úterý 25. srpna 2015

Romantika na rozhledně?!

Víte jak to je.. Když člověk dlouho nerandí, vypadne ze cviku a zapomene na jistý randící zásady.. Třeba jako že výšlap na rozhlednu rozhodně není filmová romantika. Budete udejchaný, propocený, účes se rozcuchá a rozhodně ne sexy.

Plánujeme poslední společný chvíle, než já odjedu do Plzně a on do Budějovic..
"Hele v úterý máš volno, má bejt hezky.. Tak co tady máte pěknýho?"
"Hm, kolonádu"
"A to je jako všechno?"
"Tak půjdem na rozhlednu!"
Nadšeně kývám. Nezapomene mi připomenout, ať se dobře obleču a že se těší.
Jo, taky se těším, teda zatím. 

Ráno ale teploměr rozhodně neukazuje těch slibovaných 22 stupňů a obloha taky není bez mráčků. Vlastně je u nás 13 stupňů a prší. Ale nic nevzdáváme. Píšu zprávu, že vyrážim, abych se ujistila, že nezaspal a počítá s mým příjezdem. U chlapa jeden nikdy neví. 

Vyzvedne mě na nádraží a ještě plní sil a vysmátí se vydáváme na cestu.
Ona by to možná i byla romantika, kdyby to nebyly snad čtyři kilometry lesem, v fakt blbým terénu a všechno by neklouzalo. 
S každým krokem se bojim, že si před nim rozbiju hubu, když dáváme první přestávku, cejtim jak mám vlasy rozcuchaný, moje ranní vizáž je v troskách a o koláčích v podpaží ani nemluvim.

Celou cestu si stěžuju, že jdeme pořád do kopce. Divný, že cesta na rozhlednu nevede z kopce, že jo...
Když už se tam konečně dobelháme, vyjdeme i to debilní točitý schodiště, co má sto schodů..
Ten výhled fakt stojí za to! Všechno je odpuštěno! 
Vezme mě i k oboře s daňky, to mě dostane. Na posed nelezeme, ta věc vypadá, že sotva stojí.

Když se pak konečně dostaneme do civilizace, dožaduju se dobrýho kafe.
Jenom já, on a milkyway latte. Jo, jsem spokojená.

Ale pro příště.. Rozhledny jsou možná romantický, ale cesta tam rozhodně ne!

A nakonec? Rozhodne se mě, po hromadě kilometrech v nohách, rozcuchanou, propocenou, se špinavýma botama a unavenou, představit tatínkovi.
Tak mě má asi fakt rád. 

18 komentářů:

  1. :D To bude láska ;)
    Jinak super story - jednoznačně! Podle hesla, že zážitky nemusí být dobré, hlavně že jsou silné - platí pro výstup na rozhlednu ;)
    Takže přeju, ať jde vše dál správným směrem. Je vidět, že nudit se spolu nebudete .... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Iwi :)* Heslo určitě platí. A nuda, myslím, nehrozí.. :D

      Vymazat
  2. Krásný závěr.. Hele k čemu ti bude rande, které si pak nevzpomeneš..tohle sice není dokonalý, ale je nezapomenutelný a kouzelný a už od začátku víš, že se nebudete nudit :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! :) Stálo to za to. :)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten závěr mě vyloženě pobavil. Gratuluji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc těší, Marci. :) A děkuju. :)*

      Vymazat
  5. Moc hezké. :)
    Ale málokterý (normální) chlap chce vystajlovanou pipinu, taková holka, co vyleze na rozhlednu, i když se u toho zapotí, je mu určitě milejší. :)

    OdpovědětVymazat
  6. :)) Alespoň, že ten výhled zastínil útrapy po cestě. Nakonec to byl hezký výlet teda, ne? :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  7. to je také milé! ale poviem ti, že spotená chlapská hruď teda sexy je, aspoň vo filmoch to tak býva :D.

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o DECHMANN KABELKU, ktorá sa koná u mňa na blogu!
    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  8. To ráda slyším, ale taková rande jsou ta nejlepší. Je na co vzpomínat... Doufám, že až přijedeš do Plzně, tak si na mě uděláš čas :) Mám volné pondělky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně je na co vzpomínat. :) To víš že jo! :) Rozkoukám se, zajedu do studentských kolejí a jsem tvoje. :)

      Vymazat
    2. Oukyly doukyly. Kdyžtak mi napiš smsku :)

      Vymazat
  9. Aspoň, že to dobře dopadlo :) Latte vždycky všechno zlepší :D Jinak, já bych určitě dopadla rozmázlá někde v blátě, na nohách podpatky nebo tak něco, a kluk by šel nahoru sám a mě by tam nechal :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On mě varoval, ať si vezmu dobrý boty, jinak bych dopadla určitě stejně. :D

      Vymazat