sobota 28. června 2014

Stálo to za to! :)

Krásné sobotní dopoledne, darlings! :)

Jednu věc si musíme přiznat, plánování příspěvků a psaní v určité dny mi vážně nejde. Takže od dnešního dne žádný režim, ale psát se bude tehdy, když bude chuť. A ta dneska je, sakra, mně už se po vás normálně i stejská. Neříká se tomu závislost?

Je mou milou povinností vám oznámit, že právě dnes mi oficiálně začaly prázdniny. Dva měsíce doma, s rodinou, bez úkolů, povinností, matematiky a učitelů. Ale taky bez Plzně, drogerií na každém kroku, supermarketů a policistů.

Je čas nabrat síly, protože se mi úspěšně podařilo přečkat i druhý ročník a v tom třetím už na mě čeká lavice. Když srovnám své studijní výsledky s tím, jak moc jsem se snažila, jsem spokojená. Nehodlám nadávat na učitele za známky, které jsem dostala, protože všechno je moje zásluha.
Mohla jsem dopadnout lépe, ale to bych určitým předmětům musela věnovat více času, než jsem jim věnovala. Takže říkám ano, známky mám takové, jaké jsem si zasloužila, některé jsem si vydřela, jiné zase ne.

Druhý ročník mi toho hodně dal, hodně jsem toho pochopila a našla si cestu k mnoha svým spolužákům a některé z nich mohu bez obav nazývat přáteli a jejich objetí zahřeje u srdce. Hlavně za poslední týden, za ten klidný a výletovací jsem si uvědomila, jak moc fajn lidi kolem sebe mám, jak ráda s nimi trávím čas. Jsem za ně vděčná, opravdu.

A kde že jsme to spolu výletovali?
Znáte zříceninu hradu Krasíkov? Měli jsme namířeno tam a na nedalekou farmu. Protože nám ale počasí moc nepřálo a na farmu to bylo od vlaku 5 km, na zříceninu jsme se vykašlali. Ale poprvé v životě jsem viděla lamu (nepoplivala mě) a nutrii. Nakrmila jsem koně a jako správná holka z vesnice, jako jediná, dostala pecku od ohradníku.

Poprvé v životě, ale určitě ne naposled, jsem si zahrála Laser game. A můžu vám říct, že mě dlouho nic nebavilo tolik, jako právě tahle hra. Hromada smíchu a vypocených kalorií. :) Pokud jste nikdy nezkoušely, tak určitě doporučuji! Jako bonus byl neskutečně pěknej, sympatickej a vtipnej pan "na recepci" co nám všechno vysvětloval. :)
"Ta vesta je mi velká, můžete mi to utáhnout?"
"Čím víc to utáhnete, tím víc se budete potit."
"Tak to je dobrý, nechám to povolený" :D

Enjoy your life every day! :)

6 komentářů:

  1. Já jsem vždycky po školních vejletech měla pocit, že už se konečně přestanem hádat (27 holek ve třídě udělá svý..) a budem se chovat jako skorodospělý lidi. V září jsem vždycky procitla ze sna a konečně jsem si v polovině třeťáku uvědomila, že jsme třída plná slepic, co se navzájem drbou a jiný už to nebude :)) Takže maturita byla poměrně vysvobození, už jsem tam nemohla dejchat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamil, přesně vím o čem mluvíš, mám stejný pocit, ale jsem si jistá, že v září se z toho snu zase probudím :D

      Vymazat
  2. Tak si krásně užij prázdniny Domi a ať při svých cestách potkáš spoustu krásných policistů!! :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty vždycky víš, co mi popřát! :) Děkuju moc.:))

      Vymazat
  3. Hezké prázdniny :) Bože jak já Ti je závidím, užívej si je dokud můžeš :) A v srpnu se uvidíme! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu užívat i za vás pracující :)) To si teda piš! :)

      Vymazat