středa 3. září 2014

Přírodní citrusová sprcha s Weledou

Ne, dneska vás nebudu nutit, abyste vyrazily na plantáže, týden trhaly citrony a další týden z nich vymačkávaly šťávu, abyste měly echt bio koupel. Nejsem si úplně jistá, co by to s vaší kůží udělalo, ale fantazii se meze nekladou, že.
Ještě nejsem takový šílenec, že bych všechno vyráběla doma, aby v tom náhodou nebylo něco špatného. Pořád si vystačím s produkty koupenými, nebudeme si nic nalhávat, je fajn, když to za vás připraví někdo jinej, vy pak jen zaplatíte a když to má certifikát, kvalita je zaručena.


Dnes si tak povíme něco o Citrusovém sprchovém krému od Weledy. Určitě o této značce už každý z  vás alespoň něco malé slyšel, můžete jí potkat dokonce i v DM. Kdyby ale někdo nevěděl, co je zač, pokusím se vám maličko rozšířit obzory.
Weleda vznikla ve Švýcarsku už v roce 1921, od té doby je tu s námi a neustále rozšiřuje jak svou působnost, tak svůj sortiment. Firemní motto značky zní "V souladu s člověkem i přírodou". To zní hezky, že? Weleda si zakládá na dodržování nejvyšších standardů kvality a udržitelné využívání přírodních zdrojů. 78% z rostlinných surovin, které Weleda využívá, je vypěstováno v ekologickém zemědělství nebo je získáno z ekologicky kontrolovaných zdrojů ve volné přírodě. Všechny přípravky Weledy jsou vždy vyráběny ze zcela přírodních surovin, vždy bez umělých konzervačních látek. Značka se pyšní cerifikátem Natrue.
A ke všem těmto superlativům si Weleda taky dává pořádně záležet na svých obalech. Upoutají vás na první pohled a v koupelně se vám budou krásně vyjímat.

Zpět ke krému. Začněme pěkně od začátku, obalem. Vidíte to? Ta barva! Veselá, žádná nuda ani přehnaný kýč. Obal je typicky zacvakávací. Nemám s tím problém, otevírá se dobře, nehty mám pořád všechny.
Kdo mě zná, tak ví, že citrusové vůně v kosmetice zase až tolik nevyhledávám, nemám je úplně v lásce. Zpočátku jsem měla z krému trochu strach, ale mé obavy se hned při prvním vyzkoušení ukázaly jako naprosto zbytečné.

Voní přesně tak, jako byste si přivezly z plantáží ty citróny. Prostě totálně přírodně, neucítíte nic jinýho, než hrozně pěknou citrusovou vůni. Občas jdu jen tak do koupelny a chviličku očuchávám. Věřte, že kdybyste ho měly doma,děláte to taky!

Čekala jsem hustý krém, ale konzistence je maličko řidší,ale přesto taková příjemná, nebude vám tonikde nekontrolovaně téct. Sprcháč má takovou tu krémovou barvu, maličko do žluta (jsem detailista), evokuje to ve mně ty citrony, fakt je to důvěryhodný a hrozně se mi to líbí.


Přišla jsem na to, že když se ve sprše "namažu" tímhle krémem a chvíli ho nechám, bílá stopa po chvíli zmizí, krém se jakoby vsákne a je to děsně fajn pocit, nepředstavujte si, že na vsáknutí čekám čtvrt hodiny, trvá to tak půl minutky. Po smytí je pokožka jemná a citrony cítím ještě večer, když lehám do postele.

Znáte takovej ten pocit, když si umyjete vlasy šamponem a jak jsou čisté, umyté, tak jakoby "vržou mezi prsty"? Tak něco takového se děje, když si ve sprše přejedete rukou po umytém těle. Prostě to "drhne", mám fakt pocit, že  skvěl myje. A jsem moc spokojená. Pokožka není vůbec vysušená, naopak voňavá a dokonale hydratovaná.

Složení: voda, sezamový olej, cukerný tensid, alkohol, jemný anionický tensid, rostlinný glycerin, karagen, parfém (přírodní éterické oleje), xantan (přírodní látka s bobtnavými účinky), kyselina mléčná, éterický olej z oplodí citrónu, limonen*, linalool*, citral*. * součást přírodních éterických olejů.

Já vím, že je to tady samej superlativ, ale já fakt nemám žádnou připomínku. Tohle se Weledě fakt povedlo, od obalu, přes účinky, až po složení. Tohle prostě musíte mít! :)) Tohodle miláčka můžete koupit v e-shopu za 188 kč, obsah je 200 ml. Kdo by nechtěl vonět po citronech, může si vybrat z dalších voňavých variací. :))

Máte zkušenosti s Weledou? :) 

13 komentářů:

  1. Já zase ten vrzací pocit nemusím, to není nic pro mě. Ale citróny to jo:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně ten samý sprcháč jsem měla taky - vůně na jedničku, ale jinak nic moc. :-/ Teď mám od Weledy kosatcový hydratační krém a vzorek tělového mléka... a obojí se mi zdá zatím dobré. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilko já ti nevím, prostě sprcháč..:))) Určitě o nich napiš! :)

      Vymazat
  3. já jsem od Weledy žádný neměla, ale zaujal mě :). A přístup mám úplně stejný, minimálně u kosmetiky, taky radši koupím hotové, je to jednodušší a (v mým případě rozhodně) efektnější :D

    OdpovědětVymazat
  4. Weleda má moc hezké obaly :) mamka hodně používá měsíčkovou řasu, já jsem od nich zatím nic moc neměla, spíš jen různé vzorečky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obaly jsou opravdu krásné..:) A určitě značka stojí za omrknutí. :)

      Vymazat
  5. Weleda je skvělá značka!

    Nominovala jsem tě na Liebster Award, pokud se budeš chtít zúčastnit, koukni na pravidla sem:

    http://mujerworld.blogspot.cz/2014/09/liebster-award.html

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Domi, já mám výbornou zkušenost z kojeneckými produkty měsíčkové řady. Viz můj poslední příspěvek na blogu http://wheretigerslive.blogspot.cz/2014/09/spotrebovano-cervencervenec-2014.html
    Krásné dny, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, děkuju za odkaz na příspěvek :)

      Vymazat
  7. Musela jsem si na tento sprchový krém nejprve zvyknout, koupila jsem ho v létě, takže ho ještě k tomu mám spojeno s dovolenou, koupáním a tou úžasnou vůní. Vyhovovalo mi, že když jsem se ním umyla, už jsem se nemusela tak často mazat krémem, opravdu hydratuje. Chystám se vyzkoušet také další vůně :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, taky mi evokuje léto. :) A nejradši bych vyzkoušela všechny, vůně mi přijdou hrozně lákavé a hlavně ty obaly! :)

      Vymazat