sobota 11. října 2014

Jak jsem se těšila na dva svalovce v uniformě

Představte si to. 
Tři roky studujete školu, kde se věčně tak nepatrně motáte kolem policie, ale pořád vás tak trochu zastrkávaj do tý úřednický škatulky a vtloukaj vám do hlavy, ať se sakra už konečně začnete učit, protože blbečky na úřadě nezaměstnaj. 
Když se jim pokoušíte vysvětlit, že sedět u kopírky fakt nehodláte, snaží se to uhrát na to, že blbečky nezaměstnaj nikde (zase lžou.. O tom bych se hádala.. Člověk jich denně potká..)


Cpu ty uniformy všude.
Hele, jedna seminárka.. Beru si činnost policie.
Praxe? Už píšu email na obvodní oddělení policie. 
Maturitní práce? Hej ty! Dej tu ruku dolů! Tohle je moje téma! 

V prváku si to k nám do školy zamířili dva hezounci od městský policie. 
Jméno jednoho z nich si pamatuju do dneška. 
Tak víte jak, sledovat dva pěkný chlapi při nácviku obranných úderů, jo pěkná podívaná. 
Ale v tý době jsem na těch uniformovanejch ještě tolik nejela. A dojem se taky dělá docela těžko, když s váma je tam další stovka studentů a týpek leží na zemi s rukama za zády. 

A od tý doby ticho po pěšině.
Občas se ke mně dostala nějaká ta informace, že studenti z průmyslovky se účastnili cvičení pořádkových policistů a nebo že jim ukazovali nový vybavení.
No sakra lidi!
Já tady studuju veřejnou správu. Proč mně tohle nikdy nikdo nenabídl?! To já bych měla sledovat ty namakance a představovat jim oběť, na který by si mohli natrénovat svojí týmovou sehranost. 

Ale pak to přišlo! Já věděla, že pro mě ten nahoře ještě něco chystá. 
Projíždím svůj rozvrh na internetu a hledám, kdy mi konečně něco odpadne. 
A hele, beseda.. Nejdřív zalarmuju lidi sedící kolem, jestli náhodou neví, v jaký oblasti, že se to zase potřebujeme vzdělat. 
Nikdo neví.
Jsem děvče činu a okamžitě projíždím intranet. 


Dne 9.10. Beseda s PČR.
Hvězdičky v očích, širokej úsměv a srdce vyskakuje z hrudi. 
Okamžitě všem přítomným nadšeně oznamuju, že přijdou policajti! A přijdou k nám! Jenom k nám! (Žádná další stovka studentů mrkajících po svalovcích..)

Žiju touhle informací celej tejden. Ve čtvrtek ráno si dávám u zrcadla fakt záležet, aby mi to slušelo. Dneska ten dojem prostě udělám.
Když o přestávce netrpělivě čekám na zvonění, všechny ujišťuju o tom, že přijdou dva mladí, vysocí namakanci v těch božích uniformách.
No tak, už zazvoň sakra. 

Nadšená a natěšená hypnotizuju dveře. 
Do kterých vchází vysoká blondýna v uniformě. 

Ženská?! 
Ještě dalších několik sekund čekám, že za ní třeba vejde ten namakanec.
Moji spolužáci se mohou potrhat smíchy a já si zničeně sedám do lavice. 

Ale jo, dokáže mě zaujmout. Deset let dělala na kriminálce a její muž je taky policajt. Sakra jo, ta ženská mě baví!
Až do chvíle, kdy z ní vypadne, že obvykle s ní na přednášky chodí ještě kolega, ale zrovna dneska hromadu práce a nemohl přijít. 
No tak tohle si klidně mohla nechat pro sebe. 

zdroj, zdroj2

12 komentářů:

  1. Úplně vidím, jak jsi musela být zklamaná! :-( A víš co? Od té doby, co Tě čtu, už taky koukám po policajtech a policejních autech. :-D A říkám si: "Jó, tihle by se Domči určitě líbili." Anebo: "Kruci, tenhle ten se líbí i mně!" :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ehm, bojím se, že tohle začiná být i můj problém. Přešla jsem ještě na level č.2: Sakra, jak to mám udělat, abych ho vyfotila a on si mě nevšiml? Musím ho poslat Domi! :-D

      Vymazat
    2. To si nedokážeš ani představit, Ilko! :(
      Konečně taky někdo začíná chápat, že tihle chlapi za to prostě stojí! :D Ale pozor dámy, tolik jich zase není, abyste po nich najednou všechny začaly šílet. :D Ale jsem ráda, že na mě myslíte, to vysvětluje, proč poslední dobou tak často škytám..:D

      Vymazat
  2. Musím se smát :D. I když být tebou, tak se tam snad rozbrečim.. Jak, hromadu práce? To si jí nemůže udělat jindy? Hroznej podvod... :D. Ale tak hlavně, že i blondýna dokázala zaujmout ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denisko, neměla jsem k tomu daleko, to mi věř. :D No taky to nechápu, na jiný přednášky ať si klidně nechodí, ale na tu se mnou?! Jak si to mohl dovolit?

      Vymazat
  3. Bobkuu :-( To je teda pech, bloncka bez krásného namakaného kolegy :-( Věřím tomu, že příště to vyjde ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že k nám ještě kolega (s blonckou nebo bez bloncky) párkrát zabloudí :))

      Vymazat
  4. To je pech. A proč vlastně nejdeš pracovat k policii? Měla bys je z první ruky a "jen pro sebe" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to v plánu, Májo. :)) A ještě bych tu uniformu mohla oblíknout taky! :))

      Vymazat
    2. jojo, právě. Ženský v policejní uniformě jsou dle mého názoru taky pěkně sexy :)

      Vymazat
  5. to naštve! Ale myslím, že si to v budoucnu bohatě vynahradíš a budeš mezi policajty pořád (včetně samozřejmě toho chlapa policajta :)). Ale úplně tě chápu, taky nesnáším, když jsem na něco hrozně natěšená a realita... je prostě jiná :D.

    OdpovědětVymazat