neděle 4. května 2014

Motivačně všeobecné povídání o mně a o vás

Určitě už jste si všimli, že mě občas přepadne taková ta optimistická psací nálada, kdy kosmetické recenze vystřídají články plné pozitivního myšlení a já se vás tu všechny snažím nakopnout a namotivovat, přesvědčit, že dokážete naprosto všechno, čemu jste schopni uvěřit. A že se opravdu vyplatí jít do všeho po hlavě, zkusit to, nebát se a dát víc energie svým snům, než svým obavám. ;)

Občas mám ale pocit, jako by pokus o mé optimistické články měl opačné účinky. Ono je to spíš tak, že v komentářích neuvěřitelně motivujete vy mě. Vaše podpora by se mi snad dostávala i tehdy, kdybych se rozhodla rozkouskovat svou matikářku a plánovala ji zahrabat na zahradě u někoho z vás.

Pod každým článkem najdu neuvěřitelné množství motivujících slov od vás, optimistických čtenářů. Jste takový můj hnací motor, díky vám se dál měním a nezastavuji na mrtvém bodě. Díky vám jsem každým dnem lepší. :)

Vy mě učíte jak začít konečně žít. Dokonce už si dokážu obhájit své názory a nebojím se argumentace. 
Před pár minutami jsem se dostala do menší výměny názorů s kamarádkou, kdy jsem odmítala přijít na určitou akci, protože tam byli lidé, se kterými bych se nerada potkala.
Její argument "Ale já tam taky nechci, ale musím" mi nahrál do noty.
"Nebudu trávit svůj čas s někým, s kým nechci. Ani ty nemusíš. Je to tvůj život"

I takové malé pokroky mi dělají neuvěřitelnou radost. A já vidím, že ono to vážně funguje. :) Že když člověk opravdu chce, může toho hodně změnit. :)

zdroj
A tak jsem i já začala pracovat na svých snech. A dělám to možná cestou, která se může zdát zvláštní a nepromyšlená. Ale já v tom vidím logiku. A hlavně vidím posun v každém malém krůčku kupředu.

Slova jako "Nemáš na to, nedokážeš to!" už nejsou ta, kterých se bojím. Naopak mi dávají větší sílu makat a jít dál. Abych jim pak mohla říct - "Tak se dívejte!" :)

No, ale o tom jsem mluvit vlastně nechtěla, sakra. Zase jsem se dostala někam jinam.

Chtěla jsem vám vlastně sdělit, že jsem třídila skříň a vyřadila velké množství oblečení jsem vyhodila. V souvislosti s tím jsem se rozhodla všechno nakupovat s rozmyslem a taky trochu jinak. Už nemusím mít oblečení všech různých barev, je čas trochu pozměnit šatník. :)
(Vidíte, jak se celá moje osobnost mění?)

Kromě toho jsem se rozhodla, že letos budu v plavkách vypadat vážně dobře. Je tedy čas začít zase něco dělat. Mám dva měsíce na to, abych svou postavu zpevnila a mohla jí vystavovat v plavkách a letních šatičkách. ;)

A teď právě potřebuji jak vaší podporu, tak pomoc. Pokud víte o dobrých videích a cvikách, tak sem s nimi, hrňte to na mě. ;) Stejně tak se můžete podělit i se zdravými jídly. :)
A jestli se mezi vámi najde někdo, kdo se do dvou měsíční cvičící výzvy pustí se mnou, budu jedině ráda! :)

Snům a pěkným postavám, zdar! :)

21 komentářů:

  1. Tak jo, jdu do toho s Tebou! Jaké jsou podmínky? Já mám teda v plánu nepřestat běhat, a zapojit do toho ještě cvičení s Jillian. A přestat si ujíždět na sladkým!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, já věděla, že mě v tom nenecháš! :) Mám v plánu běhat častěji, než jednou za měsíc -_- Zapojila bych Jillian a možná ještě něco z Fithall.cz, videa jsou fajn (jo, docela si věřím :D).
      Možná o tom sepíšu ještě článek, kde to všechno nějak shrnu, popřípadě se ozvu do mailu. :)

      Vymazat
    2. Tak fajn :) O fithall jsem ještě neslyšela ;) Je vidět, že mě máš přečtenou v tomhle směru ;)

      Vymazat
    3. Určitě tam mrkni. :) To koukááš, viď? Já se nezdám. ;)

      Vymazat
  2. To víš, že do toho zase půjdu ... pojďme si pustit Jillian Michaels a její mučírnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári, teď to dotáhnem, jo? :) Tak s chutí do toho! :*

      Vymazat
  3. Hehe, matikářku můžeš zahrabat u nás na zahradě hned vedle mého dějepisáře :DD

    Co se cvičení týče, tak si jen tak hopsám pro radost, mám takovou sestavu složenou z nejrůznějších koutů Pinterestu :D (ale já to nedělám ani tak pro pěknou postavu, jako pro pocit odreagování se a relaxace...).
    Teď, když už je maturita za dveřmi jsem strašně dlouho necvičila a byla jsem z toho úplně na nervy, včera jsem si ale řekla dost, zalezla jsem do ložnice, kde na to mám klid a zase se trochu protáhla (zjistila jsem, že sestava, kterou jsem pokládala za primitivně lehkou, dá pořádně zabrat, když se člověk chvíli fláká :D)

    Co se té motivace týče, úplně mi mluvíš z duše. Nad některými komentáři se vyloženě tlemím jak blázen. :)
    Zrovna včera mě přepadla taková divně smutná nálada, tak jsem se šla přitulit k mamince a pak už jsem si jen projížděla, co pěkného mi na blogu kdy kdo napsal. Je to vážně skvělý pocit, mít tak úžasné čtenáře, kteří mě podrží, pochopitelně včetně tebe :))

    No, teď jsem zabrnkala na takovou dojemnou strunu, každopádně ti přeju hlavně hodně vytrvalosti! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak domluveno :D

      Tak se do cvičení zase pusť, za chvíli pro tebe bude sestava zase jednoduchá. :) A jinak, s tím jak člověku ochabne kondička, když chvíli necvičí, vím své. :)

      To já taky! :)
      Je to opravdu skvělý pocit, vědět, že za tebou takhle někdo stojí. :)

      I já tobě :*

      Vymazat
  4. Jen do toho! Já se klidně do výzvy pustím s Tebou, jen teda neběhám a ne Jilian koukat nebudu (ta ženská je mi děsně nepříjemná a koukat na ní 30 dní v kuse? To teda ne... :D), naštěstí je spousta jiných cvičení a programů... :)
    A zdravé jídlo je vlastně celkem jednoduché, naštěstí. :)
    Mimochodem, přišel ti mailík? Nějak to blbne, tak si nejsem úplně jistá, jestli to došlo. Každopádně pokud jo, tak jenom dodám, že to u nás vypadá, že se blýská na lepší časy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, tak to jsem moc ráda, vítej v klubu. :) A cvičební program je čistě na tobě. Vypadá to na větší účast než jsem čekala, tak na zítřek sepíšu článek o tom, jak to celé vidím. :)
      Tak zdravé jídlo je pro mě španělská vesnice, tam to pokulhává. :(
      Mailík v pořádku dorazil, tento týden čekej odpověď, myslím na to, neboj. :) A jinak, to jsem moc ráda! :*

      Vymazat
  5. Ahoj domí, tak já bohužel na cvičení nemám čas ani sílu. Ale to pozitivní myšlení a prosazování svého názoru ti moc schvaluji. Já jsem se toho naučila až ve 35 letech! Do té doby jsem se nechala ovládat jinými a nechala jsem je, aby se mnou manipulovali. Teď už vím, že je to špatně a pokouším se to učit i holky, aby v klidu asertivně vyjádřili svůj názor. Děkuji za tvé články a těším se na foto v těch letních šatičkách:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, to vůbec nevadí, tvoje podpora mě moc těší. :) Já se to právě díky "chybám" druhých naučila už celkem brzy a jsem za to opravdu ráda.
      Já děkuji, že si najdeš čas, aby sis mé články přečetla, moc to pro mě znamená. :)

      Vymazat
  6. Jen tak dál zlato! Ve všem Tě podpořím a ještě ke všemu do toho půjdu s Tebou. Asi si nedám Jilian, ale chci začít chodit znovu na HEAT a konečně se stravovat lépe a zdravěji. Ted ao to se snažím už dlouhodobě, ale tak nějak to poslední dobou flákám a moc toho nesním. Ač to na mně není moc vidět :-P
    Také já bych ráda změnila šatník, takže se do toho chci pustit s vervou a pevnou vůlí. Abych, až pojedu do Berlína nakupovat, neodešla s prázdnou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju zlato, děkuju! :*
      Musíš mě uvést do obrazu a vysvětlit, co je HEAT?
      Taky se snažím o zdravější a hlavně pravidelnější stravu a ten pitný režim! Ale ty kecale! :P
      Notaak, už teď tady padám závistí :/

      Vymazat
    2. Domi, HEAT je taky dobrý, jen je fajn mít poblíž nějaké "fitko" (http://www.fitnessprozeny.cz/heat.html)

      Vymazat
  7. Já pomalu po prostonané zimě taky chci najet na cvičení, ale u mne velice zvolna, protože jsem opravdu dlouho nic nedělala, tak ať mě to neporazí:D Jinak motivační články ti velice schvaluji, tedy spíš svůj postoj, který v nich prezentuješ:) Čím dřív člověk do tohoto bodu dojde, tím líp a nemusí to znamenat, že člověk na všechny kašle, jak to někteří prezentují. Já jsem vždycky byla hodně nezávislá, už kvůli typu koníčků a zájmů, kterými jsem se odlišovala od masy, ale celkem dlouhou dobu jsem kolem sebe měla osoby, které mě ubíjely, nerespektovaly moje názory apod. a ač jsem si to nepřipouštěla, tak jsem se tím nechávala zbytečně ovlivnit a otrávit. Dneska to beru jako velice dobrou zkušenost a vím, že to své, už si nenechám vzít, což je velice osvobozující pocit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj se nic, tempo si určuješ sama. :) Všechno se dozvíš v článku zítra. :) Jsem moc ráda, že se ti motivační články a můj postoj líbí, hodně to pro mě znamená, ale to se zase opakuji. :) Určitě to není o tom, na všechny kašlat, to si zase někdo něco domyslel. Pocit je to opravdu skvělý a je báječné, když si to člověk uvědomí. Jsem ráda, že ty jsi to dokázala a teď jsi spokojená. :) Jen tak dál. :)

      Vymazat
  8. Domi, držím palec ať se Ti své sny stále daří plnit! Procházím zrovna asi docela podobným obdobím - nenakupovat blbosti, myslet na přírodu, cvičit... Samá pozitiva :-D. Já teď začala chodit do fitka, zatím jen běhám, ale brzy mě čeká první "rande" s trenérem, tak už se těším co mi poradí :o). Určitě jsem zvědavá na jakékoliv cvičící info i to jak Ti to jde, takže dej vědět :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denisko, děkuju moc! :)* No vidíš, jak jsme se pěkně shodly! :) Téda, tak to jsem zvědavá, jaké budou tvé dojmy z "rande" s trenérem. :) Určitě mi potom musíš dát vědět.
      Neboj se, už jdu sepisovat článek k tomu, jak to bude celé probíhat. :)

      Vymazat
  9. Páni! Koukám, že razíš teď stejnou cestu jako já :) Líbí se mi tvůj blog super název a celkově je to povedený :) Pokud Tě to bude zajímat byla bych ráda, když navštívíš můj blog :) www.Llaaddyss.blogspot.cz :) hodně štěstí v blogerkách :)

    OdpovědětVymazat