pondělí 3. listopadu 2014

Osobní fitness výzva na listopad

Tak a teď už je to vážný. 

Aby bylo jasno, nikdy jsem netrpěla nějakou šílenou nadváhou a co se týče BMI, vždycky jsem se pohybovala v normě.
Musím zaklepat, že můžu jíst vlastně co chci a nějak se to na mojí postavě neprojevuje.
Co se na ní ale projevuje je výtah a tramvaje. Já už prostě skoro vůbec nechodim pěšky. Teda jo, do školy a ze školy pořád ještě jo, protože bych musela nafackovat sama sobě, kdybych tou tramvají jezdila i tu jednu jedinou zastávku od intru ke škole.

Ale teď už to všechno přesahuje snesitelný meze.
Skoro se nehejbu, ale sladkosti do sebe cpu pořád. A snažim se to omluvit tim, že něčím si ty nervy obalit přece musim, že jo.


Už několikrát jsem se ke cvičení přemlouvala. Ale nikdy to nějak nedopadlo..
Proč? No protože jsem si říkala, že mám pořád vlastně celkem pěknou postavu.
Ale teď už nemám. A už mi i pár lidí řeklo "Tys nějak přibrala, ne?".
Jim to přišlo vtipný.
Ale mně teda ne.
V tu chvíli jsem měla chuť je shodit ze schodů. Co je jim sakra do mojí postavy? I kdybych měla metrák, pořád je to moje postava!
No ale s jednou věcí mi to pomohlo.
Přestala jsem si namlouvat, že je všechno ok. Ale podívala jsem se konečně kritickým okem do zrcadla a uznala, že už to fakt neni dobrý a musím začít něco dělat.

Protože mnohem lehčí bude teď shodit těch pár přebytečných kil (snad) a postavu zpevnit, než za pár let muset dát dolů nějakých dvacet kilo, že jo.
A taky se snažím si namluvit, že když jsem mladá, půjde to třeba líp, než by to šlo za pár let.
Takže jsem si před pár dny objednala dobrej protein a doufám, že mě to k tomu cvičení i trochu namotivuje. :)


A co že bych to teda chtěla cvičit? 

Konečně bych chtěla zvládnout všechny tři levely té známé Jillian. Líbí se mi její videa a mám ráda workouty. Nebaví mě vymýšlet, co si zacvičím. Jsem radši, když mám vytvořený plán a jen podle něj jedu. Takže to vidím na 30 Days shred možná prokládaný jinými videi od Jill.



A taky se mi docela líbí videa ze stránky www.fithall.cz a když budu mít sílu (doufám, že budu), tak si dám i nějaké kratší video určené přímo na nějakou partii.

Určitě si budu tvořit svůj vlastní cvičební plán a všechno si sepíšu, co si jaký den zacvičím a co budu dělat. Protože kdybych si měla jen říkat "Noo, tak si dám Jill a možná ještě něco z Fithall.." Všichni víme, že už bych se k ničemu nedokopala.
Takže sepíšu, vyladím, vytisknu a budu zaškrtávat. To je pro mě nejlepší motivace. :)
Kdybyste chtěli, můžu vám sem pak klidně hodit, co budu cvičit já.

Tak mi držte pěsti, ať jsou viditelné výsledky a hned mě to neomrzí (jako zatím vždycky).
A slibuju pravidelnou informovanost o mých pokrocích (nebo stání na mrtvém bodě). Protože teď už to sakra musím dotáhnout do konce!

zdroj, zdroj2.

4 komentáře:

  1. Chtěl bych vidět, kde Ty jsi přibrala. Já se teď musím zase donutit začít, vždycky po nemoci se do toho nemůžu dokopat, chjo.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se musím zase donutit začít. Teď jsem se hlavně válela, depresila a sladké taky nebylo zrovna nedostatkové zboží. No, je na čase trochu to zase rozhýbat... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem na tom podobně, vždycky si říkám, že je to furt ještě dobrý a pak přijde nějaký "dobře míněný vtip" a je to :D teď poslední dva měsíce nedělám nic, několikrát antibiotika a člověk se musí dát dohromady a odpočinek tělu a a a... všichni známe :-) Minulý týden jsem si řekla že splním výzvu z blogu http://www.mojetelo.cz/2014/10/kalendar-vyzev-tyden-1.html a jak dlouho mi to vydrželo??? celé dva dny :/ stydím se za sebe, snad to pro příště dopadne lépe... :-) a ty se drž! ;)
    http://kamenurazu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Domi, držím palec a rovnou říkám: TY TO DÁŠ! :o)
    Je fajn říct i někomu dalšímu na co se chystáš, protože ostatní lidi tě taky dokážou motivovat!
    Jsem zvědavá na pokroky a tipy ;o)

    OdpovědětVymazat