sobota 22. listopadu 2014

Seznamte se s Ryorem

Honba za dobrým pleťovým krémem je, alespoň v mém případě, pěkně dlouhá. Jednou šlápnete totálně vedle, podruhé se vám zdá, že už ho máte, ale po dvou měsících přestane vyhovovat a vše pleť začne zase vypadat jak šílená.


Před Péťou jsem si takhle jednou, nad talířem plným sushi, stěžovala, jak mi žádnej krém nestačí a po všem si přijdu vysušená, s šupinkama pod obočím. A ona mě poslala pro Ryor, že prej se krém jmenuje "Ultramastný", byla jsem připravená ho vzít. Ale byl začátek září, tak jsem si řekla, že by mi mohl stačit i Výživný krém s mandlovým olejem pro suchou a citlivou pleť a ultramastného bráchu koupím na zimu, když bude třeba.

Jemný, mastný snadno vstřebatelný krém. Mandlový olej a komplex hydratačních látek chrání pleť před vysoušením. Pro všechny věkové kategorie, zmírňuje projevy předčasného stárnutí pleti, pro denní i noční péči, vhodný i do mrazu, pro suchou i vysoce citlivou pleť, dermatologicky testovaný.

Mám takovou vštípenou představu, že krém pro suchou pleť by měl být hutný. A to tenhle není. Je vážně jemný, krásně se roztírá a vstřebává. Ale nejvíc se mi líbí vůně. Je taková fakt čistá přírodní, mazání mě s ním vážně baví.
Vy, co nemáte rádi ten mastný pocit na pleti, ale přesto hledáte hydrataci, bude to něco pro vás. Já byla na tu "mastnotu" zvyklá a tady mi trošku chybí.


Pleť je po něm hydratovaná, hezká a jemná. Na den je skvělý, jako podklad pod make up mi vyhovuje. Ale na noc trochu pokulhává. Jo, hydratuje, ne že ne. Ale přijde mi to trochu málo. Když jsem ho jeden den zapomněla aplikovat, hned se mi objevily suché šupinky.

Řekla bych, že pro někoho, kdo má pleť normálně suchou a ne nějak přesušenou, by mohl být fajn, třeba na jaro - léto. Ale na zimu a do mrazů bych to s ním neriskovala.
Pleť mi ale nějak nedráždil, žádnou neplechu nedělal, líbil se mi. Takže na zimu hodlám vyzkoušet jeho ultramastného kolegu.
Ale čisté přírodní složení u něj nenajdeme..:( To mě trošku mrzí..

Zkoušely jste Ryor? :) 
Jaký je váš TOP krém? :)

17 komentářů:

  1. přesně tak, najít krém, který by jednomu vyhovoval, je skoro nemožný :)! Ryor jsem možná někdy hodně dávno i měla, nejsem si jistá, ale já zas vyloženě mastňáky taky nemůžu... vyhovuje mi teď Bělobáza, která není přírodní, ale jak píšeš, že potřebuješ takový ten mastný pocit a hutnou konzistenci, tak to nemá, tak teď nevím, jestli by ti taky vyhovovala. Co přírodní hutné balzámy, ty jsou hodně hutné a mastné :)? A díky, mám teď chuť na sushi!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yvonne, ještě žes mi to řekla! Tak tu Bělobázu nechám asi spíš až po zimě a teď sáhnu po nějakém tom přírodním balzámu. :) Nějaké doporučení bys pro mě neměla? :)
      A to sushi.. Už tady poslintávám! :))

      Vymazat
    2. no právě jsem i říkala, abys nebyla zklamaná a kvůli mně :). Já mám vyzkoušené jen Saloos a MuLondon, ale vím, že jsou třeba i od Nobilisu, nebo se dají snadno vyrobit, nebo si je nechat vyrobit třeba od Mitsuuko (já od ní nic nemám, ale její vychvalovaný baobabový krém mě straší i ve spánku :D).

      Vymazat
    3. Děkuju! :) Na MuLondon jsi mě nalákala a vážně ho chci! :)

      Vymazat
  2. Mám noční Ryor a jsem relativně spokojená :) Tvá Terez (vždycky čtu anonymně :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jsem nečekala, že by mohl být tak fajn. :) (Budu si to pamatovat :D)

      Vymazat
    2. Jako, kdyby to nebylo divný, komentovala bych to přes Adryho google účet minimalboy90 :DD

      Vymazat
    3. No..:D Zůstaň radši u toho anonyma :D

      Vymazat
  3. Já jsem dříve Ryor hodně používala, ale za poslední rok jsem měla 3 výrobky a ze všech jsem se osypala :-( Přičtu k tomu složení, které je spíš výsměchem než ke chlubení a za mě už tedy rozhodně nemám chuť něco si od nich kupovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jeje..:(( Já dlouho trpěla dojmem, že je Ryor přírodní kosmetika.. No to teda fakt neni..:/ Kvůli tomu složení doufám, že najdu lepšího pomocníka bez chemie..

      Vymazat
  4. Tnehle má hrozně ráda moje babi, já teda Ryor moc nemusím, ale ona si jej kpujue už několik let dokola, takže je asi pro sušenky fakt super ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvoje babi jo? :D No, co ti na to mám říct :D Ale je fakt skvělej :) Babi má vkus! :)))

      Vymazat
  5. Ještěže budeme večer sushi dělat, mňam... :D
    Já jsem měla asi dva krémy od Ryoru, určitě jsem na ně i recenzi psala. Ale teď je spíš ignoruju, přeci jen, vadí mi, jak se ohánějí kytičkama a přírodou a potom člověk koukne na složení... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě :/ To se mi u nich vůbec nelíbí :/

      Vymazat
  6. Ahoj, Tvůj blog čtu už pár měsíců, dnes jsem se odvážila napsat komentář, snad se odvážím i příště :)

    Taky mám hodně suchou pleť a dělají se mi šupinky. Kdysi mi celkem pomohl Krém do nepohody (výrobce myslím Barekol?), teď jsem přešla na opravdu přírodní kosmetiku a používám Růžový balzám od Saloos, který je opravdu úžasný. Bála jsem se, že mi to bambucké máslo bude ucpávat póry, ale naopak mám po tom balzámu pleť takovou vyhlazenou, sjednocenou, šupinky konečně zmizely (huráá). A navíc krásně voní. Jinak používám ještě krémy Alverde, vyhledávám ty, kde je co nejvíc olejů. Mám se slunečnicovým olejem (ten je spíš na léto), teď na zimu jsem četla tip na jejich krém s avokádem, ten chci vyzkoušet, nebo ještě ten se šípkovým olejem (šípkový olej je i v tom Saloosu, tak by to mohlo být fajn).

    Chtěla bych Ti poděkovat za články "pozitivního myšlení", ani nevíš, kolikrát už mi pomohly, když jsem na tom byla fakt mizerně (mám teď posledních pár měsíců hodně psychicky náročné období)- díky!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ali :) Určitě komentuj, já nekoušu (fakt ne :)) a to, že si někdo najde čas něco mi napsat, je naprosto úžasný. :)

      Joo šupinky mám taky, hlavně pod obočím :( A zatím se mi je nějak nepodařilo zlikvidovat.. Ten balzám od Saloos mám s granátovým jablkem, ale na pleti jsem ho měla snad dvakrát v čase nouze.. Já nevím, nějak mě to úplně neláká.. Ale jestli mám po něčem krásnou pleť, tak po Ryketele od Dr. Popova. :) Je taková krásně barevně sjednocená, fakt hydratovaná..:) O krému s avokádem od Alverde jsem už taky slyšela a hodlám ho vyzkoušet. :) ten se šípkovým olejem jsem měla, ale na zimu to pro mě není dostatečně silný kalibr, jsem fakt sušenka. :))

      Ani nevíš jak moc mě těší, že ti články pomohly! :) Udělala jsi mi obrovskou radost. :) Určitě se ještě nějaké objeví, jen na ně teď tak nějak nejsem úplně správně naladěná, ale budou, slibuju. :) Když budeš mít chuť, můžeš mi napsat klidně i email a předám hromadu optimismu a pozitivní energie, je jí spousta. :)
      Děkuju za krásný komentář. :)

      Vymazat
  7. Mě Ryor prostě zklamal na plné čáře. Ryor nenene, nebrat.

    OdpovědětVymazat