sobota 3. ledna 2015

Poprvé v roce 2015 :)

Rok 2014 už je definitivně pryč..
Toho už jste si jistě stihli všimnout..:)
Nejsem nějakým zastáncem různých předsevzetí, ale tak nějak jsem cítila, že i já potřebuju změnu a teď se mi, víc než kdy jindy, hodilo udělat tlustou čáru za rokem 2014 a s patnáctkou začít znovu. S čistým stolem.


Moje nejoblíbenější číslo bylo, je a bude 15. Tak mi neříkejte, že tenhle rok pro mě nebude skvělý. :)
Po všech těch událostech, které konec roku přinesl, které vygradovaly do takových výšin, že nad nimi kontrolu ztratil každý zůčastněný.. Bylo to šílený, dívat se na ten domeček z karet, jak se najednou hroutí.. Teda on už se dlouho vyklal a bylo jasné, že se musí zbortit.. Ale nikdo z nás si to nepřipouštěl..

Jestli jsem dřív nechápala to, že člověk musí v životě sám sebe ztratit, aby se zase našel a zjistil, jaký opravdu je.. Tak teď už tomu rozumím.

____________________________________

Ale tady nejsem proto, abychom se vrtali v minulosti a brečeli nad tím, co se nepovedlo.
Dostali jsme nový rok, nové dny plné příležitostí, krásných věcí, ale nepochybně i proher. Ale to k tomu asi patří, učíš se jenom tehdy, když padáš.

Já jsem se rozhodla, že tento rok prostě bude stát za to. A jsem si jistá, že ona patnáctka mi v tom pomůže.
Teď už se nemůžu vymlouvat na věk a na to, že něco nemůžu.. Definitivně jsem převzala odpovědnost za svůj život, za své činy.. A teď už je to všechno jenom na mě.

A tak není právě teď, s čerstvými osmnáctinami a s novým rokem, čas začít žít podle sebe?

Už se nechci dívat za sebe a vyčítat si, proč jsem to či ono neudělala, když jsem měla příležitost. Je čas přestat se bát a čapnout příležitosti za pačesy. Protože támhle někdo nečeká na to, až se já rozhodnu. Teď nebo nikdy!

Nikdo z nás neví, kolik dní mu zbývá. Tak prostě žijte! Zpívejte si ve sprše, tancujte, smějte se, když chcete, dělejte si radost maličkostmi, vykašlete se na škarohlídy, oslovte cizího člověka na ulici.. Je to váš život! :)

10 komentářů:

  1. Ať je ten rok báječný, přesně jak říkáš! Dáme do toho všechno, co bude v našich silách! Bude to dobré drobku :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak s chutí do toho a půl je hotovo. :) Ono to půjde, musí!

    OdpovědětVymazat
  3. Domi, krásný a hlavně šťastný rok :) ať máš hodně energie, fantazie a úsměv na tváři i v mysli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný rok i Tobě, Iwi. :) Děkuji a doufám, že tobě také nebude chybět :)

      Vymazat
  4. Zlatí krásný nový rok 2015. Určitě bude jeden z těch perfektních roků plných pozitivních změn :) Já v to věřím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší k narozeninám a do nového roku hodně zdraví, štěstí, radosti a lásky.

    OdpovědětVymazat
  6. Domi, držím palec ať je pro Tebe tenhle rok tak skvělý jak si přeješ a ať si ho užiješ podle svého :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak přeji aby ti rok 2015 vyšel :) Já se na něj docela netěšila, jelikož 15 nějak ráda nemám, 14 je pro mě prostě hezčí číslo :D Ale jelikož jsem konec roku ukončila úžasně a vstup do toho nového byl taky úžasný, tak doufám, že celý rok 2015 bude úžasný :) Co Domí, on prostě bude úžasný a tečka!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že pro tebe ta 14 skvěle skončila a 15 velmi dobře začalo, tak ať to pokračuje ve stejném duchu! :))

      Vymazat