středa 27. srpna 2014

Dva olejoví pomocníci pro krásnou pleť

Tak jo, uznávám, že mi fakt trvá, než se dokopu k sepsání recenze na nějaký kosmetický výrobek. Můžeme to zakecat tím, že se fakt snažím všechno dokonale ozkoušet a zjistit, jaké to na mě má účinky při dlouhodobějším používání.
Dneska si ale dáme recenzičky hned na dva produkty. Dobrý co? Prozradím vám taková malá kouzla, jak se alespoň trochu přiblížit těm dokonalým pletím hereček na obálkách časopisu. (A když vám tohle nepomůže, kupte si dobrej program na retuš fotek a máte vyhráno..)

Bio Sezamový olej

Viděly jste někdy tu obrovskou nabídku rostlinných olejů na stránkách Saloos? Každej má hromadu úžasných vlastností a vy máte pocit, že potřebujete úplně všechny, protože tenhle vám pleť vyčistí, tenhle prokrví, tenhle hydratuje, tamten zase vypne.. Vybrat si jen jeden, je skoro nadlidský výkon!
Přemýšlela jsem dlouho, ale nakonec sáhla po Bio Sezamovém oleji, protože už dlouho jsem toužila vyzkoušet tu chválenou OCM (Oil cleaning method), protož je to prý za prvé příjemné a za druhé po tom budu mít ksichtík jak batole.


Sezamový olej má vysoké regenerační a zvláčňující schopnosti. Vhodný je proti předčasnému stárnutí pokožky, příznivě působí i na problematickou pokožku. Uplatňuje se jako nosný olej do masážních směsí, bývá součástí i dětské kosmetiky. Má skvělé detoxikační a čistící schopnosti a je dobrým pomocníkem při léčbě akné.

Jevil se na OCM jako ideální kamarád. Fakt jsem se těšila, až ho vyzkouším.
Lahvička je skleněná, jak už jsme u Saloos zvyklí, tenhle design mě nikdy neomrzí. Olej má žlutou barvu, ale nijak nebarví, není nijak hustý a dobře se s ním manipuluje.
Měla jsem trochu strach z vůně, ale je taková příjemná, oříšková, řekla bych? Nějak přesně nevím, k čemu ji přirovnat.

Ale to co vás všechny zajímá, účinky. :) Jsou vážně úžasné! Když mám čas a chuť se pleti pořádně věnovat, tenhle pomocník už u toho nikdy nechybí. Při OCM pleť skvěle vyčistí, je hladká, jemná a taky pořádně hydratovaná a vypnutá. Dostane takovej ten pěknej zdravej vzhled a fakt to stojí za to. :) Jiné oleje jsem ale takhle na čištění nezkoušela, tak nemůžu posoudit, jestli je úplně nejlepší, ale osobně mu nemám co vytknout. :)

Hydrofilní odličovací olej Argan Revital 

V pořadí se jedná o můj druhý odličovací olej, ten první mě okouzlil na tolik, že jsem o koupi dalšího neváhala ani chvilku. I přes veškeré obavy jsem se rozhodla pro Argan Revital. Jednou jsem v drogerii oňufňala obličejový olej s totožnou vůní a upřímně.. Smrdělo mi to. Ale všichni ho chválili, tak jsem si řekla, že to teda zkusím.


Je vhodný pro všechny typy pleti včetně senzitivní, důkladně čistí, šetrně odstraňuje make-up i voděodolná líčidla. Bio arganový olej s vysokým obsahem esenciálních mastných kyselin, antioxidantů a vitamínu A, E a F působí jako silný přírodní antioxidant, pokožku regeneruje a zpomaluje její stárnutí. Pozitivně působí i na pokožku s dermatologickými problémy, zklidňuje pocity pnutí, zmírňuje zarudnutí. Jemná vůně esenciálních olejů růže bulharské, lemon tea tree a levandule harmonizuje psychiku.
Ve složení najdeme z olejů lisovaných za studena bio slunečnicový, bio arganový a bio sezamový olej. Z esenciálních to jsou levandule, lemon tea tree a růže. Nevyhneme se ale ani PEG-40 sorbitan peroleate a laureth-4. Nezapomínejme na lecitin a vitamíny.

Odličování s olejem mě moc baví, je to sice asi delší, než jen na tamponem kápnout micelárku nebo nějakej odličovák z drogerky, protože se olej musí dávat na vlhký tamponek, ale výsledky za to stojí. Můžete se rozloučit s pnutím pleti, nepříjemným alkoholovým odérem a i se zbytky líčidel na tváři.

Schopnosti oleje jsou ohromující, vůně je příjemná a úplně jiná, než jsem myslela, i přes to, že je ve složení levandule, nějak mi samotná parfemace nevadí. Jsem naprosto spokojená, jediný háček vidím v tom, že mě občas olej pálí v očích. To se mi u minulého nestávalo, možná to bude nějakou složkou ve složení? Těžko říct. Kromě tohoto nedostatku je ale vše v nejlepším pořádku a já se s olejovým odličováním rozloučit určitě nehodlám. Příště se vrátím ke svému milovanému Růžovému dřevu.

Co vy a čištění pleti? :)

8 komentářů:

  1. Tak přesně tenhle argan revital taky používám. Jen jsem lenost při odličování dotáhla na nejvyšší level a olejíček kapu na tampónek s micelárkou (a funguje to). Už mám doma i dvě další verze tohohle odličovacího oleje, tak uvidím, jestli se něčím liší :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Argan revital má v sobě Tea tree, Moji mámě, která má trochu citlivější pleť taky nevyhovoval a štípal ji. Jinak sezamový jsem nezkoušela. Mícháš ten sezamový olej s riciňákem při OCM?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to budu ono, už vím, že od Tea Tree radši ruce pryč.. Nene, nemíchám. Četla jsem, že většinou holky míchají, ale já nějak neměla tu potřebu. Funguje mi to i bez něj, tak když se mi bude třeba někdy chtít, zkusím. :)

      Vymazat
  3. Já se bojím právě toho, že budu muset od Saloosu nakoupit všechno, jaký mají výběr :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som si svoj prvy Salos zohnala pred mesiacom a neviem sa ho nabazit :) ale na odlicovanie stale vedie Bioderma :)


    Pozyvam na giveaway o prirodne vlasove vyrobky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat