středa 19. března 2014

Peelingujeme se Saloosem

Země se zachvěla a já jsem tady s dalším článkem. A tentokrát s naprostou novinkou - teda novinkou pro mě, vy jste o tom totiž už několikrát četly a možná i zkoušely. Já se vším přicházím pozdě. Na to jste si ale už zvykly, ne?
Každopádně, dnes vám povím o své první peelingové zkušenosti a to konkrétně o BIO tělovém peelingu značky Saloos s vůní čokolády. :)

Nejen, že recenzi píšu až tehdy, když už mají peeling všichni zčeklej, očuchanej a ochutnanej. Ale je to dokonce můj první peeling. Jsem opožděná, pořád to říkám. Teď už jsem ale zase o něco chytřejší a v pomyslném kosmetickém žebříčku se posunuji zase o kousek výš.


Peeling se pyšní certifikátem CPK Bio. Skládá se z mořské soli (nečekaně), kakaových bobů, kokosu a oleje (nebo-li kokosového oleje :D). Složení jsem více nezkoumala, protože jakmile to má certifikát, jsem spokojená a jsem si jistá, že tam žádný hnusíky nejsou.

Na krabičce o objemu 140 ml se píše, že harmonizující směs extraktu kakaových bobů, mořské soli a bio kokosového oleje zjemňuje, hydratuje a zvláčňuje pokožku, drsné lokty, kolena i paty. Odstraňuje odumřelé kožní buňky a umožňuje lepší vstřebávání účinných látek z přípravků proti celulitidě. Jemná vůně čokolády potěší smysly.

Když mi domů dorazila naprosto dokonale zabalená zásilka od Saloos, byla jsem v sedmém nebi. Po rozbalení mě v první řadě trošku zarazila velikost balení, jsem prostě materialista a všechno bych kupovala ve velkým. Obávala jsem se, že mi peeling vystačí tak na dvě mycí procedury a můžu ho vyhodit.
Po započatém testování jsem byla mile překvapena. Peelingu na tělo nemusíme dávat velké množství, a proto vystačí na vícero mytí.

Po důkladném prozkoumání balení jsem se ho rozhodla očuchat (ten peeling, ne to balení).
Odšroubuju krabičku a ňufám.
První co mě napadlo - to má bejt čokoláda? Vždyť to smrdí! Tohle kolem ní prošlo obloukem.
Už jsem se viděla ve sprše, jak nožky masíruju se zacpaným nosem a z toho smradu se mi zvedá kufr.
Po tom co jsem ale dala krabičku očuchat mamině a spolubydlící jsem si připadala jak největší retard, když se rozplývaly nad dokonalou čokoládovou vůní.
Neházela jsem ale flintu do žita a odhodlala se vzít čokoládového drobka do sprchy.

Naberu (dle mého) přiměřené množství na prsty a začnu masírovat problematické partie.
Fakt mě baví ta konzistence! :)
Vůně se mi ve sprše při peelingování tak nějak rozleží a já si chvílema připadám jak feťák, když se ji snažím pořád nasávat. Hluboce se omlouvám za páchnoucí nařčení. Voní to božsky a čokoládově.

Sůl je hrubší a konzistence peelingu proto dokonale hutná. Při masáži různých tělových partií opravdu cítíte jak se zbavujete staré kůže. Nekoná se žádné pnutí pokožky, nemáte pocit, že ze za chvíli vysvlečete z kůže a nebo že jste všechnu obrousily.

Já mám na pažích takové "pupínky", možná něco jako vyrážka. Tvoří se hodně, když si stresem škubu vlasy. Dodnes jsem nevěděla co s tím, ale peeling se jich zvládne zbavit (alespoň do té doby než se objeví znovu).


Jsem hrozně líná si mazat ruce nebo nohy. Trpím na suché lokty, ale nikdo mě nedonutí si je namazat, většinou si na to vzpomenu až večer v posteli (když už se mi nechce vstávat), nebo když si oblíkám mikinu a už jsou tak suché, že se mi třením o látku spálí (děje se vám to taky?). Nohy mažu jenom po holení, když volají po hydrataci a suchem se kůže skoro scvrkává.
Stačí jedna peelingová kúra a moje pokožka chrochtá blahem. Snad nikdy jsem neměla ruce, nohy, stehna a bříško tak hydratované, jako právě po tomhle miláčkovi. A to jsem se ho bála, aby mi kůži zbytečně nevysušoval.

Po vypotřebování tohoto balení poběžím pro další, myslím že jsem našla stálý produkt do své pečující sbírky. Tenhle čoko peeling vám můžu s klidným srdcem a milým úsměvem doporučit. Nebo spíš takhle - prostě ho musíte mít. Jednou ho zkusíte a nepochopíte, jak jste bez něj doteď mohly žít.

14 komentářů:

  1. Já vím, ta čokoládová vůně je parádní! Jsme z něj taky hotová, a teď si chci koupit nějakou jarní/letní verzi. Občas se mi to taky stávalo, že jsem se zadrhla o mikinu/svetr, a nemohla ji natáhnout ani tam ani zpět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že v tom nejsem sama, Klárko. :D

      Vymazat
  2. Taky se na něj chystám. Zkoušela jsem domácí verzi peelingu z cukru a kokosového a mandlového oleje a začala věřit v sílu peelingu. Dekolt bez pupínků a krásně rozzářený. Takže počítám s tím, že by mě mohl zbavit i pupínků na nohou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten domácí peeling zní mooc dobře, Dee. :) To musím taky vyzkoušet! :)

      Vymazat
  3. Achjo, strašně krásně jsi ho popsala. Mám pocit, že ho musím mít...Jen jsem na to peelingování strašnej lempl :( použila bych ho jednou, max dvakrát, a skončilo by to na koupelnové poličce bez mého dalšího povšimnutí ;) Ale dala bych si čokoládu...takže dneska musíme dát nějaký čokodort :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To neni jen pocit, prostě ho musíš mít! :D Tenhle by tě nenechal, abys na něj jen koukala, je božíí.. :))

      Vymazat
  4. Víc mě láká ta pomerančová varianta, ale popsala jsi to tak krásně, že mám vážně chuť ho zkusit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem ho viděla na jiném blogu ale jen fotku, tak jsem ráda za recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám radost, že ti byla užitečná. :)

      Vymazat
  6. Právě na něj taky chystám recenzi, je božský.. Peelingy jsem nikdy nemusela, ale když tohle je spíš jako sprchový olej, akorát tak neprotéká mezi prsty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si potom moc ráda přečtu :-)
      Líp bych to neřekla. :-D

      Vymazat