sobota 1. března 2014

Tělový olej kokos & vanilka (Balea)

Krásné sobotní ráno, mé milé. :)

Konečně je to tady. Kdo? Co? Víkend! Třikrát hurá, všichni! :)
Ne že bych vás chtěla nějak provokovat, ale mně se sobotou začínají i týdenní jarní prázdniny. Čekání na ně bylo dlouhé, ale jsou tady.
Následuje tak týden dobrého jídla, rodinných chvilek, pohody, blogu a někde v pozadí budou i úkoly a učení, ale to až později. :)

Pro dnešek jsem si pro vás připravila recenzi na tělový olej od značky Balea. 
Ten kdo mě už nějakou dobu zná, si určitě všiml několika faktů:
  • Miluju hutná másla a krémy (s žádným nebo co nejmenším procentem vody)
  • Miluju oleje
  • Miluju vanilku
  • Miluju kokos
  • Miluju dobrou kosmetiku za příznivé ceny
Když jsem tak nějak začala vyměňovat chemickou pečující kosmetiku za tu přírodní, moc jsem si v drogerii přihrádek s kosmetikou Balea nevšímala. Neumím luštit složení a tak se většinou orientuju podle certifikátů a sázím na jistotu. Věděla jsem, že v této kosmetice nějaká ta chemka je. Občas jsem jen prolítla novinky, ale nic mě nějak nezaujalo. 


Když jsem se ale sešla s Péťou a od ní jsem dostala tento tělový olej s vůní kokosu a vanilky, měla jsem strašnou radost, ona mě fakt zná, ona ví jak na mě. :) Hned jsem ho musela očuchat a to jsem dělala každých pět minut. Ta vůně byla prostě božská. 

Poprvé jsem ho zkusila jen na ruku, cítila jsem ho celý den. Dokonalá vůně kokosu a vanilky. Necítíte žádnou chemii, umělé parfémy. Fakt to voní báječně. A já vanilkovou vůni umím posoudit, jen tak nějaká mi nesedne. 

Po tom jak dokonale jsem voněla, když jsem olej kápla na ruku, jsem se strašně těšila na večer, až si sním namažu nožky po holení (taky se vždycky tak těšíte až testnete nový, úžasně vonící produkt?). Tady ale nastal určitý zlom. 

Začala jsem mazat. 
Joo, rozmazává se to skvěle, olej je jemnej, pokožka chrochtá blahem. 
Když jsem ale olej déle zapracovávala do pokožky a mazala celé nohy, olej začal divně vonět (smrdět)? Ta skvělá vanilka s kokosem se začaly vytrácet a já cítila houby! Jakože fakt! Normálně mi to vonělo jako čerstvé houby, které si přinesete z lesa a doma je okrajujete. 

Říkala jsem si, že nebudu přece dělat unáhlené závěry a vesele olej testovala dál. 
Olej už opravdu nevoněl tak intenzivně vanilkově, ale v pozadí jde pořád pěkně cítit. Sem tam zaregisturuju i tu houbovou vůni, ale taky už to není tak intenzivní. Možná mám nějaký vadný kus. 
Ta vůně je občas totiž vážně divná, ale i přesto strašně pěkná. :)


A teď se posuneme k tomu důležitějšímu. Jak je na tom olej s hydratací? 
Já vám řeknu, už dlouho nebyly moje nožky tak dobře hydratované, jako právě po použití tohoto miláčka. Večer se namažu, vsakuje se pomaleji, ale fakt to za to stojí. Jdu spát se sametovou pokožkou, s takovým příjemným povlakem na nohou. Ráno se probudím s úžasně hladkými a hydratovanými nožkami. 

Moc jsem toho od oleje nečekala, měla jsem trošku obavy, přece jen, Balea občas umí pořádně zklamat. Ale tenhle olej mě teda fakt překvapil. I kdyby smrděl po játrový paštice, tak bych si ho kvůli jeho hydratačním schopnostem prostě koupila. 
A až mi tohle balení dojde, pořídím si ho znovu. :) 


Kdo by neměl rád kombinaci těchto dvou vůní, Balea má v prodeji ještě jednu formu oleje a ta je neutrální, tudíž nevoní. 
Neumím se prokousávat složením, ale když vidím hned na druhém a třetím místě "oil", jsem v klidu. Tohle ještě přeložit dokážu. Kdybyste někdo našel ve složení nějaký ten hnus, radši mi to snad ani neříkejte, protože mě si tenhle olej fakt získal! :)

Co vy a tělové oleje? :)

6 komentářů:

  1. Tělové oleje jsou pro mě svaté. Je to pro mě totiž mnohem jednodušší, než si mazat tělo mlékem. A většinou se pouštím do Saloosu, jelikož je to fakt olej a nic více :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky přicházím olejům pořádně na chuť. :-) Hlavně tedy těm pleťovým. :-)

      Vymazat
  2. Už jenom pro tu vůni ho musím mít.

    OdpovědětVymazat