čtvrtek 21. srpna 2014

Liebster Award

Tak si konečně někdo vzpomněl, že existuju a nominoval mě na tuhle tagovku, která už nějakou tu chvíli lítá blogo-světem. Když už se o mě sem tam někdo zmíní a dokonce mě i nominuje na tag, to už moje oblíbenost asi fakt roste! :)) Děkuju Klárce za nominaci a pojďme se do toho pustit.

Rozhodla jsem se tag trošku upgradovat. Napíšu o sobě 11 faktů, zodpovím Klárčiny otázky, ale nevím, kde bych sebrala 11 blogů s méně než 200 čtenáři, takže moji milí, kdo chcete, zapojte se, ráda se podívám, ale štafetu předávat nebudu. :*


11 faktů (Jsem se do toho nějak zažrala a protáhla to na 14 faktů)
  • Nesnáším rybíz
  • Miluju smaženej sýr
  • Bojim se v obchodech sahat na nákupní košíky, protože mi to přijde jako sběrna bakterií. Ze stejnýho důvodu nemačkám na přechodech tlačítka pro chodce
  • Nenávidím podpatky
  • Mám fobii z holubů
  • Když jsem šla na střední, neuměla jsem ani slovo anglicky
  • Mám staršího bráchu a když jsem byla mladší, všichni mě znali jako "Páťovu ségru" a když k nám do školy přišel novej učitel a spolužačka o mě měla něco říct, řekla "Domča má hrozně pěknýho bráchu".
  • Absolutně mi nevoní levandule
  • Všude kde můžu nacpu skořici (a doma mi to voní vanilkou, love it!)
  • Jsem tvrdohlavej perfekcionista. Když něco dělám, musím sama a musí to bejt dokonalý podle mě, nemám ráda, když mi do toho někdo kecá a chce to dělat jinak, když já vím, že tak je to blbě.
  • Jsem blázen do supersportů, obdivuju rychlý auta a miluju adrenalin
  • Narodila jsem se předčasně a vážila kilo (byla jsem děsně ošklivý dítě).
  • Hrozně ráda lidi objímám (samozřejmě ne ty cizí na ulici)
  • Mám ráda balzámy na rty (možná by se tomu dalo říkat malá závislost?)


Otázky od Klárky :)

Co tě přivedlo k blogování? 
Hrozně mě ve škole baví psát slohy a tak jsem si řekla, že by byla škoda, nechat si ten talent pro sebe. Chtěla jsem, abyste z toho taky něco měli. A vznikl Pelíšek! :D 

Jaké je tvé oblíbené místo pro odpočinek? 
Je to různé, občas mám chuť obout botasky a vyběhnout do přírody a odpočívat aktivně. Jindy si zase zajdu na nějaké pěkné, tiché místo bez lidí. A nebo se zahrabu do postele s filmem.

Káva nebo čaj? 
Jednoznačně káva! Bez té nejsem schopná normálně fungovat. 

Jaká je tvoje oblíbená barva? (Oblečení, laku, zdí v pokoji..?)
Co se týče oblečení, tak hrozně ráda nosím bílou. Zdi v pokoji mám meruňkový. A když takhle na něco koukám, mám ráda tyrkysovou, limetkově zelenou a zářivě oranžovou. 

Jaké je tvé vysněné povolání? A proč? 
Kdybych mohla, nejspíš bych chtěla testovat tobogány a nebo něco podobného. :D Jinak ale (zatím) konkrétní představu o vysněném povolání nemám. Musí to být něco, kde nebudu muset denně chodit na jehlách a v kostýmku. :P

Tvůj oblíbený blogger/bloggerka v ČR? 
To se nedá takhle jednoznačně definovat. :) Každá z vás dobře ví, ke které se ráda podívám. :))

Jak napíšeš nulu římskými číslicemi? :-)
A to se dá? :D

Dovedla by sis představit život bez elektroniky? Jaký by byl Tvůj den? 
Naprosto upřímně - nedovedla. Jsem elektronikou zkažená mládež a bez mobilu nedám ani ránu. A jaký by byl můj den? Šíleně pomalu by se táhl, nejspíš bych ho proseděla na zahradě nad litry kafe a počítala kolik ptáků proletí kolem. :D

O čem bys nikdy v životě nenapsala článek na svůj blog? 
Nikdy neříkej nikdy, ale nejspíš o hodně osobních situacích v rodině, které bývají v mnoha případech zlé. 

Z čeho máš v životě největší strach? 
Z toho, že nebudu žít takový život, jaký jsem si vysnila. Že mi do života nezvaně přijde nějaká vážná nemoc. 

Co v tobě vyvolá největší pocit štěstí? 
Když dobře zvládnu úkol či situaci, které se dlouho obávám. 


10 komentářů:

  1. Moc pěkný Zlato, tak zas vím o Tobě víc :-D :-* Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  2. Bobku, Ty jsi byla takový pidižvík, když ses narodila? Možná do podpatkového stavu teprve dojdeš, já je v Tvých letech taky nenáviděla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to jsem si po ránu mile početla. :) Já teda miluju levanduli a podpatky se mi velmi líbí... Ovšem ve městě, které je plné kočičích hlav a kostek na nich momentálně ani moc nechodím. :D Ráda jsem se o Tobě taky zase dozvěděla pár slov. :) A jsem ráda, že z toho kilového špunta vyrostla takováhle skvělá blogerka. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se článek líbil. :) A děkuju :*

      Vymazat
  4. Nevoní ti levandule? Jak ti může proboha nevonět levandule? :-O :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, děkuju za zodpovězení, teď už tě mám přečtenou i pozpátku :)

    A na tu římskou nulu mi pořád nikdo nechce odpovědět :)

    C.

    OdpovědětVymazat
  6. Ó, vítej v klubu tvrdohlavých perfekcionistů! :-D Nemáme to v životě jednoduchý, že? :-) Mou noční můrou byly, jsou a budou týmové práce... myslela jsem si, že se jich na vysoké zbavím, ale bohužel, teď je to asi moderní. :-D Moc ráda jsem si o Tobě přečetla něco víc. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme to sakra těžký. :)) Týmové práce taky nesnáším a pořád se jim snažím vyhýbat, ale je to nemožný. :D

      Vymazat