úterý 7. října 2014

Proč se mi vlastně tak líbí policisté?


Policie je slovo, které je tady na blogu hodně skloňované, téma mnohokrát probírané.. Ale nebojte, ještě jsme zdaleka nevyčerpaly všechny možnosti diskuze o nich. Notak, tenhle blog píšu já! O policii tady prostě musí být řeč.
Teď mě tak napadá.. Minulý týden jsem (myslím na jedné z nudných hodin občanky?) přemýšlela o tom, čím je můj blog specifický.. A teď, jak sepisuju tenhle článek, mi to došlo. Znáte snad ještě někoho, kdo by byl takhle zapálený do policie a policistů? A dokonce provozoval blog? No já taky ne, v tom je moje originalita. :))

Ale to jsme zase trochu jinde.. Téma dnešního článku zní, proč se mi vlastně tak líbí policisté? Co na nich vidím?
Vlastně by mě nikdy nenapadlo sepsat článek na toto téma. Sakra lidi, to vám přece nemusím ani vysvětlovat. Co na nich vidím? Prostě jsou to policisté! Slintám sotva vidím projíždějící policejní auto, dobíhám na přechod jenom proto, že zrovna jedou kolem a já chci, aby mě pustili.


Někdo má talent na kreslení, zpívání, dobrou paměť, Bůh mu seslal modelkovskou tvář a tělo.. No, mně se sice všechno tohle obloukem vyhnulo, za to ale zavětřim každý blížící se policejní auto nebo procházejícího policistu. No co, každej máme nějakou přednost.

Tak, proč že policisté?
Podívejte se na ně.. To jsou ti namakanci v dokonale padnoucích uniformách se zbraní a pouty u pasu.. 
Uznávám, že občas při pohledu na městského policistu připomínajícího méďu kuličku, se ten žádoucí respekt z této úřední osoby trochu vytrácí, ale když se mi poštěstí a někde potkám příslušníka SPJ (speciální pořádková jednotka) nebo KPJ (krajská pořádková jednotka) - jo holky, to jsou ti chlapi, co mají dva metry a biceps jako vaše stehno a dohlíží na pořádek na fotbalových a hokejových zápasech nebo různých demonstracích.. Jo, ti celí v černém se štítama. Tak z těch teda respekt jde!
A nebo to může být klidně jen příslušník státní policie v té dobře padnoucí uniformě se žlutým nápisem na zádech.. K sakru, to jsou kusy! :)


Když pomineme fakt, jak moc jim to v těch uniformách sekne (i když podle mě to k dokonalosti a k tomu, abych po nich šílela, naprosto stačí...), tak se mi hrozně líbí ten fakt, že s tímhle chlapem bych se fakt nemusela ničeho bát, vím, že by se zvládl poprat, kdyby šlo do tuhýho.

A co teprve ta představa, že se s ním projedu policejním autem, aniž bych musela něco provést? Upřímně strašně toužím po tom, projet se policejním autem s VRZ (výstražné rozhlasové signály), pro vás maják a siréna (:D).
Nebo že mě před školou vyzvedne milej polda.. A všichni na nás budou koukat, protože to prostě bude můj milej polda. (To lehce zavání egocentrismem, dobře..) Jo to prostě chci..:)



Co chcete slyšet..? Jsem asi blázen, ale můj manžel jednou bude policista. Musí to být policista.

zdroj, zdroj2, zdroj3, zdroj4.

11 komentářů:

  1. You must be crazy, honey :) I když policejní posedlostí netrpím, tvůj článek dává smysl! Žena potřebuje chlapa, co ji ochrání!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně, Klári! :) Hele, žádný takový, policejní posedlostí tady trpím já a to stačí, ještě aby nás bylo víc a oni by pak chudáci nevěděli koho si vybrat. :))

      Vymazat
  2. Ehm, musím uznat, že od té doby, co jsem Tvým čtenářem koukám taky po policajtech. A zdaleka už si nejsem tak jistá, jestli to je jen tím, že bych Ti chtěla nějakého vyfotit. :D Takže díky, nová úchylka pomalu rozkvétá! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si teda koukej rychle uvědomit, že je fotíš pro mě a ne pro sebe :D

      Vymazat
    2. Samozřejmě, pro Tebe vždycky pro Tebe :D

      Vymazat
  3. Včera jsem u nás na parkovišti viděla policejní auto, v něm dva svalovce a černovlasou kočku v uniformě a napadlo mě: to by se líbilo Domi... taková práce :o)))) jo a ta kočka sedla za volant a ti dva byli spolujezdci :D ideální...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by se mi teda mooc líbilo! :)) A jednou taky budu takhle sedat za volant. :)) Děkuju Enko..:)

      Vymazat
  4. No neviem, ja by som policajta doma mať nechcela. Nepochybujem, že vonku by vzbudzoval rešpekt a nemusela by som sa ničoho báť, keby som bola s ním, ale policajti sú asi dosť drsní chlapi aj doma. Nejaká romantika sa od nich čakať asi nedá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že tak to úplně není. :) Mám kamaráda policistu, který je venku drsný chlap a doma velký romantik. :)

      Vymazat
  5. A byla jsi někdy v policejním muzeu? Já jo - tady jsem o něm psala :-)
    http://kamenurazu.blogspot.cz/2014/08/muzeum-policie.html
    Jo a k těm uniformám - nevím zda jsou vždy dobře padnoucí :D Můj bratr dělá na hlídkový, měří skoro dva metry a kalhoty mu jsou krátký :D ještě že má i kombinézu, ta už vypadá! :-)

    OdpovědětVymazat