pátek 4. července 2014

Olejové odličování

Ještě stále se nepovažuju za nějakého kosmetického přeborníka, který by mohl ostatním diktovat co a jak mají dělat, jak se o pleť starat, čím jí mazat a mohl urazit ruce některým spolužačkám za jejich způsob péče o pleť (ale to taky přijde!). Občas mám ale pocit, jako bych s některými výrobky objevila Ameriku a mám potřebu vám o nich říct něco více. :)


Dnes si povíme pár slov o Hydrofilním odličovacím oleji, konkrétně Růžové dřevo, od nám všem dobře známé značky Saloos.
Už dlouho jsem chtěla odlíčení olejem zkusit, protože jako majitelka velmi suché pleti jsem trpěla při každém odličování drogerkovými alkoholovými odličovači a toniky.
Na stránkách Saloos vám s výběrem velmi dobře poradí, oleje mají rozdělené podle druhů pleti a u každého je ještě zvlášť napsaná krátká charakteristika, jak může působit i na psychickou stránku jedince.

Pro mě jako sušenku připadaly v úvahu oleje - Růžové dřevo, Levandule, Meduňka, Neutrální, Granátové jablko, Argan revital.
Levanduli jsem vyškrtla hned, na tu vůni já prostě nejsem (a mám averzi na fialovou), Neutrální jsem taky nechtěla (musím si to odličování taky trochu užít), Argan revital mi nevoní a z Meduňky jsem měla trochu strach. Ve výběru tak zůstalo Granátové jablko a Růžové dřevo. Od jablka mě nakonec odradila popisovaná citrusová vůně a tak mám doma krásnou lahvičku Růžového dřeva. :)

Silice je destilována ze dřeva tropického stromu Aniba Rosaedora (růžové dřevo), rostoucího v Brazílii. Odličovací olej je určen zejména pro suchou a citlivou pleť. Esenciální olej z růžového dřeva harmonizuje psychiku a zmírňuje bolesti hlavy.
Tak tenhle popis si mě vážně získal. Měla jsem sice trochu strach z té vůně, ale nejsem srab. :) Jsem věčnej nervák a bolest hlavy už ke mně chodí jak domů, sázela jsem na olej, že i s tím by mohl maličko pomoct.

Složení: Bio slunečnicový olej lisovaný za studena, 100% esenciální olej růžové dřevo, PEG-40 sorbitan peroleate laureth-4, lecitin.


Musím konstatovat, že odličování získalo s Hydrofilním olejem úplně nový rozměr. Nikdy mě to tak nebavilo, jo sakra, já se fakt těšila na to, až svou pleť zbavím make-upu. :)

Byla jsem zvyklá na alkoholový odér a po odlíčení napnutou pleť. Na to jsem s olejovým odličováním úplně zapomněla. Pleť byla dokonale odlíčená a hydratovaná, olej zvládl stáhnout naprosto všechno, micelárkou jsem občas samotnou proceduru jen tak docvakla.

Jediná věc, co mě na oleji mrzí je PEG ve složení, ale na pleti mi žádnou neplechu nedělal, v očích taky nepálil. A když jsem nad tím tak zpětně přemýšlela, hlava mě za celou dobu bolela snad jednou. Vůně byla hodně příjemná, vážně taková harmonická. :)

Samotné odličování je příjemné, já namočím mořskou houbičku, na tu kápnu olej a odličuji. A nebo navlhčím pleť a olej kápnu přímo na ní, stačí chvilka masírování a make-up se začne rozpouštět. Potom stačí opláchnout a je hotovo. :)

Body k dobru získává také propracované balení, říkám ano skleněným lahvičkám! :) Produkt o obsahu 50 ml koupíte na mnoha internetových stránkách a nebo v bio obchůdcích za úžasnou cenu maximálně 100 kč.

4 komentáře:

  1. Ty olejicky od saloosu jsou super. Mela jsem argan a spokojenost :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tady to vypadá nějak nově, to se mi líbí! :)
    Olejíčky jsem zkoušela, ale není to nic pro mě... Škoda. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak vidím, že sis nakonec poradila a oblíkla pelíšku nové tričko ;) No hydrofilní odličováky jsou i pro mě objevem loňského roku, a teď už jen střídám vůně a značky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem vůbec v Pelíšku písmenek? Nový design? :) Celkem povedený, ale budu si muset zvyknout :)

    Od Saloosu mám moc ráda Růže - vodu.

    OdpovědětVymazat