neděle 16. listopadu 2014

Konec propoceným tričkám

Dneska zase zabrousíme do kosmetických vod a do hledáčku si vezmeme antiperspirant Rexona Maximum Protection Confidence.

Pocení.. Problém ,který řešíme úplně všechny, ale otevřeně se o něm ještě úplně nemluví.. Já patřím mezi ty jedince, co mají mokrý koláče v podpaží po deseti minutový cestě do školy. A to člověku na sebevědomí moc nepřidá. Dlouho jsem hledala účinný artiperspirant, s přírodou jsem to vzdala úplně, protože i chemie byla málo.

Slyšela jsem ale hromadu chvály na Rexonu Maximum protection. A to jsem musela zkusit! Už tolikrát jsem s antiperspiranty šlápla vedle, potřebovala jsem silnou zbraň a podle všeho právě tou by měla Rexona být. Koupila jsem rovnou "novinku" Confidence.


Antiperspirant Rexona Women Maximum Protection aktivně bojuje proti pocení a nepříjemnému zápachu. Díky krémové konzistenci absorbuje přebytečný pot, a zanechává tak podpaždí suché a hebké. Obsahuje hydratační složky, které dodávají pokožce potřebnou vláhu. Antiperspirant Rexona Women Maximum Protection obsahuje mikrokapslovou technologii, která zaručuje celý den bez nepříjemného zápachu.

Balení je klasické, šroubovací, jak jsme zvyklé, mně vyhovuje. Krémové artiperspiranty mám docela ráda. Tady mám jen malý problém, že mi občas zůstane bílá šmouha na triku, když se oblékám a nenechám ho dostatečně "zaschnout", ale to je můj problém.

Nikdy jsem neaplikovala antiperspirant na noc. Ale řekla jsem si, že tady to zkusím. Hned při aplikaci mě dostala dokonalá vůně. Fakt se mi líbí, je taková jemná, ale přesto ji cítíte ještě večer. Bod navíc! Vsákne se za chvíli, ráno už nic necítíte, podpaží je suché, ale hydratované.

Ale to, na co tady všichni čekáte. Účinky.
Já ten antiperspirant miluju! Byla jsem lehce skeptická, ale s tímhle pomocníkem už s sebou všude nemusím nosit mikinu, protože bych si propotila tričko. Po večerní aplikaci se mnou vydrží celý den s voňavým a suchým tričkem. Nikdy se mi nic takového nestalo.

Všimla jsem si ale toho, že když ho občas aplikuji až ráno, tak nepůsobí tak dobře a zapotím se. Tak ona bude mít ta aplikace na noc asi fakt něco do sebe.

Takže pro vás všechny, co vás pot trápí, utíkejte do drogerie a kupte tuhle Rexonu. Dávám za ní ruku do ohně, upíšu se ďáblu. Tohle prostě funguje! I na mě! :))

Zkoušely jste Rexonu? :)

14 komentářů:

  1. No teda Domi, ten poslední odstavec zní dost přesvědčivě na to, abych to zkusila... protože to vypadá, že jsi vážně objevila poklad :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky že objevila! :D To potebuješ, Market :D

      Vymazat
  2. Ja používam jedine Niveu, na ktorú nedám dopustiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niveu jsem nezkoušela, ale děkuju za tip. :)

      Vymazat
  3. Jeste ze uz jednu dobu s tim problem nemam, ale jednu dobu jsem pekne bojovala, hlavne na zakladce... Pouzivam nejaky tekuty garnier a je skvely :). Jak uz Market ale zminila, jw to fakt zazrak, cos objevila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že to u mě třeba taky přejde.. Viď že joo :D

      Vymazat
  4. Fakticky funguje? A proč já té Rexoně tak nevěřím, nevíš? Teď na zimu už na ní kašlu, ale až se zase oteplí, tak se po ní podívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakticky funguje! :) Já ti nevím, já k ní mám docela důvěru a chovám sympatie. A teď jsem z těch účinků opravdu nadšená. :)

      Vymazat
  5. Já ji měla taky, jen v jiné vůni a nedám na ni dopustit!

    OdpovědětVymazat
  6. U mě sice pocení úplně nezabrání, ale zredukuje ho na naprosté minimum (normálně se potím jak vrata od chlíva). :-D Používám ji na noc a ráno se spíš jen pro pocit přestříknu buď Rexonou Invisible Aqua nebo Adidasem Fresh Cooling. A teda, zrovna tahle "novinka" Confidence mi voní nejmíň. Mám už vyzkoušené Clean Fresh (modrá) a Sensitive Dry (fialová) a obě se mi vůní líbily více. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vrata od chlíva, to je ono! :D Nemohla jsem si vzpomenout, jak že bylo to přirovnání :D
      Já jiné nezkoušela, ale vůně confidence mi fakt sedí. :)

      Vymazat
  7. Teda, to vypadá nadějně! Občas, když je nějaký důležitý meeting nebo jen prostě hodně práce, je takový pomocník k nezaplacení! Vyzkouším a dík za tip!

    OdpovědětVymazat