čtvrtek 23. října 2014

Keep calm and love police

Jsou věci, se kterýma se vám prostě musím pochlubit. Ono už je to u mě občas tak, že si něco koupím, nebo někde něco vidím a hned bych to fotila nebo o tom psala a pak přemýšlím, co mi k tomu asi řeknete vy a jak se vám daná věc bude líbit.
No ale to už je zase trochu něco jinýho.

Dneska vám musím ukázat něco naprosto dokonalýho a vystihujícího mojí osobu.
Když jsem dostala možnost vytvořit si vlastní tričko, dlouho jsem přemýšlela, co bych si vlastně tak mohla nechat natisknout.
Mělo to bejt pěkný, originální, mělo to zaujmout a mělo mě to nějakým způsobem vystihovat nebo definovat.
Jo já vím, hromada požadavků.



Ale nakonec jsem vymyslela přesně takovej motiv, kterej tohle všechno splňuje.
Co se typu a materiálu trička týče. Vybrala jsem si, stejně jako Clarky, Blondie (65% polyester, 35% bavlna). Materiál je na dotek hrozně příjemenej a vypadá hezky.

V Shirtinator pracují vážně profíci, protože potisk je dokonalý a kvalita je na tričku opravdu znatelná. Tak uvidíme, jak to bude vypadat po několik vypráních. :))

A teď konečně k potisku.
Keep calm and love police. 
Jasně, keep calm je už trochu ohraný.. Ale hodí se to! :)


Notak.. Neříkejte, že vás to překvapuje? Co asi jinýho bych si mohla zrovna já nechat natisknout na tričko? :D
Jsem vážně nadšená, že teď už budou všichni vědět, že.. I love police(men)! :3
A hned se bude ten budoucí manžel hledat snáz (jen už by teda mohlo bejt zase teplo, že jo..).

Fotky jsou foceny večer a narychlo, lepší a přímo na těle hodím určitě na Instagram (pelisek_pismenek), tak můžete mrknout tam. :)

Udělala jsem si předčasně radost k narozeninám a mám vážně radost. :))

6 komentářů:

  1. ohraný neohraný, je to skvělý :))! Materiál vypadá hrozně příjemně i jen z fotek a ten nápis je pecka, musela jsem se smát, i když jsem to samozřejmě měla čekat :D.

    OdpovědětVymazat
  2. To tričko je boží!
    Jsem ráda, že jsem Tě inspirovala :)

    Tak ho hlavně hodně nos! Na mě má docela hluboký výstřih, tak ho nosím "jen" doma ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně docela vyhovuje, i když teda dávám pozor na to, kde a jak se ohýbám :D Ale je vážně skvělý :)

      Vymazat