pátek 3. října 2014

Růžová pleťová voda

Nikdy jsem nějak neměla potřebu vlastnit pleťovou vodu, micelárka stačila. Ale po nějakém tom hloubání a přečtení pozitivních ohlasů na pleťové vody od, nám všem dobře známé, značky Saloos jsem uznala, že za zkoušku to stojí a že třeba přijdu na to, co na tý malý věcičce s rozprašovačem všichni vidí.

Výběr byl snadnej, kytkatý vůně moc nemusím, ale růže je prostě růže! První věc, která vás zkrátka musí nadchnout, je jednoznačně složení o dvou položkách - Čistý vodní destilát z růžových květů a 2% Alkoholu. Nic složitého.
Výrobce říká, že je vhodná pro všechny typy pleti, zejména pro citlivou a zralou. Čistí, tonizuje a projasňuje pleť. K osvěžení na cestách, k obkladům nebo potírání. Zklidňuje pokožku po holení a depilaci. Usnadňuje rozčesávání vlasů, regeneruje vlasovou pokožku. Esenciální olej z růže může povzbudit a příjemně naladit.


Růžovou pleťovou vodu používám hlavně k dočištění pleti večer po odlíčení. Stáhne to poslední, co na pleti zbylo, tonizuje a já pak s klidem můžu začít olejovat. Ráno mi zase pomáhá zbavit se nečistot nachytaných na obličeji za noc.
Sahám po ní občas i během dne, když to vypadá, že únavou budu zakopávat o vlastní nohy, je to vážně nenahraditelná vzpruha nejen pro unavenou pleť. Po aplikaci je okamžitě osvěžená, probuzená a projasněná. Kdo si ale myslí, že jediný místo, kam tuhle věcičku stříknout je pleť, vyvedu ho z omylu. Dá se použít na vlasy či pokožku k jejich zvlhčení, když si vzpomenu, stříknu na konečky, které jsou pak takové živější a nebo po umytí vlasů do dlaně, prohrábnu délky a rozčesávání je hned jednodušší.
Pánové mohou používat místo vody po holení, to víte, že jsem ji jednou po holení vnutila bráchovi. Podle něj to sice smrdí, ale jinak okay (podnětný názor :D).
Někde jsem i četla, že je možné ji použít pro fixaci make-upu, ale to je mi pořád nějak proti srsti. Namaluju se a mám si na ksichtík stříknout vodu? To se mi nějak nelíbí.

Každopádně ale voní úžasně po růžích, sem tam jí střínku jen tak po bytě. Fakt se mi ta parfemace zalíbila. Voda s dvěma procenty alkoholu vůbec nevysušuje ani mojí suchou pleť. Skleněná lahvička je mi moc sympatická, není nijak velká, takže hromadu místa v kabelce nezabere.
Rozprašovač je fajn, není to žádná pecka jako se zahradní hadicí, ale vytvoří jemnou mlhu.

Po vypotřebování balení jednoznačně kupuju znovu :)

Používáte pleťové vody? :)

6 komentářů:

  1. Priznám sa, že pleťové vody nepoužívam, maximálne micelárnu vodu aj to väčšinou na odličovanie. Ale mala som raz jednu pleťovú vodu od Eucerinu a tá pleť aj hydratovala a naviac krásne voňala. Doma mám tuším ešte nejaký jej zbytok, ale všeobecne nepoužívam pleťové vody. Na dočistenie pleti používam radšej čistiace mydlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čístící mýdlo musí být taky fajn záležitost. :)

      Vymazat
  2. Zrovna pleťových vod mám doma tolik, ale nemohu je používat :( Snad mě ten problém, co nejdříve pustí, abych zase mohla naplno využívat pleťovou kosmetiku. Horší bude jestli se to s ní bude vracet :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jeje :// Doufám, že bude brzy všechno v pohodě..:)

      Vymazat
  3. Teď mám doma uklidňující meduňku :-) A můžu říct, že taky není špatná ;-)

    OdpovědětVymazat