pondělí 16. června 2014

Sejdeme se v Praze? :)

Ta nejkrásnější věc je, když se člověku plní sny..:)
A já jsem se rozhodla si jeden z těch svých realizovat a to společně s vámi.
Nebudu to protahovat, okecávačky nikoho stejně nezajímaj..


Rozhodla jsem se uskutečnit historicky první sraz bloggerů (a všech obdivovatelů Pelíšku)..:D

Akce se uskuteční v sobotu 2. srpna v Praze a zváni jste naprosto všichni, kdo chcete osobně poznat mě a nebo jakoukoli další blogerku.

Další informace ke sraz a všechny detaily se dozvíte na FB stránce Pelíšku a účast můžete potvrdit na samostatné FB události.

Čas začátku velké bloggerské párty ani žádné větší detaily včetně programu zatím nejsou stanoveny. Všechno začneme včas domlouvat a já budu veřejně podávat informace. :) S nápadama a podnětama se můžete obrátit právě na výše zmíněnou FB stránku a nebo email (Dominica.Droom@seznam.cz)

Tady je prostor hlavně pro pražský holky - Ukažte nám maloměšťákům, co je v Praze skvělý a co nám nesmí uniknout! :) Nezapomeňte do programu zapojit návštěvu nějakýho stravovacího zařízení (jinak nikam nejedu! :D).

Takže mé milé.. Těšte se! :)
Bude to fajn a legendární den. Moc se na vás všechny těším! :)

Dorazíte? :)


P.S.: Blog se přes léto zařadí do prázdninového režimu a tak i já trošku snížím tendenci přispívání (články na vás budou čekat vždy v pondělí a čtvrtek), ale v září zase přispěchám v plné polní! :) 

15 komentářů:

  1. PS pro pražandy: Jak tam nebude sushi, tak nejedu taky! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správná připomínka! :-D

      Vymazat
    2. můžeme zkusit Running sushi, nikdy jsem na tom nebyla a strašně bych ho chtěla zkusit :D

      Vymazat
    3. Sushi jsem ještě nejedla! :-) podle účasti Vám tam budu věkově dělat mamku :-)

      Skvělej nápad Domčo (btw, okecávačky mě baví nejvíce)!

      Vymazat
    4. To ještě nějak vymyslíme, domluvíme :)
      Klárko, neboj, ochutnáš a určitě ti zachutná! :) A neboj, okecávačky budou :D

      Vymazat
    5. To já se nebojím, pár sushi barů na Karlíně taky znám, při nejhorším :D Od centra to taková štreka není, i kdybych se tam měla doplazit! :D

      Vymazat
  2. Škoda, že to mám do Prahy tak daleko :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, nevím odkud jsi, ale holky z Ostravy taky pojedou..;)

      Vymazat
    2. Mám to blbou cestu, po dálnici jezdit neumím jsem zvyklá jen na ty naše prdele, takže bych tam nejspíše nedojela ani s navigací :D na tohle jsem lempl

      Vymazat
  3. Prahu mám bohužel dost z ruky a navíc vzhledem k dovoleným budu určitě čumákovat v práci, fňuk!

    OdpovědětVymazat
  4. Fajn nápad, jen to tak udělat v Ostravě :D. Je to dost daleko no, ale určitě si sraz užijte :) joo sushi vám tam nesmí chybět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš se připojit k ostatním Ostravačkám (a tam od vás z Moravy).. Co vím, taky by měl někdo jet..;)

      Vymazat
    2. Jááá jedu :) Ona to není taková štreka, když vybereme nějakého solidního dopravce :))

      Vymazat
  5. Skvělý nápad... :)) Já ale zrovna druhého jedu na dovolenou s rodiči. Budeme ji trávit docela blízko Prahy, ale jde o to, že je to zrovna ten den, kdy tam jedeme... :/ Sakriš, škoda, že zrovna toho druhého, kdyby to bylo jen o den později, tak bych se od nich trhla a přišla!

    OdpovědětVymazat