pondělí 21. července 2014

V létě jedině s Mojitem

Že vy si myslíte, že to dnes bude o mých dalších alkoholových pokusech a budu vám tady vyprávět, jak mi zase za jeden večer odumřela miliarda mozkových buněk a seznámila jsem se s cizím chlapem v baru?
No to by se vám tak líbilo!
Dneska zůstaneme pěkně v pohodlí domova, ale jako alkohol vonět budeme! Řeč totiž bude o Sprchovém oleji s vůní Mojita. Jo já vím, všichni máte, znáte a víte a já jsem zase ten poslední, kdo tuhle chuťovku otestoval. Ale to už tady nikoho nepřekvapuje.

Když jsem doma rozškubala balíček s produkty Saloos a konečně se dostala k obsahu, první co jsem viděla byl právě tento olej, napadlo mě jen jedno "A sakra.. (Dobře, bylo to jiný slovo, ale to tady nemůžu publikovat..) To neni můj balíček! Tohle jsem si nevybrala".. Ale zbytek mé objednávky byl správný, tohle byl milý bonus. :)
Sama bych si olej nevybrala, nemám ráda citrusové vůně, takže se žádný nadšení nekonalo..
Teda jenom do doby, než jsem olej otevřela..

Musela jsem to hned očuchat. Když už mi to přišlo, přece to nevyhodim, že jo..
Ty vole.. Mám pocit, jako by mi tam fakt nalili Mojito.. (Chápejte.. Žádný pití mi nechutná tolik jako právě Mojito.. Za skleničku týhle dobroty v baru jsem schopná vytrhat tý blondýně, co se natahuje po poslední skleničce, všechny vlasy a pak se vítězoslavně usmát, nasadit výraz toho borce z Pána prstenů a říct jen "Miláášeek")
No dobře, zpátky k recenzi..


Hydratující sprchový olej se svěží mátou a šťavnatou limetou šetrně myje pokožku bez nadměrného odmaštění a vysušení. Obsažené rostlinné bio oleje zanechávají pokožku hebkou a vitální bez nutnosti další péče. Povzbuzující mátovo-citrusová vůně zahání únavu, dodá energii a optimisticky naladí.
Složení: bio slunečnicový olej, bio sezamový olej, mandlový olej, esenciální oleje limeta, máta, PEG-40 sorbitan peroleate, laureth-4, lecitin, vitamíny A, E, F.

Večer jsem se do tý sprchy fakt těšila.
Namočim, naolejuju.. (Podle návodu..:D)
Olej nepění, ale s vodou vytvoří na kůži takovou krémovou emulzi..
(Nemám ráda obyčejný sprcháče, protože po nich mám vždycky pocit, že se mi kůže o dvě čísla zmenšila a kudy jdu, tam ze mě opadávaj šupinky :D)
Teď se nic takovýho nedělo..

Kůže byla umytá, dokonale hydratovaná, jemná.. A víte co? Voněla jsem jako Mojito! Jako totálně!
Přijde mi to jako dobrá kompenzace, když máte chuť se totálně ztřískat v hospodě, ale zrovna vám finanční situace, žárlivej partner a nebo vlastní pohodlí nedovoluje protančit noc v baru.. Prostě si hoďte Mojito sprchu a bude vám hej.

Názor na vůni mi sdělil i chlap.
"Ty vole, voníš jak máta.. Čim ses to myla?"
"Čuchni si znova"
"To je jak nějakej chlast.."
"Mojito! Ty to necejtíš?!"
"A no joo vlastně!"
"No a co bys o tom řekl?"
"No.. Já bych tak vonět nechtěl, ale na ženský je to takový.. Lehce alkoholově svůdný.."

Takže asi tak nějak..:)
Skvělá vůně na léto do sprchy.. :)
První a určitě ne poslední zkušenost se sprchovými oleji. Pro mě jako pro sušenku skvělá věc! :)

A co vy. Máte zkušenost se sprchovými oleji?
Chutná vám Mojito? :)

10 komentářů:

  1. Tak už jsem vyzkoušela granátové jablko, lemongrass a jak to tak vidím, tak budu muset vyzkoušet i to zatracené mojito :-) Jen kdyby ty oleje tak rychle neubývaly :-/ Dle mých historických propočtů vychází jedno balení tak na 10-12 použití.

    OdpovědětVymazat
  2. nee, já radši takové ty žluto-červené koktejly á la Sex on the Beach nebo Tequila Sunrise :D z té nové řady mám olej Konopí, ale ještě jsem ho nezkoušela, na svoji chvíli teprve čeká. ale úžasně voní!

    OdpovědětVymazat
  3. Mojito jako pití zbožňuji. Dělám si ho doma a od června padly už tři rumy :D Jinak tenhle výrobek je skvělý, měla jsem možnost vyzkoušet lemongrass, ale tu parfemaci nemohu. Věřím, že mojito musí být na léto skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  4. Není pravda, já to ještě vůbec nezkoušela, takže rozhodně nejsi poslední, kdo to otestoval :D. Já teda sušenka nejsem, takže mě to ani moc neláká, ale Mojito zbožňuju, tak by mě fakt zajímala ta vůně v reálu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Joo, Mojitooo! Měla jsem peeling Mojito, a byl supr dupr, a tělové oleje od Saloosu jsou nej :-) Jinak jsem se hezky zasmála, díky za provětrání svalů smíchu :D

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem si chtěla koupit na léto vlastně! Úplně jsem na to zapomněla, já měla peeling, vlastně ještě zbyteček mám! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Za prvé jsem žádnou Mojito kosmetiku nezkoušela... ale musím přiznat, že mě to láká. Za druhé jsem se u článku fakt natlemila... fakt mě baví tvůj styl psaní. Věcný a vtipný...no prostě bomba!

    OdpovědětVymazat
  8. :D Prý lehce alkoholově svůdný.. dobrý popis. Já mám peeling Mojito a nad tím olejem taky uvažuju, je to ta nejvíc božská vůně jakou znám. :3 Jo a nedávno mi taťka donesl energy drink Mojito (zn. MiXXed up z Lidlu), a ten voní přesně jako ten peeling, to je něco!! :) A chutná taky božsky (lépe než peeling, když ten je slaný) :D

    OdpovědětVymazat
  9. Na Mojito nejsem, Cosmopolitan je můj drink. Ale tato "alkoholově svůdná" péče o tělo musí být neškodné nasávaní i pro abstinenty.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Mojito miluji!:) Svělý článek!!!

    OdpovědětVymazat