pondělí 24. listopadu 2014

Těžkooděnec kam se podíváš!

Nebudeme si nic nalhávat, byla doba, kdy mi sport neříkal absolutně nic. Vymejšlela jsem všechny možný i nemožný choroby a důvody, proč zase nemůžu cvičit. Padala do mdlob při pohledu na všechno to cvičební náčiní a natěšenou tělocvikářku. 
A že bych si doma zapla televizi a sledovala, jak se parta blbečků honí za míčem? No tak to mě nenaučil ani starší, fotbal hrající, brácha.

Jak šel čas, začala jsem sportu i já přicházet na chuť a dělala ho dokonce dobrovolně! Na blbečky honící se za míčem se nedívám pořád. Ale je ze mě velkej hokejovej fanoušek! Už poznám víc, než že proti sobě hrajou ti v červených dresech proti těm v bílých.
Ale co mě baví ještě víc? Fakt, že jsem ve městě, který si mimo svého piva zakládá také na fotbalovém týmu. Co na tom, že znám jenom název, nemám ani ponětí, kolik fotbalistů hraje a nepoznám ani jedinýho reprezentanta?
Jedno vím. 
Že, když se jedná o nějakej důležitej zápas, bude tam hromada těžkooděnců.

zdroj
A takhle to bylo třeba zrovna včera.
Táhnu se s tou šílenou cestovkou a už se vidim v posteli. Konečně vylezu z toho narvanýho podchodu a hele - policajti! Jak dokážou dva týpci v uniformě člověku zvednout náladu. 
Otočim se a.. Oni tady nebudou jenom dva. 
Šrotuje mi to hlavou, co se sakra děje, že jich tu je tolik?
Zamilovaně slintám nad těmi čtyřmi dopraváky a periferně zahlídnu větší hlouček chlapů mířící do podchodu.

A za nimi si to kráčí skupinka těžkooděnců!
S menšími odstupy tam prošly ještě další tři podobné skupinky.
Pamatuju si, jak jsem asi před měsícem tyhle těžkooděnce naživo viděla poprvé. Bylo to taky na nádraží, tentokrát kvůli fotbalu s Baníkem. Byla jich tam hromada a já na nich visela pohledem.
Kamarádčin přítel šel vedle mě a povídá "Ty vole.. Tak z těch jde teda respekt.." 
Obešel je obloukem a sklopil hlavu.
Já jsem se s tím sladkým úsměvem protáhla přímo mezi těmi vysokými namakanci. A byl to skvělej pocit! :))

No víte.. Občas mě přepadne taková slabá chvilka, kdy si říkám, že bych si možná svůj život dokázala představit i po boku jinýho chlapa, než toho uniformovanýho.
Ale pak, když je vidím a automaticky se musím usmát, když mi poskočí srdce radostí. To pak prostě vím, že tohle je ono! 

A taky vím, že tu uniformu taky jednou obleču. A budu na sebe hrozně hrdá.
Protože jestli jsem se v něčem našla, tak je to policie. Ten pocit, když o tom mluvíte, tolik toho víte, všichni vás poslouchají. Ale o tom zase třeba někdy v jiném článku..:)

13 komentářů:

  1. Teda, já z nich mám taky strach! Ale můžu ti říct, že jsi mě pěkně zblbla. Kolem mojí práce chodí takoví pánové na oběd, v uniformě a já si v hlavě vždycky řeknu "Jé, ten by se Domče líbil" a šmátrám po telefonu, jenže.. oni jsou moc rychlí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se nechala hned obejmout! :))) Ty jsi zlatá! To chce připravit telefon předem :) :D

      Vymazat
  2. já tak :D. A koukám, že i s tělákem jsme to měly podobně, můj největší mor byly skupinový sporty jako volejbal, nebo koza, fuj, všichni se mi vždycky smáli, když jsem se na ni místo přeskočení posadila haha :D. Líbí se mi, že máš pevnej cíl, a vím, že tam dojdeš :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla z těláku trauma! :D Při skákání přes kozu jsem sem tam skončila v náruči hlídkujícího učitele za kozou (a ne, nedělala jsem to proto, že by byl štramák - i když byl :D).

      Vymazat
    2. To jsme na tom podobně, míči se vyhejbám a přes kozu zásadně neskáču..:D Klári, to ti tady nikdo nežere :D
      Děkuju Yv. :)

      Vymazat
  3. Jako já jsem asi divná, protože uniformy táhnou aspoň trošku každou holku, ale mě teda táhne jedině uniforma obsluhy v McDonaldu, když mi nese hranolky :/ :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Kamčo :D Ty jsi vždycky originální :D

      Vymazat
  4. Jsi prostě fetištistka, která se tím netají, dobře pro tebe:))

    OdpovědětVymazat
  5. Je fajn, že máš cíl. Drž se ho a ono se Ti splní vše, co si jen budeš přát! :) Asi začnem chodit na fotbal, co ty na to :D

    OdpovědětVymazat
  6. To je mazec, co dělají s lidma uniformy :D

    OdpovědětVymazat