neděle 14. července 2013

Databáze knih



Všichni knihomolové mají Goodreads, ale s tím si já nerozumím, nespolupracuje se mnou, já nespolupracuji s ním a zkrátka si vážně nerozumíme. Rozhodla jsem se tedy, že si najdu nějakou náhradu za Goodreads a myslím, že jsem jí našla, je to Databáze knih.

Pro mě, je úžasnou výhodou, že celý web je česky,takže nemusím nic překládat, nemusím se bát, že něco spletu při hledání, nebo psaní. Zatím jsem našla všechny knihy, které jsem hledala, popisy autorů, jsem prostě naprosto spokojená.


I já už jsem na Databázi knih vytvořila svůj profil a už jsem do bazaru dala pár knih, tak se můžete mrknout, třeba se vám něco zalíbí. Něco málo jsem si do profilu už přidala, pár přečtených knih, pár knih které přečíst chci, nebo si je chci koupit.


Ze svého dnešního úlovku, tudíž objevení Databáze knih mám opravdu radost.

Má někdo z vás také profil na Databázi knih? 

4 komentáře:

  1. Jsem tam snad denne,uzasnej web. S goodreads si take nerozumim :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na tomhle webu nejsem a asi si profil na třetí stránce o knížkách zákládat nebudu :D. Zkus cbdb.cz, to je lepší ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak já budu mít dva profily :D
      Ale díky, vyzkouším..:)

      Vymazat