čtvrtek 14. srpna 2014

Jak jsem utekla ze školy

Občas si říkám, že bych si měla sepsat seznam věcí, který musím do 18ti stihnout. Ale něco mi říká, že by tam byly samý ilegality a nebo alespoň nemorální věci. Z toho, co už jsem stihla, bych tam určitě zapsala "pořádně se ztřískat během školního týdne", "zaflirtovat si se ženatým" nebo třeba "utéct ze školy".


V životě studenta jsou dny, kdy se ten boss nahoře slituje a i nám nevolníkům dopřeje nějakej ten oddech. Zpravidla to bývá dvakrát ročně - před Vánoci a před koncem školního roku. Potřebuje se nás zbavit, tak nás pošle na nějakej film do kina.

Vítám jakoukoli možnost opustit zdi toho nevolnickýho tábora, přezdívaného škola. A usadit se na dvě hodinky do pohodlných křesel v kině a házet popcorn po spolužácích kolem? Jdeme!
No jo, ale když je to zrovna v pátek a vlak fakt nepočká, než vám skončí film, musíte vymyslet jiný řešení.

Uznávám, že celej příběh by měl mnohem větší grády, kdybychom fakt jen tak vzaly kramle, ale nejsme sebevrazi. Obeznámily jsme proto s plánovaným úprkem třídní, jakože fakt nutně potřebujeme jet prvním spojem, že to nikomu neřeknem a služebníček, znáte.
Zapřísáhly jsme mlčenlivost a co nejmenší viditelnost.


Při příchodu do kina bereme sedadla hned u vchodu, kousek od nás si ale sedá dozorce s bystrým zrakem, pravá ruka toho bosse nahoře.
Přesouváme se proto na druhou stranu, k východu číslo dvě, učitelé jsou dostatečně daleko, třídní dělá, jakože nic nevidí.

Půl hodinky před koncem filmu na sebe mrknem, na tajňačku se zvedáme a mizíme ze sálu.
Nikdo za náma neběží, je to dobrý.
Za ten výkon si zasloužíme meníčko v KFC, bereme ho s sebou a stavujeme se na náměstí na svařáček.
Štěstí nám ten den opravdu přálo.

Na náměstí se svařáčkem a tortilkama konverzujeme o vyvedeném útěku.
Jeden polda, druhej, třetí..
Sakra, jak já ty Vánoce miluju! Náměstí plný stánků, lidi parkujou kde můžou, policajti mají žně a já? Celý to s úsměvem sleduju.
Strážníkům zabraným do nasazování botiček a zastrkování pokut za stěrače uniká nejen můj hypnotizující pohled, ale taky můj věk. :)))

Byl to povedený den! :)

Co jste za svého studentského života vyváděly vy? :)

7 komentářů:

  1. Tak to byl ten slavný útěkářský den, jo? :D Dobře Vy, jen tak dále (teda fuj fuj, to se nedělá :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště řeknu, žes mě navedla :D

      Vymazat
  2. Hihi :D Ale pořád to byl útěk z kina, takže útěk ze školy jako takové tě teprve čeká. :P

    OdpovědětVymazat
  3. No, kdybych ti měla popisovat své útěky ze školy, jsme tu ještě na Vánoce. Víc jsem utíkala ze školy než do ní chodila :D Divím se, že jsem vůbec odmaturovala, když jsem měla zameškáno za pololetí třeba 300 hodin :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I ty jedna rebelko! :D A já si myslela, že jsi vždycky byla vzorný student :D

      Vymazat
  4. Zaflirtovat si se ženatým? Cíleně? Ale fuj :)

    OdpovědětVymazat