pondělí 21. dubna 2014

Na začátku dlouhé cesty za krásnými nehty

Nebudeme si nic nalhávat, nikdy jsem neměla ukázkové nehty, byla jsem schopná chodit několik dní s oprýskaným lakem. Starat se o nehty mi přišlo naprosto zbytečné, ztracený čas, který by se dal využít mnohem efektivněji. Vážně mě nebavilo lakovat je každý druhý den, protože tady a támhle se mi kousek odloupl.

Tak jsem se prostě rozhodla, že to vezmu tou nejjednodušší cestou a uchýlila se k nehtům gelovým. Několik měsíců jsem si takhle pokaždé skočila na chvíli do studia, vysolila čtyři stovky a tři týdny se chlubila pěknými a upravenými dlouhými nehty.

Šok přišel tehdy, kdy se mi celé to gelové šílenství přestalo a líbit a nehty jsem sundala. Proti tomu co jsem viděla, byly předtím mé nehty v dokonalém stavu. Teď se daly utrhnout jako papír, povrch byl nerovný, všude samá rýha, nehty se dělily..
Máte představu? Tak jí ještě několikrát vynásobte. A v takhle katastrofálním stavu mé nehty byly..

Nejdřív jsem je chtěla nechat, ať se dohromady dají samy. Ale to by trvalo příliš dlouho. Přešla jsem tedy na všemi vychvalovaný Biosil plus, prý nic lepšího nenajdu a po dvou měsíční kůře budou nehty krásné, dlouhé a pevné. Jo, to zní dobře.


Biosil beru skoro měsíc a na nehtech to vážně jde znát. Už na nich téměř nejsou žádné rýhy, mnohem méně se dělí a rychleji rostou. Vážně se těším na to, jak budou vypadat po těch dvou měsících.
Celkem mě rozesmívá, že na levé ruce mám nehty hezčí a pevnější, než na té pravé. Nevím čím to je, asi se vitamíny nejdřív ukládají tam, ale vypadá to vážně zajímavě. :D

Jedno ALE, tu pořád přece jen je. Povrch nehtů není rovný, občas je tam nějaká "prohlubeň". Věřím, ale že i to se dá časem dohromady.

Jak se ale pohybuji ve světě blogování, pořád někde vidím vaše dokonalé nehty s ukázkami krásných odstínů laků různých značek.
Já si chci taky takhle lakovat nehty! Chci vám ukazovat, jaké barvičky se líbí mně a které si zrovna hoví na mých nehtech.

Proto jsem se rozhodla zeptat právě vás, jakým způsobem můžu ještě svým nehtům pomoct, aby se dostaly do úžasného stavu, kdy by na nich lak vypadal dobře a mohla bych je vystavovat bez toho, aniž bych se styděla? :)

Potom se mi můžete pochlubit ještě s tím, jaký base coat a jaký top coat jsou podle vás ty nejlepší?
Už se ke mě dostala slova chvály na top coat NYC Turbo Dry a base coat GS Nail Care Diamond Force. :)
(Jo, frajeřím tady s odbornýma termínama, který jsem se stihla naučit včera :D Jinak tomu prostě říkám podlak a nadlak :D)

17 komentářů:

  1. jej, tak to si nedovedu představit. já měla jednou gel-lak a po sudnání jsem měla strašlivé nehty, protože mi nešel pořádně dolů a slečna mi ho musela seškrabávat... nikdy víc. já si nehty trochu koušu (a kůžičky hlavně :X), takže je taky nemám ukázkové, ale jinak se o ně nijak extra nestarám. ale ten Biosil vypadá zajímavě! normálně jde sehnat v lékárně? a nevíte někdo, jestli nevadí současné užívání HAK? (jsem paranoidní....)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natálko, je těžké si to představit, ale je to vážně šílené. Biosil seženeš v lékárně, cenu si přesně nepamatuju, ale bylo to do stovky. :) Užívání HAK tomu určitě nevadí, je to jen doplněk stravy a ani v příbalovém letáčku o tom nic není, tak bych se toho nebála. :)

      Vymazat
  2. Jé, Biosil! Toho jsem za svůj život spořádala už asi vagon... Používám ho tak neurčitě na pleť (nic nevidím), ale hlavně mi po něm rychle porostly vlasy. Nehty jsem měla pěkné vždycky. A zrovna teď si nechala kamarádka taky sundat gelové nehty a je to fakt strašlivé. Úplně papírové.... prostě brr, proto bych si gelovky nikdy nenechala udělat.

    No a právě se mě ptala, jestliže nevím, co by jí na to zabralo (jsem teď ve třídě za odborníka na kožní problémy :D). A já jsem poradila právě svůj milovanýBiosil plus. Takže jsem ráda, že tvou zkušenost - aspoň vidím, že jsem neporadila úplnou blbost :)

    Jinak toho o nehtech moc nevím a rady v tomhle ohledu poskytnout nemůžu, chybí mi zkušnosti, už proto, že je kvůli lupénce nemůžu ani lakovat (no jo, jsem prolezlá těmi chorobami :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt Markétko? A já myslela jaká je to novinka :D Vážně? Tak to se mi taky hodí, snažím se růst svých vlasů popohánět jak jen to jde! :) Taky už bych do nich nikdy nešla, lituju toho. Ale věřím že s Biosilem dáme nehty zase do kupy. :)
      Blbost jsi určitě neporadila, ba naopak. :)

      Vymazat
    2. No jo :) ... Já to poctivě dlabu už té doby, co tomu udělal reklamu Mers z proslecny.cz a to bude tak dva roky... Právě mě tenkrát nalákala tím, jaké dlouhatánské vlasy měla :)

      S nehty ti samozřejmě držím pěsti :)

      Vymazat
    3. Jojo, máš pravdu, Mers o něm psala už dávno. :-)

      Děkuju moc! :-)

      Vymazat
  3. :D
    Mě na nehty pomohlo pití dýňového oleje.. začala jsem ho pít kvůli padání vlasů, na to teda moc nezabral, ale nehty jsem po něm měla krásné..

    Natálka LG: s HAK se Biosil určitě snese bez problémů..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to musím taky vyzkoušet. Děkuju, Enko. :) Ty vždycky přijdeš s nějakou cennou radou! :))

      Vymazat
    2. Dá se i mazat přímo na nehtíky ;) To teď praktikuji s přítelem po večerech - léčíme záděry před svatbou.

      Vymazat
  4. Docela dobře si dokážu představit, jako takové nehty vypadají, spolubydlící na intru na tom byla dost podobně. Já naštěstí trpěla jen na štěpení nehtů, ale když jsem začala používat jako podlak Rimmel Nail Rescue, tak mám klid.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na ten Rimmel se podívám. :) Díky! :)

      Vymazat
    2. Jak jsem Ti psala u mě na blogu, ten Rimmel Nail Rescue používám taky, není vůbec špatný jako podlak (hezky česky !-), ale vadí mi tam ten formaldehyd, tak asi půjdu spíš do toho od GS, ale včera jsem si v nějakém záchvatu - ve slevovém regálku za dvacku - koupila cosi od Essence, je to ze stejné řady jako jejich nadlak better than gel nails - a je to base sealer - což teda nejdřív musím zjistit co je, ale možná to je ten vyrovnávač :-) jak píšeš, že máš ještě nerovné nehty s malými prohlubněmi....no prubnu a dám vědět, jestli to něco dělá...nicméně tentokrát musím jasně pochválit více NYC turbo, páč třeba Essence v kombinaci s levnou miss sporty - nic moc, jeden den a šlus....
      A neboj, jednou to příjde nehtíky odrostou a budeš lakovat a ohromovat nás tady barvama :-D

      Vymazat
    3. eM, tak to určitě zjisti a potom mi musíš dát vědět, vyrovnávač by se mi alespoň teď přechodně taky hodil, než se mi nehty obnoví a dají dohromady. :) GS už doma mám a radím - jdi do něj! :) Neboj se, na ten NYC se taky chystám. :) Ale ještě chci nechat nehty chvíli, ať si odpočinou a srovnají se, potom začnu nakupovat barvičky a nebude to levný :-D
      eM, taky se na to tak těšííš? :-D

      Vymazat
  5. Super. :) Mně asi nepomohlo zatím vyloženě nic, jen nehty pravidelně promazávat. :) Ale pořád nejsou ukázkové, a hlavně jsem hrozná nešika, takže takhle pěkně se to asi nikdy ani lakovat nenaučím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, to já jsem taky nešika, ale razím heslo - trénovat, trénovat, trénovat! :) A ono to potom půjde. :)

      Vymazat
    2. To rozhodně. :)
      Mimochodem, psala jsem Ti mail a neustále se mi vrací, že máš plnou schránku, tak nevím, kde je chyba. :)

      Vymazat
    3. An, e-maily jsem teda promazala, koš vysypala, ale schránka plná rozhodně není..
      Nevím kde by mohla být chyba :(

      Vymazat