neděle 1. března 2015

"Už jsi někdy seděla v traktoru?"

Mám dojem, že jsem začala trpět lehkou formou workoholismu. Nesnáším chvíle, kdy nevím do čeho píchnout a ztrácím čas hloupostmi. Sice nadávám, když jsem pod tlakem a mám spoustu povinností, ale na druhou stranu mi to takhle vyhovuje, baví mě to. Tak jsem se, abych toho s těmi školními povinnostmi neměla málo, přihlásila ještě do autoškoly.

Před první jízdou jsem se vnutila do auta bráchovi, říkal, že poprvé za čtyři roky, co má tohle auto, cejtil spojku.. :D
Děda zase na větu "Jdu do autoškoly." Vytřeštil oči se slovy "Ty?! Ty se to nikdy nenaučíš!"
Tak podporu od rodiny bychom měli. :D

Před první hodinou teorie jsme stáli s kamarádkou na přechodu, podívala se na mě a říká "Domi, ještě to můžeme otočit."
Nejsme srabi, fakt jsme tam došly.


Ale pak přišel cvičák. Chápete, už mě fakt chtěli posadit za volant.
Před autoškolou nás nabere instruktor, sedám si dopředu. Povídáme si, pohodovej týpek a vlastně docela pěknej, později zjišťuju, že nezadanej. Kdyby mu akorát nebylo asi čtyřicet.

"Ty pojedeš první" Koukne na mě.
"Ježiši.."
"Tady je to samej Ježíš, jsi věřící?"
Tady mě rozsekal poprvé. Ten chlap prostě umí.

Stěžuju si na velký množství páček a čudlíků v autě.
"Holky, už jste někdy seděly v traktoru?"
"To víte že jo, já jsem holka z vesnice."
"Fakt? To u mě máš body na víc. Tam máš těch páček jednou tolik, tak startuj."
Boduju!

Vlastně mi to docela jde.
Až na to, že si jednou spletu směrovku se stěračema.
"Teď jeď doprava"
Celá happy z toho řízení zahybám doleva.
"No, doprava je sice na druhou stranu, ale nevadí."
Stává se i těm nejlepším.

"Domi, jak daleko je od nás ten trávník?"
"No.. Tak deset metrů."
Začne se smát. "To je tak padesát, ale já jsem zvyklej."
Nikdy jsem neměla odhad na vzdálenost, všechno je pro mě - trochu, kus, kousek, troška, víc.. :D

"Koukej mi do těch zrcátek, když couváš."
"Co tam uvidim? Vždyť je stejně tma."
Tady vypadá, že se na místě složí. :D

Po hodině se nabízí, že mě hodí na intr. No jasně! Beru!
Cestou mu vysvětluju, co znamená, užívat si života. Řešíme taky, že se musim dobře vdát, protože to je základ úspěchu.
Pak odbočí tam, kam fakt nemá.
Už mi běhá v hlavě obraz mýho rozporcovanýho těla v černým pytli někde pod kytkama.
On se pak zarazí "Jedu špatně, viď? Vidíš to, mám v autě ženskou a už bych jel jinam."

8 komentářů:

  1. Taky zrovna autoškoluju, ale mám teprve po první hodině teorie, dneska jsem si byla natrénovat s mužem startování a brždění. Držím palec, ať to jde! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě na příští teorii čeká řešení dopravních situací v křižovatkách, toho se děsím. :D A jak to šlo? :) Taky držím palec! :)

      Vymazat
  2. Jééé, to mi připomnělo moje začátky v autoškole...to už je tak dávno..držím palce...

    OdpovědětVymazat
  3. :D:D Tak jsi mi provětrala bránice! Zlato, hlavně nikoho nezajeď! :D Já vím, podpora od rodiny a kamarádů je důležitá! Ale neboj, oni ani u závěrečných zkoušek moc neřeší pravou a levou, jsem toho důkaz! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prodloužila jsem ti život o pěkných pár let? To mě těší! :D Já bych ráda, kdyby nikdo nepřišel k úrazu, ale víš jak, nemůžu nic slibovat :D Budoucnost nejistá. :D Joo instruktor říkal, že prej ty strany holkám moc nejdou. :D

      Vymazat
  4. Já slyším autoškola a vyskakujou mi vředy. Řídit umim (a není to tak, že bych si to jen namlouvala, klidně vás někam hodim :)) ), ale v autoškole mi ten řidičák třikrát nedali kvůli blbostem (jednou jsem jela moc pomalu, podruhý na stejným úseku moc rychle...to bych se z toho picla)! Tak jsem se nasrala a už jim nedám další možnost mi ho dát, svou příležitost promarnili! :D

    OdpovědětVymazat
  5. ridicak nemam a nejak se do toho ani nehrnu, pro jistotu :-D

    Soutez o prednabitou kartu do HM za 1 000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat