úterý 1. července 2014

První narozeniny!! :)

Tak jo, teď už je to vážný, tady končí všechna sranda..
Nebudem si nic nalhávat, nikdo nečekal, že u blogování vydržím celej rok! Ale právě dnes je tomu tak. Loni touhle dobou jsem si řekla, že nehodlám prázdniny prosedět u televize, tak jsem se je rozhodla prosedět u počítače a přesvědčovat ostatní, že umím psát.
A vás všech 71, co jste klikli a přidali se k pravidelným čtenářům jste se zjevně nechali nachytat a fakt si myslíte, že mám nějakou talent. Teď se nabízí otázka, kdo z nás potřebuje na léčení - já nebo vy?

Ale musim se přiznat, že celej rok v obležení kosmetických blogerek zanechal následky.


Před rokem..

  • Mi kosmetika nepadala z poliček
  • Neměla jsem čtyři štětce na stíny
  • Neměla jsem stíny
  • Neměla jsem tři rtěnky
  • Dovedla jsem si život představit bez bronzeru
  • Do drogerií jsem se chodila dívat jenom na sekuriťáky
  • Moje peněženka nebyla permanentně prázdná
Časy se mění.. U mě se toho za ten rok změnilo hodně. Začala jsem taky víc zeleně myslet, číst složení potravin a dávat větší pozor na to co kupuju a co strkám do pusy (pořád se tady bavíme o potravinách!:D).

Ale hlavně jsem zjistila, že na internetu se kromě padesátiletých úchyláků lákajících mladé dívky do parku dají potkat i milé a moc fajn slečny se stejným humorem a zájmy (pokud je některá z vás tím výše zmiňovaným úchylákem, prosím, abyste mi to oznámily ještě před srpnovým srazem :D).

Chci vám poděkovat za krásný rok. Několikrát jste mě podržely, smály jste se nad mými články a věřte že i já jsem se bavila nad vašimi komentáři. Sešlo se vás tu krásných 71, napsaly jste 1109 komentářů k mým 157 příspěvkům. DĚKUJU, že jste se mnou. :) 

Ale ať nemluvím jen já.. 
  1. Na jaký ze všech článků rády vzpomínáte, který se vám líbil nejvíce? :)
  2. Co byste popřály blogu do dalších let?
  3. A jakých článků chcete v Pelíšku víc? 
Mějte krásný první červencový den! :)

18 komentářů:

  1. Gratuluji :*
    Já přeji blogu jen další nové čtenáře a úspěchý do budoucna :)
    Doufám, že tu s námi budeš ještě dlouho. Pamatuji si období, kdy jsi na chvilku chtěla skončit. No jelikož jsem kosmetický maniak takže samozřejmě kosmetické články :)

    P.S kdyby mi ta kosmetika padala jen z poliček :D Ona padá ode všad, co otevřu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, děkuju moc! :-*
      Ano, ano, takovým krizovým obdobím jsem si prošla, ale je mi s vámi fajn, tak se mě nejspíš jen tak nezbavíte. :-)

      P.S.: Za chvíli asi vyhodím i pár talířů, ať to mám kam dávat :-D

      Vymazat
  2. No vidíš, vše nejlepší!
    Tady, úchylák se hlásí! :D Ne, dobře, naštěstí jen kosmetický... :))
    Já už ani nevím, na který článek vzpomínám nejvíc, líbí se mi vesměs všechny, tak nějak celkově se mi líbí atmosféra blogu. :)
    Přála bych mu spoustu inspirace a hodně optimismu!
    Na články se těším na všechny. ;)
    Tak s chutí do dalšího roku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já čekala, že bude nějaká sranda a zase jsme u kosmetiky! :-D
      Jsem moc ráda, že se ti tu líbí. :-)
      Pelíšek moc a moc děkuje a bude se snažit udržovat tu super atmosféru a dál všechny zásobovat optimismem a pozitivní energií. :-)

      Vymazat
  3. Já bych v Pelechu brala víc osobních rad a zkušeností z různejch oblastí typu "Nechoďte sem do týhle restaurace, protože ten vyhlášenej číšník není zas až tak svůjdnej" a tak :)))

    Přeju hodně pravidelnejch čtenářů! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi můj člověk! :-D Začnu obrážet restaurace kvůli číšníkům a obchody kvůli sekuriťákům. :-) Nic se neboj, přinesu podrobné info :-)

      Děkuju! :-)

      Vymazat
  4. Jeee, vše neej přeji :) Hele, kupříkladu já si ještě myslím, že bez bronzeru žít můžu (jsem ostudník, ještě jsem žádný nevyzkoušela), ale na léto si jej plánuji koupit.

    Pelíšku samozřejmě přeji spoustu nových čtenářů, Tobě aby Tě to stále bavilo a slunce v duši :) Baví mě snad úplně všechno, takže nerozmýšlej a piš ;-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě před měsícem jsem si to myslela taky. Ale hele, fakt ho potřebuješ! :-) A ber Catrice! :-)

      A já i Pelíšek moc a moc děkujeme. :-) :-*

      Vymazat
    2. Dobrý dobrá, v nejbližší době si pro něj zajdu :) Catrice jo? Tak dobře, ukecala jsi mě. Jak mi nebude, posílám ho za Tebou :D

      Vymazat
    3. Mně do něj zase ukecala eM a je fakt úžasnej! Bez něj už ani ránu. :-) Joo, zásoby beru :-D

      Vymazat
  5. Přeju Ti Domi i Tvému Pelíšku krásné narozeniny! Hodně článků, spokojených čtenářů... ať se slova píší sama a ať se společně všichni nasmějeme u Tvých krásných článků. Já osobně mám nejraději samozřejmě příběhy ze života, protože je dokážeš tak skvěle podat, že mám hned lepší den! :) Takže HEPY BRRRRRZDÉÉÉÉJ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moooc děkuju za tolik krásných slov a úžasné přání! :)) Théénks!! :))

      Vymazat
  6. Všechno nejlepší Domi!!!
    Nejradši vzpomínám na tvé alkoholové pokusy :o) a na balení policajta, samozřejmě! :D
    Pelíšku do dalších let přeju, ať má pořád stejně vtipnou a milou autorku a pohodové čtenáře.. (bez úchylů :D)
    Články ze života mám asi nejradši, ale přečtu si ráda cokoliv o kosmetice, jídle, plánech.. prostě mě bavíš!! :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujůů! :))
      No jo, cizí neštěstí, na to vás užije! :D
      Děkuju moc, Pelíšek taky děkuje..:)

      Vymazat
  7. Mám ráda tvé článečky o pozitivním myšlení, o přečtených knihách, o tom, co děláš. Krásné narozeniny a hodně dalších pěkných článků.

    OdpovědětVymazat
  8. Domi, to jsem moc ráda, že jsi s námi/pro nás ten rok vydržela. Pamatuji si, jak jsem Tě objevila. Ten milý název a to zklamání, když jsem zjistila, že to píše taková mladá žabka a že ta mi jistě nemá co nabídnout. Ach, jsem ráda, že jsem se tolik mýlila! V pelíšku je moc dobře a já sem chodím tolik ráda a je mi skoro jedno, co tu čtu, hlavně že můžu číst ;). Tak jen pěkně pokračuj, ať můžu úchylákovat! :D (to je jako to přání k prvním narozeninám, jo :D)

    OdpovědětVymazat
  9. Má milá Evelíno, jsem moc ráda, že ses nakonec mýlila a dala mně i Pelíšku šanci přesvědčit tě, že ti máme co nabídnout. :) Zatím se nechystám skončit, tak máš plno prostoru pro úchylačení!:-D Děkuji za přání :D

    OdpovědětVymazat