neděle 8. června 2014

Jak jsem chtěla sbalit policajta

Je hodně různých situací, kdy je možný dát se do řeči s policistou. Jakožto blázen do uniformovaných mužů jsem samozřejmě mnohokrát přemýšlela o možnostech, jak se s takovým borcem začít bavit. 
Můžu přecházet na červenou, jet na černo a začít řvát na revizora, ukrást něco v obchodě a nebo se na ulici nalejvat melounovou vodkou z flašky..
Jsem sice hazardér, ale ne sebevrah. Všechny výše zmíněné situace by měly lepší či horší dohru a nejsem si jistá, jestli bych na policistu zapůsobila, kdybych mu pozvracela boty, všichni totiž víme, kdo vyhrává v boji "Já vs. Alkohol". 

zdroj
Začala jsem tedy nejméně agresivní metodou. 
Byl dětský den, počasí přálo a já si říkala takové to "hmm, dneska by to šlo." 
Štrádovala jsem si to městem domů a pohledem zavadila o barevný plakát k programu dětského dne. Bylo tam hodně textu, ale mě zaujal hlavně jeden řádek "Práce složek IZS". 

Doma jsem pak impulsivně oznámila, že se mi s maminou a malou ségrou (alespoň nějaká zástěrka) na dětský den chce, přece nebudu sedět doma a jen se podívám. 
Pche, no jasně..

Dělo se hodně věcí, jedlo se hodně jídla, ale potom přišla ta chvíle. 
Kromě našich městských policistů přijela i krajská kriminálka, jo to bylo něco pro mě. 
Následovalo několik ukázek práce policistů při zásahu s asistencí psovodů. Všechno (všechny muže?) jsem se zaujetím sledovala.

Po ukázkách následovaly několikaminutové ódy na dokonalé policisty s úžasnými psy a božskými uniformami. 
"Domi, já tyhle dva policajty znám". Jen tak mi to mamka řekne mezi řečí! V tu chvíli mě zavalil pocit euforie a v následujících pár sekundách bych odsouhlasila i spoluúčast na vraždě. 
Netrvalo dlouho a už jsem tahala mamku za rukáv a kráčely jsme si to k partě policistů. 
Milí uniformovaní se hned začali s maminou bavit, zbytek se seznámil. 

zdroj
"To je moje dcera, miluje psy, mohla by si pohladit ty vaše?"
Joo hoši, kdybyste jen věděli..Prej psy..
Pes zrovna zuřivě štěkal na toho nejhezčího policajta držícího vodítko. S úsměvem souhlasí a ať si prej psa pohladím. 
Nejsem srab, ale když takový hovado štěká, bojim se i já. 
"No počkjete, teď vypadá agresivně, to si ho hladit nebudu."
Vysmátej kolega se sehne ke psovi a ten ho začne olizovat, hned vypadá jako mírumilovnej mazlíček. 
Sehnu se k hafanovi a zaujmu jeho pozornost. Když chlápek vidí jak si se psem rozumím, hodí se se mnou do řeči, ptá se co studuji, jestli mám doma psa a další nedůležitosti. 
Hlavně že spolu mluvíme, dělám hezký oči a snažim se zapůsobit, kolik že toho o policii vim! 

Mamka celou situaci sleduje při hovoru s dalším kolegou. 
"Toho psa bych doma nechtěla, jsou zlí.."
Hezoun s vodítkem mrkne na mamku. "To všechno dělají média, já mám teď doma dvou měsíčního syna a v pohodě se mazlí". Na konec věty přidá ten dokonalej úsměv a mě chvíli trvá, než mi dojde, co že to právě řekl. 

Syna?!
Jako jak syna?! Pečlivě jsem prozkoumala, že prstýnek na ruce neměl. A on má doma s tim psem i syna? 
A já už měla v hlavě promyšlenou kompozici kuchyně v našem společným domě. 

22 komentářů:

  1. na policajty mám taky úchylku, ale doma mám přítele, tak mi stačí se na ten hezkej zadek v uniformě jen podívat, když je vidím ve měste..

    OdpovědětVymazat
  2. Prý promyšlenou kompozici kuchyně v našem společném domě :-) No já z tebe upadnu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hehe. :D No, nevadí... Určitě jsou i hezcí policajti bez synů... ;))

    OdpovědětVymazat
  4. Sakra!! :D Tak příště Domi, nevzdávej to, ber tuhle historku jako trénink.. jednou to vyjde! :o))

    OdpovědětVymazat
  5. Holka ty mě bavíš! :D Nicméně škoda, ale určitě se najde sympaťák i bez syna či manželky/přítelkyně :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těšíí :D Tak snad i bez dcery..:D

      Vymazat
    2. No vidíš..to by byl taky problémek :D

      Vymazat
  6. Ach, chudáku, ten zvuk bortícího se snu snad musel být slyšet i nahlas, že jo? :D Tak ti aspoň můžu popřát hodně štěstí při budoucích pokusech o ulovení dokonalého muže zákona, utrčitě to nevzdávej, ty jsi se pro nějakého toho policajta už narodila... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét, no jasně, slyšelas ho? :D
      Ty jsi vážně úžasná, děkuju, jsem stejného názoru! :P :)

      Vymazat
  7. :D:D Perfektní, fakt jsi mě dostala :D Já na Tebe myslím každé ráno, když přecházím přechod :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že ses pobavila :D Děkujůů :))

      Vymazat
  8. No teď tě asi naštvu, když ti napíšu, že s policisty se setkávám každý den. Pracuji totiž na sociálce a jsou tu pečení vaření :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, alespoň vím kam směřovat budoucí kariéru :D

      Vymazat
  9. Holky, jsem ráda, že jste se u článku zasmály! :) Vaše komentáře mi dělají ohromnou radost. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tenhle článek je opravdu božský! :D Snad poprvé co jsem nějaký zhltla od začátku až do konce. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tomu se holka říká pech, ale víš co? Třeba na tebe čeká nějakej hasič :D

    OdpovědětVymazat
  12. Článek je výbornej ;) :) . Moc dobře tě chápu. :D . Ja taky, když vidím policajta tak se ve mě cosi zvrtne :) :D .

    OdpovědětVymazat