pondělí 15. září 2014

7 kroků ke šťastnějšímu životu: Krok 7 - Nevzdávat se

Tak a je to tady, dostaly jsme se až k poslednímu kroku při naší cestě za lepším a šťastnějším životem. Po přečtení článku už to bude jen na vás. Na nikom jiném nezáleží, je jen na vás, jak se chopíte rad, které jsem vám tady sedm týdnů poskytovala, naložte s nimi podle vašeho nejlepšího vědomí a svědomí. Já jen doufám, že vám to alespoň malou mírou pomohlo. Pokud ano, jsem spokojená a účel "seriálu" byl splněn.


Pojďme si ale pár slov říct ještě o poslední věci, kterou musíte vědět. Už jste se všechno naučili, nebo se teprve učíte a začínáte žít svůj dokonalej život. Všechno je fajn, daří se vám, názory okolí jsou vám ukradený, přátelé vás chválí, chodí k vám čerpat pozitivní energii. Váš život se zdá být skvělej.
Ale pak to přijde. První kopanec, tvrdej pád na hubu a vy jako byste najednou zapomněli na všechny ty zažitý dogmata, který jste se tak dlouho učili.
Najednou máte zase chuť všechno vzdát, vykašlat se na to..

A právě teď se musíte na malou chvíli podívat zpátky. Vidíte tu dlouho cestu, kterou už jste ušli? Vidíte všechny ty pokroky, ale i pády, který už jste překonali. Vidíte tu obrovskou změnu. Jací jste byli na začátku a jací jste teď. Tolik toho máte za sebou.

Opravdu si myslíte, že byste se teď měli zahrabat do písku, všechno to hodit za hlavu a vrátit se k tomu starému a negativnímu způsobu života?
Po tom všem, co máte za sebou?

Ne, tak to teda neměli.
A pokud to nevíte sami, tak vám to říkám já.
Možná jste až sem nedošli se mnou, možná jsem vám vůbec nepomohla, možná jste to všechno zvládli sami. Ale jestli jste teď na pochybách, jsem tady proto, abych vás podržela. A stejně tak to udělám kdykoli, kdy si nebudete sami sebou jisti, kdy se budete bát udělat krok kupředu. A nebo kdykoli, kdy budete chtít, kdy bude potřeba.


Já moc dobře vím, jak důležité je mít zázemí. Jak důležité je vědět, že při vás někdo stojí, že tady pro vás vždycky bude s otevřenou náručí, že nastaví rameno, když vám po tvářích budou téct slzy zklamání. A jestli vám právě někdo takovej v životě schází, jestli tady neni..
Pak jsem tu já. S úsměvem na rtech, s pozitivními a inspirativními formulkami, s otevřenou náručí. V dobrém i ve zlém. Můžete přijít, když budete na dně a nebudete mít síle se odrazit nahoru. Stejně tak vás ale ráda uvidím, když se budete chtít podělit se svou radostí, se svým úspěchem.

A tak si pamatujte, že jste všichni do jednoho naprosto úžasní a dokonalí přesně takoví, jací jste. Jste báječní a nemusíte se měnit. Dokážete naprosto všechno, co si jen umíte představit. Máte obrovskou moc.
A tak to nevzdávejte a běžte si splnit svoje sny. Já jsem si totiž jistá tím, že každý z vás to dokáže. I když občas vás na cestě potká bouřka, stejně nakonec vysvitne sluníčko a vy dojdete až do úplného cíle.

Přeju vám štěstí a sílu při vaší cestě životem. :)

zdroj, zdroj2.

8 komentářů:

  1. Domi, ani netušíš, jak jsi nám otevřela oči. A konkrétně me jsi teď dobila TOU energií!
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, mám hroznou radost, že to celé k něčemu bylo a že jsem tě tou energií dobila. Přesně o to totiž šlo. :-) Takže i já děkuju. :)

      Vymazat
  2. Děkujem. Vážíme si toho, my tu pro Tebe jsme taky, však vííš ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak teď jsem fakt dojatá :). Byl to fakt super seriál, takový rychlokurz pro lepší život :). Jj, někdy jseš nahoře a někdy dole, ale když jseš už úplně nejvíc dole, tak to musí jít zas nahoru, takže člověk nesmí ztrácet optimismus! Já si někdy ty svoje "krize" a záchvaty melancholie úplně užívám (na psaní poezie např. je to dobrý :D), protože vím, že zas bude líp :). Domi, hlavně buď taky pořád jen sama sebou, jseš super ;), zatím Y.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Y, jsem moc ráda, že se ti to celé líbilo. :) A k poezii jsem zatím nedospěla, ale třeba top jednou taky přijde. :D Děkuju! Děkuju! :* Nápodobně. :)

      Vymazat
  4. Krásný závěr skvělého seriálu. Z dnešního běhání po doktorech a z toho, že je mi poměrně blbě, konečně něco, co mi zvedlo náladu, už jenom za to díky. ;)
    A na nevzdávání se pracuju dlouhodobě, no. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že je líp, An. :)
      Ono to půjde. :*

      Vymazat