úterý 9. července 2013

A prý že nakupování v Supermarketech je nuda

Jednou za čas je zkrátka potřeba zajet do nějakého se Supermarketů, nebo Hypermarketů a doplnit zásoby všeho, co v domácnosti chybí. Když má na takový nějaký nákup jet někdo z mé rodiny, už pár dní předem upadá do depresí kolik peněz zase utratí, kolik času stráví stáním ve frontě u pokladny a kolik nevrlých zákazníků co se budou sápat po zlevněných produktech potká.

Pokud jde o mě, nejspíš budu shopaholik. Nakupování mě baví, nejvíce tedy knih a kosmetiky, ale nebráním se ani nákupům nářadí nebo kuchyňského nádobí. Musím ale říct, že všechno má své meze, pokud mě někdo tahá po nákupech více než dvě hodiny, začínám být naštvaná a ihned musím doplnit zásoby cukru. Čeho je moc, toho je příliš.



Mám za sebou rok na internátu a také jsem už poznala, co je to hlad, když jsem se rozhodla vynechat oběd, protože se mi nezamlouvalo ani jedno jediné jídlo z nabídky. Potom jsem svého rozhodnutí litovala a vydala se do obchodu, většinou ale jen k vietnamcům, kteří jsou hned za rohem. Byly ale i chvíle, kdy jsme si se spolubydlící řekly, že pojedeme do Tesca, nebo Kauflandu a pořádně nakoupíme.

Tak jsme se jednoho dne vydaly do Tesca, bez přemýšlení jsme vletěly do obchodu a začaly nakupovat. Když jsem měla plné ruce věcí a spolubydlící vybírala další, docvakla mi jedna důležitá věc..




Nemáme košík! Už jsme se pro něj ale nemohly vrátit, tak jsem se tak podívala kolem A hele! Tamhle u mléka na zemi leží prázdný košík, nikde nikdo.. Tak se nenápadně plížím ke košíku, kouknu kolem a vezmu ho, hned do něj naskládám věci, aby si náhodou někdo nemyslel, že neni můj.. Ihned po naskládání věcí jsem pronesla "Tákže.. Chtěly jsme mléko.." a teď se u nás tato hláška drží vždy, když jsme v nějaké trapné situaci..

Pokud se vám v nákupním centru někdy ztratí košík, raději se poohlídněte kolem sebe, zda se tam někde poblíž nenacházím..;)

Žádné komentáře:

Okomentovat