středa 3. července 2013

Bamblka a Brambičky

Jsou chvíle a je jich sakra málo, kdy je ti dobře že by za ně asi plakat stálo! :) I já občas takové chvíle zažívám. Chvíle, kdy se mi chce jen smát, mám se báječně a zapomenu na všechny statrosti. A víte kdo se mnou v této chvíli je? Moji přátelé! Ti, kteří tu jsou vždy, když je potřebuju, ti kteří mě nenechají ve štychu a tolerují všechny mé blbosti. Jedou se mnou ve všech průšvizích.

Jeden takový den bez starostí jsem zažila asi před dvěma týdny, kdy byl můj spolusedící nemocný a já tak většinu dne cestovala po třídě a seděla vždy s někým jiným. Na matematiku jsem se dostala k holkám do zadních lavic. Nějak jsme se dostali k ovoci a já začala dávat dohromady názvy ovoce a zeleniny. Ty nejlepší názvy jsou Bamblko (Banán + Jablko) a Brambičky (Brambory + Ředkvičky). Od té doby je možnost uprostřed hodiny slyšet - Bamblko! Brambičky! A já a Klárka okamžitě vybuchneme smíchy. Byl to legendární den..:)

Chtěla bych tímto poděkovat Klárce P. za to, že mě zbavila starostí a mohla jsem se s ní smát. Doufám, že budeš mít možnost si to někdy přečíst. Jsi moje sluníčko. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat