úterý 10. června 2014

Opálená s Baleou

Nějak poslední dobou zjišťuju, že mnohem víc, než kosmetický recenze vás baví takový ty moje kecací články, ať už jsou motivační a nebo vám tady podávám nějakou trapnou historku. Vlastně jsem za to vážně ráda, protože souhlasíte s mými názory, podporujete mě a nebo se prostě zasmějete nad nějakým mým přešlapem a máte díky mě hezčí den.
Díky vašim komentářům u posledního článku začínám mít dojem, že asi možná jsem fakt vtipná? (Teď přichází ta chvíle, kdy mi máte do komentářů napsat - Jasně Domi! Jsi neuvěřitelně vtipná, lámu se u každýho tvýho článku! - To jen kdyby někdo nevěděl..:D)
Ale nemůžu vám pořád psát o tom, jak se někde ztrapňuju, že jo.. Trocha důstojnosti mi musí zůstat, alespoň prozatím.
A proto si dnes přece jen dáme jednu menší recenzi na Baleáckej samoopalovák.


Od jisté doby už nestepuju v drogerii před regály plnými Balea kosmetiky, jak tomu kdysi bývalo. Sice ještě pořád neumím číst ve složení, jediný co si pamatuju je, že "alcohol" pro mojí pleť není dobrej a všechno co končí na "sulfate" je špatný. Pak jsem taky zaslechla něco málo o "PEG" a taky vím, že "oil" jsou super. A asi tady někde končí moje znalost složení.
Takže beru všechno, co má nějakej certifikát přírody a zjišťuju info o tom, co ho nemá.

Doma se mi ale stále nepodařilo tak úplně zavést zelený myšlení, takže kolikrát padám do mdlob, když vidím co mi někdo přitáhne přes práh a třeba teď bych nejradši vzala mamku tím modrým Niveáckým kelímkem po hlavě.
Když jsem nenápadně šmejdila v kosmetickým inventáři naší koupelny, koukla na mě celkem pěkná plastová pixla značky Balea s nápisem Magic Summer.
Byla jsem trochu skeptická, ale nakonec jsem si řekla, že to pro vás teda testnu, abych vás popřípadě ušetřila koupě. Jsem totiž fakt obětavý jedinec.

Večer, když jsem s dokonale oholenýma nohama vylezla ze sprchy, poprvé jsem je mázla Magic krémem. Čekala jsem barvu spíš do hněda, ale mléko je klasicky bílé a roztírá se skvěle. A víte co? Nesmrdí! Voní naopak celkem pěkně, svěže. Ráno jsem mázla podruhé a večer už byl znatelný výsledek.


Barvička byla fakt pěkná, opálení vypadalo přirozeně. Ale protože jsem hamoun a chtěla jsem víc, další ráno a večer jsem se namazala znova a mé umělé opálení šlo do oranžova a dole u kotníků mi to začalo lehce flekatět. Představte si dvě grilovaný mrkve. Máte? Tak asi tak nějak vypadaly moje nohy.
Jo, můžu si za to sama!

Pár dní jsem se pak smažila na sluníčku, abych byla alespoň trochu přirozeně opálená. Díky skvělému pigmentu alá jeden den na sluníčku a vypadám jak Španělka, to nebylo vůbec těžké. A šanci jsem dala mléku znovu. Přirozené opálení ještě podpořilo, vypadalo zářivěji a chytlo takovou pěknou zlatavou barvu.

Takže jak bych to shrnula? Všeho moc škodí! :) Ale když to nebudete přehánět, musím uznat, že tohle se značce Balea za cenu do stovky opravdu povedlo. Balení obsahuje 400 ml a mám pocit, že mi vystačí do konce života.

15 komentářů:

  1. Jsem to psala před nějakou dobou už u sebe na blogu, že jsi skoro nová Lucie ;) :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabinko, moc dobře si na to pamatuju a tuhle tvou větu mám pořád v hlavě. :) Neuvěřitelně mě těší, že si to myslíš, i když s Lucií se ještě pořád srovnávat nemůžu. :) Ale dělá mi radost, když se u mých článků zasmějete! :)

      Vymazat
  2. Mam taky doma, ale jeste jsem nevyzkousela. Trochu me odradila mamca, ktera tvrdi, ze nedela vubec nic.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zvláštní.. Asi máme zkrátka každý jinou pokožku. :))

      Vymazat
  3. Já se těch samoopalováků ňák bojim... zkoušela jsem ho jednou u kamarádky a byla jsem celá flekatá :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zkoušela jsi právě tento? :) Taky jsem k nim byla skeptická, ale já prostě musím vyzkoušet všechno i s rizikem flekatění. :D

      Vymazat
    2. Vetsina samoopalovaku uz ted nejak neflekati, kdyz je poradne rozmazes. Super je treba od Dermacolu nebo sprej od Oriflame, na ten jsem psala i recenzi. :)
      Beauty of pink

      Vymazat
  4. Jasně že ses vtipná a taky obětavá, když nám to tak hezky testuješ. Uvažovala jsem, že bych něco takového vyzkoušela, jelikož moje pokožka se neopaluje ani u moře, takže pigmenty španělky Ti závidím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji pěkně, Klárko! :)*
      Určitě to zkus, tohle mléko je zrovna levné, takže i kdyby nic, neutratíš majlant. :) A popřípadě bych ti mohla trochu mléka ulít a poslat na vyzkoušení, jestli chceš. :)

      Vymazat
    2. Děkuji jsi hodná, ale obávám se, že to by se ani nevyplatilo :) Kouknu po něm v dm :)

      Vymazat
    3. Určitě se mrkni, nedávno jsem ho tam viděla. :)

      Vymazat
  5. Mňam, mrkev... :D
    No nic, samozřejmě, že jsi vtipná. ;)
    Samoopalování neřeším, takže tohohle bych asi byla ušetřená i tak. A jelikož se nijak dobře neopaluju, asi to stejně zůstane navždy tak, že budu mít opálený obličej, ruce a ramena, výstřih a na noze vypálené sandálky a to je tak všechno. :D Myšlenka, že bych se ale opalovala cíleně se mi příčí. Nemám ráda pobyt na sluníčku. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An..:D
      To já sluníčko ráda a občas na něm i vydržím nějakou dobu ležet a chytat bronz. :)

      Vymazat
  6. Tak to vypadá dobře.. Já nejraději taky kombinuju samoopalováky se sluncem, jinak je to prostě katadtrofa ať už si koupíš jakýkoliv..

    OdpovědětVymazat