neděle 14. prosince 2014

Vánoční tag

Už je třeba to tu trochu rozproudit. A čím jiným to udělat, že Vánočním tagem? :) Nominace se ke mně dostala od úžasné Yvonne, ještě jednou děkuji. Teď je ten čas, kdy se máte začít cpát těmi perníčky a vanilkovými rohlíčky. Už to děláte? Fajn, tak můžeme začít. :)

1. Jaký je tvůj oblíbený vánoční film?
Vánoce bez pohádek a filmů s vánoční tématikou pro mě prostě nejsou Vánoce! Jsem schopná vzít zvýrazňovač a vymalovat televizní program. A kdybyste viděly to dilema, když mi dva skvělý filmy dávají v jeden čas! Z toho normálně dvě noci nespím a přemýšlím na který z nich se teda nakonec podívám. Klasicky miluju Sám doma, Grinch, Lásku nebeskou, Jack Frost nebo ty české klasiky jako je Popelka a nebo Pelíšky (podobnost s názvem blogu čistě náhodná :D), ale na ty doma koukáme každoročně a já už je znám skoro nazpaměť. Ale můžete mi vlastně pustit naprosto cokoli, kde jsou světýlka, cukroví a zkrátka to zavání Vánoci. :D


2. Nejoblíbenější vánoční jídlo? 
Víte proč miluju svátky? Protože je všude hromada jídla, kterou můžu sníst. :D O vánocích jdou všechny diety stranou, chápete, když už se to napeče a navaří, někdo to sníst musí, ať se to nezkazí, tak se prostě obětuju. Jsem milovník vosích hnízd! Nic jinýho vlastně ani nepotřebuju. 

3. Jaký typ baliče dárků jsi: profík nebo amatér?
Strašně ráda bych byla profík. Ale ruční práce mi fakt nejdou. Vždycky mi doma říkali, že mám bejt ráda, že jsem alespoň chytrá, protože rukama bych se neuživila. :D Takže jsem ten amatér, co vůbec neumí šetřit papírem, nejradši kupuje hranatý dárky, protože ty tak nějak zvládnu zabalit a zachraňuju to mašlema. :D

4. Jaký byl nejlepší dárek, který jsi dostala?
Hmm.. Jako malá jsem si strašně přála panenku, byla jsem chytrý dítě a pořád na ní zírala v katalogu, jakože náhodou jsem ho několikrát nechala na stole otevřenej na stránce s tou panenkou, pořád jsem o ní mluvila a přesvědčovala mamku, že to je ta nejlepší panenka ever! No víte co, byla pod tím stromečkem! ;) 


5. Jaké štědrovečerní tradice dodržuješ? 
Moje rodina tak úplně na tradice není, ale já to mám ráda, tak se toho snažím prosadit co nejvíc. Ráno na Štědrý den chodíme do kostela pro Betlémské světlo, párkrát jsme večer lili olovo, každoročně dáváme pod talíře šupiny a už několik let chodíme na půlnoční mši. 

6. Dáváš si novoroční předsevzetí?
Nedávám, když se pro něco rozhodnu, tak to dělám a nezáleží na tom, jestli je 1. ledna nebo 20. listopadu. :)

7. Kdy ses dozvěděla pravdu o Ježíškovi? 
To si úplně nepamatuju, přicházelo to nějak postupně. Ale trvalo mi to docela dlouho, k tomu se přiznám. Mám mladší ségru, tak tu hru o Ježíškovi doma hrajeme pořád a víte co? Je to krásný! :) 


8. Oblíbená vánoční vůně?
Perníčková, přece! :) A nebo taky vůně svařáku, punče a takových těch klasik, co k Vánocům prostě patří. 

9. Bílé nebo barevné svíčky na stromečku? 
Jednoznačně barevné. Bílé jsme vlastně nikdy neměli, ale i to musí vypadat krásně. 

10. Jaké vysněné místo bys o Vánocích navštívila? 
Jakékoli, kde bude hromada vánočních světýlek, obrovský stromeček, pozitivně naladění lidé v santovské čepici..:D No víte jak, prostě potřebuju takovou tu typickou vánoční atmosféru se svařákem v ruce. 


Budu ráda, když se do tagu zapojíte taky a můžete mi v komentářích nechat odkaz, jakmile jde o Vánoce, beru všechno. :) A určitě mi napiště, na jaké filmy se o Vánocích díváte vy nebo jaká vánoční písnička vás momentálně bere. :)

5 komentářů:

  1. Jéé Ty jsi zpátky :-) Perníková ůně je nejlepší. Cpu si teď perníkové koření do kašiček, ať mi to jídlo připomíná Vánoce :-))

    OdpovědětVymazat
  2. páni, moc hezký :)! Pobavilo mě, že s balením to máme stejně, taky kupuju hranaté a doháním to mašlema :D. A je dobrý, mít v rodině děti, pak je to ještě trochu kouzelnější, když jako pořád přináší dárky Ježíšek :D. S předsevzetími to máme stejně... ale nechápu vosí hnízda, všichni je milujou, jen já ne :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, z toho čiší taková radost! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sám doma je nejlepší! Na Vánoce miluju i Pelíšky!

    OdpovědětVymazat
  5. Sám doma a Jack Frost u nás byli taky. Perníčkovou vůni mám ráda a svíčky miluju. Pohádky jsou u nás na denním pořádku. Krásné vánoce, má drahá.

    OdpovědětVymazat