čtvrtek 10. dubna 2014

Kokosový olej už po sté, ale tentokrát s vanilkovou příměsí

Krásný den vám všem, co jste se mnou zůstali. :))

Vypadalo to, že jsem se odporoučela do věčných lovišť a ani vám o tom nic neřekla, že? Ale neděste se, není to tak. Tahle pauza nezaskočila jen vás, ale i mě. Bylo tu najednou strašně moc věcí do školy, pěkné počasí, které jsem se snažila využívat co nejvíce pobytem na sluníčku a nakonec mi do života vstoupil muž. Jeho pobyt v mém soukromí budu asi ještě dlouhou dobu rozdýchávat, ale už jsem se dala dohromady alespoň natolik, abych se zase vrátila k blogu. :) 

Nebudeme tu dále rozebírat můj osobní život, stejně to někoho nezajímá a vrhneme se na dnešní recenzi. Já vím, já vím. Na Instagramu jsem slibovala, že si dáme článek o henně, ale znáte mě. Zase to dopadlo jinak. Takže dnes si povíme o kokosovém miláčkovi od Saloos.  Ale slibuji, že na hennu a Sečteno podtrženo, taky dojde. :)


O kokosovém oleji už bylo napsáno hodně. Kosmetické nadšence bychom mohli rozdělit na "ti co milují kokosák a cpou ho všude" a "ti co jsou na slovo kokosový olej alergičtí". Všichni ho ale znají a alespoň jednou zkoušeli. Vyrábí ho hodně značek a můžeme si vybírat. 
Já jsem gurmán a po vyzkoušení obyčejného kokosáku jsem se rozhodla, že musím vyzkoušet i ten vanilkový, který nabízí Saloos. Protože kdo mě zná, tak ví, že na vanilku mě utáhnete vždycky. :)

A tak jsem dlouhou dobu tento klenot poctivě testovala. 
Krabička je typická pro značku Saloos, malé plastové balení v pěkných barvách. Skladné a milé. Já jsem spokojená. :) 
Ale důležitý je obsah, že jo. 
Po otevření se všude kolem hned rozline ta dokonalá vůně. Když jsem krabičku poprvé otevřela, hned jsem měla chuť se namazat. Chvíli jsem ale musela přemýšlet, k čemu vůni přirovnat. A pak jsem na to přišla! Je to Raffaello! :)

A kdo by nechtěl vonět jako Raffaello? To já si nechám líbit. 
Nejsem si úplně jistá, jestli kokosák nanášet spíše na suchou, nebo vlhkou pokožku. Zkoušela jsem obě možnosti a účinky mi přijdou podobné, možná se na vlhké pokožce jen rychleji vsákne. 
Mazala jsem všechno, co zrovna bylo suché, od rtů, přes lokty až k nohám. 

Když se mi jednou zase chtělo něco dělat, rozpustila jsem trošku kokosáku do misky a následně do ní strčila ruce. Nevím čím to je, ale přijdou mi potom mnohem hydratovanější, než když na ně olej jen namažu v tuhém stavu. Možná je to jen můj dojem, ale líbí se mi to. A tak si teď občas tuhle kúru na packy užívám. :)

Paradoxně, i přes tu dokonalou Raffaellovou vůni nemám chuť tenhle druh kokosáku ochutnávat. Jako že bych si do něj dloubla, to mě fakt neláká. Přidala jsem ho ale doma do kakaa a chuť byla fajn. :) 


A co si budeme povídat, hydratace je naprosto dokonalá. Pořád se tu bavíme o oleji, že. :) Na nohy po holení, rozpraskané rty, suché lokty. Tady všude ho můžete použít, je to pro mě takový kelímek poslední záchrany. :) 
Všichni ale víme jak moc ucpává póry, proto jsem si ho na obličej dávat ani nezkoušela, vím že by to nedopadlo zrovna nejlíp. 

Co vy a kokosové oleje? Zkoušely jste tenhle? :)

14 komentářů:

  1. Jupí jej, Ty žijeeš! (Mám co mluvit) No tenhle kokosák je prostě bájo, jedinou vadu má, že jsem ho vypiplala hrozně rychle, jak skvělý byl. Příště si musím pořídt verzi, kterou tak nebudu milovat, ať mi chvíli vydrží!;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, je to k neuvěření, ale žiju. :)
      Tak to jsme na tom stejně, já bych zavedla větší balení! :)

      Vymazat
  2. Téda, a mě zrovna všechno zajímalo, i když nám konverzace uvázla! ;)
    Jinak olej zní skvěle. A stejně si nakonec koupím ten klasický bez dalších vůní, znám se. :D
    Pěkný zbytek dne přeju. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj An, všechno napravím a konverzace zase poběží! :)
      Tebe člověk prostě nenapraví! :D
      I Tobě. :)*

      Vymazat
  3. Pozor na mě - já si zvráceně užívám podrobností z životů lidí kolem :D
    Kokosák vypadá úžasně a vzhledem k tomu, že mám tendence uďobávat si i z toho čistého (no jo, fakt...), tak tenhle bych vyžrala během jednoho dílu The Vampired Diaries :) Každopádně můj poněkud napjatější účet mi přikazuje investovat s rozmyslem (prostě jsem lakomý skrblík), takže vanilkový kokosáček vidím někde v budoucnosti za odměnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se ti bude líbit nový článek. :)
      Z čistého taky uďobávám, ale tohodle mě to nějak nelákalo, na to jsem asi trochu srab. :D
      Určitě si h v budoucnu musíš pořídit, fakt. :)

      Vymazat
  4. já jsem měla pomerančový a byla jsem z něj úplně hotová. ale jak píše Claire, byl fuč děsně rychle!

    OdpovědětVymazat
  5. :) klasický kokosák mě vysušoval, ale vůni vanilky zbožnuju, že bych mu ještě dala šanci?

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus, Kris. :) Stojí za to!

      Vymazat
  6. Jak že to nikoho nezajímá, nás zajímá hlavně TO! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Hmm, tak ten musí být super.. Já jsem právě vypiplala vůni Tropic, ale asi u ní už zůstanu, byla dokonalá :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nad ní přemýšlela, ale vanilka vyhrála. :)

      Vymazat