pátek 6. června 2014

Prázdniny v zahraničí. Ano či ne?

Krásný a prosluněný den, zlatíčka. :)

Hned na začátek mi povězte, jak se máte? Doufám, že stejně tak krásně, jako je venku. :) Sice nepřispívám, ale stále na vás myslím a když nejsem aktivní tady, tak na Instagramu pořád. ;) Uplynulý týden byl ve škole po návratu z praxí poněkud náročnější.
Je ale pátek, mám se skvěle a užívám si tohle krásné počasí neustálým nošením sukní (jsem asi vážně trochu narcis, strašně mě baví ukazovat nohy a kalhoty bych klidně vyřadila..).


Ale abych tady zase nezakecala to, o čem se chci bavit.
Jakožto mladý studující jedinec, i já přemýšlím o budoucnosti v zahraničí. Ale ještě než se tam vydám, ráda bych tam strávila prázdniny nějakou tou brigádou. Všichni známe a víme, jak populární jsou Aupair pobyty. Jako milovník dětí nejsem vůbec proti. :))
Den s dětičkama, zdokonalený jazyk a eura v kapse? Hurá do toho! :)

Prázdninový pobyt v zahraničí sice přichází v úvahu až o příštích prázdninách, ale tím pádem mám dost času na přípravu a mohu to s vámi dostatečně probrat. Srovnat si to v hlavě.

Koho by nelákala možnost prázdninové práce v zahraničí za výborné peníze? Mě teda jo. A možná víc, než jsem kdy předpokládala. Kde jinde nasbírat cenné zkušenosti, než li v zahraničí, bez rodičů, kde se můžu spolehnout pouze na sebe a ze všech šlamastik se musím dostat já?

Něco málo jsem už zjišťovala a pěkné letní pobyty nabízí Student Agency. Je to agentura, na kterou bych se nebála spolehnout, protože je to velká společnost a má jméno, takže podvodů se nebojím, jako by se mohlo stát někde jinde.
V nabídce je velké množství letních pobytů v různých zemích.

Možná si řeknete, notak Domi, miluješ Německo, tak nad čím přemýšlíš?
Ale i toto má své opodstatnění. :) S největší pravděpodobností mě čeká maturita z angličtiny a dva měsíce s anglicky mluvícími lidmi by mi mohly hodně pomoci. A taky, angličtina je mezinárodní, s němčinou se člověk domluví v Rakousku a Německu. Takže bych radši někam jinam. A vylepšila angličtinu, třeba si potom ten jazyk oblíbím. ;)

Proč to ale všechno píšu..
Kdybyste si vy mohly vybrat jednu ze zemí, třeba i z nabídky Student Agency, kde byste strávily prázdniny jako Aupair, která by to byla a proč? :) (Klidně se rozepište, všechno mě zajímá)
Máte někdo s něčím podobným zkušenosti? :)

6 komentářů:

  1. Zkušenosti nemám, tudíž neporadím...Ale budu se těšit na zkušenosti jiných.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo určitě do toho běž, je to hrozně super příležitost (teď se mlátím do hlavy, že jsem do toho nešla za svým studentských let). Bohužel zkušenosti nemám, takže neporadím. A tak doufám, že se do zahraničí dostanu alespoň pracovně. Třeba časem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, děkuju. :)
      To víš, že dostaneš, nevěš hlavu! :)

      Vymazat
  3. Mám se celkem fajn. Včera jsem si koupila dvoje šaty, taky je hodlám nosit pořád. :D
    A jinak jsem sice nikde nebyla, ale povím jedno - sežeň si zkušenosti s dětmi, aspoň nějaké. Kamarádka chtěla taky jet jako au pair do Anglie a jelikož skoro žádné zkušenosti s dětmi nemá, žádná rodina si ji nevybrala. ;) A já bych jela do ciziny třeba do Francie... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíme si dělat radost, An, to je správné. :)
      Děkuju :))

      Vymazat
  4. Rozhodně peč na agentury a hledej na aupairworld.net. Agentura ti sice zařídí rodinu, ale když se něco stane, tak prý stejně většinou nepomůžou. Doporučuju se taky zapojit na fb do skupina Au-pairs IN... :)

    OdpovědětVymazat