pátek 12. července 2013

Mám svůj směr! (Třikrát hurá!)

Všichni můžeme slavit, uspořádáme pořádnou párty! A víte proč? Protože já, Dominica, jsem právě našla svůj blogový směr. Už jsem dříve měla nějaké blogy, ale nevěděla jsem o čem psát, nebo nebyl čas a proto blogy krachly. A teď už to konečně přišlo, jako blesk z čistého nebe. Už vím jak se můj blog bude jmenovat, jaká bude moje přezdívka a na co bude blog zaměřen. Že to ale byla pěkně dlouhá cesta..



Doufám, že jste zvědaví k čemu jsem dospěla..
Tak už vás nebudu napínat..
A nebo možná ještě chvilku joo..:)
Né, teď už vám to vážně řeknu..

Takže.. Z mého blogu s webovou adresou http://dominicadroom.blogspot.cz/, s názvem Pelíšek písmenek a s autorkou Dominicou Droom se stává..

V první řadě knižní blog s knižními recenzemi a knižními projekty a TAGy. Toto knižní šílenství bude prokládáno mými deníčkovskými zápisky, takovými (snad) vtipnými příhodami z mého běžného života. Inspirovala jsem se u blogerky a mé (troufnu si říct) dobré kamarádky Lucky, která má kosmetický blog prokládaný svými vtipnými články ze života.

Tak doufám, že se vám můj nápad líbí a budete spokojeni.. :)

2 komentáře:

  1. Jsem moc ráda, že jsi našla svoje místečko a svůj prostor! To je moc dobře! Těším se na další příspěvky a hlavně knižní tipy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já jsem moc ráda, že mám čtenářku jako jsi Ty Evelinko. :* Děkuju, že jsi mi celou tu dobu držela palce a byla tu. :)

      Vymazat