čtvrtek 16. října 2014

Chceš originální tričko? Vytvoř si ho!


Člověk si musí čas od času udělat radost. A když to není náletem na drogerii nebo posezením u dobrého jídla v restauraci, tak to uděláme prostřednictvím naprosto originálního kousku oblečení. Znáte internetovou stránku www.shirtinator.cz? Jestli doposud unikala vaší pozornosti, měli byste to urychleně napravit, ale peněženku snad radši schovejte k sousedům pod postel. Protože při prolustrování sortimentu budete chtít skoupit všechno.

Shirtinator je internetový eshop, kde si můžete vytvořit originální kousek oblečení. Od triček, přes spodní prádlo až k mikinám. Vaší představivosti se meze nekladou.
Shirtinator vám nabídne už několik používaných potisků, textů, nebo si dokonce můžete vybrat z trička již vytvořeného. Na výběr je z velkého množství materiálů, barev i potisků.
Vyberete si jak vy, tak vaše drahá polovička nebo mrňous. Jediný, kdo má zatím smůlu je asi čtyřnohý miláček.

Kdo by si ale kupoval tričko, které už bude nosit i někdo jiný, když má možnost, vytvořit si vlastní a originální kousek?
Na webu vám všechny kroky vysvětlí, se vším pomůžou, nemusíte se bát, že byste se na stránce ztratili nebo měli strach, že uděláte něco špatně. A kdyby náhodou ano, komunikace s eshopem je naprosto skvělá, všichni jsou ochotní a pracují rychle.


Jsem ráda, že se koncepce vytváření vlastního oblečení už rozšiřuje i u nás. Podle mě je to skvělý dárek pro někoho blízkého, když ho znáte a víte, co by na tričku rád nosil. :) Inspirace je hodně a výběr je široký. :)

Když jste spokojeni se svým výtvorem, stačí zvolit způsob platby a dodání a můžete se už jen těšit na balíček. :)
Já sama jsem měla možnost vytvořit si přes Shirtinator své originální tričko a jsem naprosto nadšená. Jaké tričko jsem si vybrala, jak mi sedí, co se mi líbí nebo nelíbí a samozřejmě taky fotky, vám ukážu v dalším článku. :)

Vlastníte už nějaký vámi vytvořený kousek oblečení a nebo je pro vás pohodlnější nakupovat klasicky v obchodě a vzít co je v nabídce? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat