila jsem se za poslední roky nakupovat od cementu po všechny druhy klíčů. Ale vlastně proč, tohle by ženské neměly dělat, jen buď ráda, že to neumíš, a příště řekni tetičce, že po Tvé poslední návštěvě máš vstup zakázán :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže až přijedes nepůjdeme do drogerie, ale do Baumaxu a OBI! :-D

      Vymazat
  4. Já jsem zase asi jediná ženská, na kterou u nás v OBI divně nekoukají - bývám tam tak často, že se s některými zaměstnanci už i zdravím, když kolem nic procházím v tom černém kabátě a botkách na podpatku. Ale pravdou je, že já většinou vím po čem jdu a na pomoc zaměstnanců se spoléhám jen v případě, že mi zase přeskládali regály a já nevím, kde co je. =D I když pokladní na mě vždycky kouká hrozně divně a evidentně si říká na co potřebuji zase další tmel a polystyrenovou desku a dvě balení montážní pěny. =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu už jsi tam jak doma, Clover :-D U tebe mě už ale vážně nepřekvapuje vůbec nic :-D

      Vymazat
  5. :D tak to jsem se pobavila :D.. myslím, že bych nedopadla o moc lépe, než ty. Takže si z toho nic nedělej. Já zas v těhle krámech kupuju krmivo pro osmáky, mají ho tam nejlevnější, ale nikdy nevím, kde ho najdu. A když mi někdo (konečně) vysvětlí, kde ho najdu, stejně ho většinou nenajdu a musím se ptát znova.. :D hrůza.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě se stává skoro v každém obchodě :-D Porad něco hledám, stejně to nenajdu, tak se radši hned ptám a radši si to nechám ukázat :-D

      Vymazat
  6. Moje milá, to je teda něco...proto já takhle chodím s L. nebo ho mám jako přítele na telefonu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Po mě chtít někdo objednat dveře, asi mu položím telefon :-D

    OdpovědětVymazat